Форми і методи екологічного виховання учнів старших класів сільської профільної школи

Авторы

  • Олег Іванович Фасоля Департамент образования и науки Хмельницкой областной государственной администрации майдан Независимости, 1, г. Хмельницкий, Украина, 29000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.56936

Ключевые слова:

екологічне виховання, старшокласник, профільна сільська школа, методи і форми екологічного виховання

Аннотация

У статті обґрунтовується необхідність підвищення рівня екологічного виховання старшокласників сільської школи в Україні. Аналізуються умови соціального середовища (в тому числі педагогічного), що здійснюють вплив на екологічне виховання школярів. Характеризуються найбільш дієві методи та форми екологічного виховання сільської молоді

Биография автора

Олег Іванович Фасоля, Департамент образования и науки Хмельницкой областной государственной администрации майдан Независимости, 1, г. Хмельницкий, Украина, 29000

Директор департамента образования и науки

Библиографические ссылки

Vygotskij, L. S. (1984). Detskaja psihologija. Vol. 4. Moscow: Pedagogika, 432.

Goncharenko, S. U. (1997). Ukrai'ns'kyj pedagogichnyj slovnyk. Kyiv: Lybid', 376.

Makarenko, A. S. (1990). Metodyka vyhovnoi' roboty. Kyiv: Radjans'ka shkola, 366.

Kostjuka, G. S. (Ed.) (1976). Vikova psyhologija. Chep. VII. Kyiv, 240–270.

Anan'ev, B. G. (1977). O problemah sovremennogo chelovekoznanija. Moscow: Nauka, 380.

Kon, I. S. (1989). Psihologija rannej junosti. Moscow: Prosveshhenie, 255.

Jagupov, V. V. (2002). Pedagogika. Kyiv: Lybid', 560.

Ivanov, I. P. (1989). Jenciklopedija kollektivnyh tvorcheskih del. Moscow: Pedagogika, 242.

Опубликован

2015-12-26

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование