Видання для казкотерапії: вихователям, педагогам, психологам, батькам

Авторы

  • Тарас Вікторович Полковенко Гуманитарный Институт Киевского университета имени Бориса Гринченко ул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine
  • Ольга Володимирівна Полковенко Институт человека Киевского университета имени Бориса Гринченко ул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.72697

Ключевые слова:

діти, навчання, виховання, література, видавництво, педагогіка, психологія, казки, терапія, казкотерапія

Аннотация

Стаття присвячена одній з достатньо нових і цікавих методик виховання дітей – казкотерапії. Крім суто виховної функції, казкотерапія має терапевтичне значення, зокрема, цей метод сприяє зниженню рівня тривожності, подоланню деяких фобій, а також застосовується при лікуванні окремих психосоматичних розладів. Саме тому для ширшого впровадження методу казкотерапії видавцям слід звернути увагу на підготовку та видання казок

Биографии авторов

Тарас Вікторович Полковенко, Гуманитарный Институт Киевского университета имени Бориса Гринченко ул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, г. Киев, Украина, 04053

Кандидат филологических наук, доцент

Кафедра рекламы и связей с общесвенностью

Ольга Володимирівна Полковенко, Институт человека Киевского университета имени Бориса Гринченко ул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, г. Киев, Украина, 04053

Кандидат биологических наук, доцент

Кафедра анатомии и физиологии человека

Библиографические ссылки

Antypova, K. (2012). Tistoplastyka ta kazkoterapija: robota z uchnjamy pochatkovyh klasiv. Psyholog (Shkil'nyj svit), 13-14, 5–8.

Burchyk, O. V. (2005). Grupova kazkoterapija v osobystisno orijentovanomu vyhovanni ditej. Visn. Zhytomyr, derzh. un-tu im. I. Franka, 25, 203–205.

Getmans'ka, M. (2012). Kazka chy kazkoterapija? Vyhovannja chy likuvannja? Psyholog doshkillja (Shkil'nyj svit), 9, 29–32.

Demydenko, N. (2010). Kazkoterapija z molodshymy shkoljaramy v umovah specshkoly – internatu. Defektolog (Shkil'nyj svit), 2, 38–40.

Jegorushkina, K. (2012). Kazkoterapija jak instrument psyhologa ta pedagoga. Vyhovatel'-metodyst doshkil'nogo zakladu, 2, 4–9.

Majborodjuk, N. D. (2010). Kazkoterapija u rozvytku cinnisno-smyslovoi' svidomosti uchniv pochatkovoi' shkoly. Pedagogika vyshh. ta sered. shk., 28, 136–141.

Muzychuk, O. O. (2012). Kazka jak zasib rozvytku osobystisnyh cinnostej molodshyh shkoljariv. Problemy suchasnoi' psyhologii', 17, 317–327.

Pidlypna, L. (2012). Kazka v roboti praktychnogo psyhologa ta social'nogo pedagoga. Psyholog (Shkil'nyj svit), 20, 43–46.

Solovjova, L. (2010). Kazkoterapija u navchal'no-vyhovnomu procesi. Pochatkova osvita (Shkil'nyj svit), 15, 12–13.

Turishheva, L. V. (2010). Funkcii' j formy vykorystannja psyhologichnyh kazok. Shkil'nomu psyhologu. Use dlja roboty, 4, 32–34.

Shabanova, L. (2011). Formuvannja zhyttjetvorchyh kompetentnostej molodshyh shkoljariv zasobamy kazkoterapii'. Shkil'na biblioteka pljus, 1, 7–9.

Shyk, L. A. (2012). Kazkoterapija v roboti z doshkil'nykamy. VG “Osnova”, 240.

Опубликован

2016-06-30

Выпуск

Раздел

Психологические науки