Видання для казкотерапії: вихователям, педагогам, психологам, батькам

Autor

  • Тарас Вікторович Полковенко Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine
  • Ольга Володимирівна Полковенко Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.72697

Słowa kluczowe:

діти, навчання, виховання, література, видавництво, педагогіка, психологія, казки, терапія, казкотерапія

Abstrakt

Стаття присвячена одній з достатньо нових і цікавих методик виховання дітей – казкотерапії. Крім суто виховної функції, казкотерапія має терапевтичне значення, зокрема, цей метод сприяє зниженню рівня тривожності, подоланню деяких фобій, а також застосовується при лікуванні окремих психосоматичних розладів. Саме тому для ширшого впровадження методу казкотерапії видавцям слід звернути увагу на підготовку та видання казок

Biogramy autorów

Тарас Вікторович Полковенко, Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра реклами і зв’язків з громадськістю

Ольга Володимирівна Полковенко, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат біологічних наук, доцент

Кафедра анатомії і фізіології людини

Bibliografia

Antypova, K. (2012). Tistoplastyka ta kazkoterapija: robota z uchnjamy pochatkovyh klasiv. Psyholog (Shkil'nyj svit), 13-14, 5–8.

Burchyk, O. V. (2005). Grupova kazkoterapija v osobystisno orijentovanomu vyhovanni ditej. Visn. Zhytomyr, derzh. un-tu im. I. Franka, 25, 203–205.

Getmans'ka, M. (2012). Kazka chy kazkoterapija? Vyhovannja chy likuvannja? Psyholog doshkillja (Shkil'nyj svit), 9, 29–32.

Demydenko, N. (2010). Kazkoterapija z molodshymy shkoljaramy v umovah specshkoly – internatu. Defektolog (Shkil'nyj svit), 2, 38–40.

Jegorushkina, K. (2012). Kazkoterapija jak instrument psyhologa ta pedagoga. Vyhovatel'-metodyst doshkil'nogo zakladu, 2, 4–9.

Majborodjuk, N. D. (2010). Kazkoterapija u rozvytku cinnisno-smyslovoi' svidomosti uchniv pochatkovoi' shkoly. Pedagogika vyshh. ta sered. shk., 28, 136–141.

Muzychuk, O. O. (2012). Kazka jak zasib rozvytku osobystisnyh cinnostej molodshyh shkoljariv. Problemy suchasnoi' psyhologii', 17, 317–327.

Pidlypna, L. (2012). Kazka v roboti praktychnogo psyhologa ta social'nogo pedagoga. Psyholog (Shkil'nyj svit), 20, 43–46.

Solovjova, L. (2010). Kazkoterapija u navchal'no-vyhovnomu procesi. Pochatkova osvita (Shkil'nyj svit), 15, 12–13.

Turishheva, L. V. (2010). Funkcii' j formy vykorystannja psyhologichnyh kazok. Shkil'nomu psyhologu. Use dlja roboty, 4, 32–34.

Shabanova, L. (2011). Formuvannja zhyttjetvorchyh kompetentnostej molodshyh shkoljariv zasobamy kazkoterapii'. Shkil'na biblioteka pljus, 1, 7–9.

Shyk, L. A. (2012). Kazkoterapija v roboti z doshkil'nykamy. VG “Osnova”, 240.

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-06-30

Numer

Dział

Psychological science