Форми і методи екологічного виховання учнів старших класів сільської профільної школи

Автор(и)

  • Олег Іванович Фасоля Департамент освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації майдан Незалежності, 1, м. Хмельницький, Україна, 29000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.56936

Ключові слова:

екологічне виховання, старшокласник, профільна сільська школа, методи і форми екологічного виховання

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність підвищення рівня екологічного виховання старшокласників сільської школи в Україні. Аналізуються умови соціального середовища (в тому числі педагогічного), що здійснюють вплив на екологічне виховання школярів. Характеризуються найбільш дієві методи та форми екологічного виховання сільської молоді

Біографія автора

Олег Іванович Фасоля, Департамент освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації майдан Незалежності, 1, м. Хмельницький, Україна, 29000

Директор департаменту освіти і науки

Посилання

Vygotskij, L. S. (1984). Detskaja psihologija. Vol. 4. Moscow: Pedagogika, 432.

Goncharenko, S. U. (1997). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj slovnyk. Kyiv: Lybid', 376.

Makarenko, A. S. (1990). Metodyka vyhovnoi' roboty. Kyiv: Radjans'ka shkola, 366.

Kostjuka, G. S. (Ed.) (1976). Vikova psyhologija. Chep. VII. Kyiv, 240–270.

Anan'ev, B. G. (1977). O problemah sovremennogo chelovekoznanija. Moscow: Nauka, 380.

Kon, I. S. (1989). Psihologija rannej junosti. Moscow: Prosveshhenie, 255.

Jagupov, V. V. (2002). Pedagogika. Kyiv: Lybid', 560.

Ivanov, I. P. (1989). Jenciklopedija kollektivnyh tvorcheskih del. Moscow: Pedagogika, 242.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-26

Номер

Розділ

Педагогічна освіта