Педагогічні технології інтеграції майбутніх учителів в освітньо-професійний простір

Авторы

  • Валентина Іванівна Цина Полтавский национальный педагогический университет имени В. Г. Короленко. ул. Остроградского, 2, г. Полтава, Украина, 36003, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.38981

Ключевые слова:

освітньо-професійний простір, інтеграція, педагогічні технології

Аннотация

У статті розглядаються педагогічні технології інтеграції майбутніх педагогів в освітньо-професійний простір педагогічного ВНЗ на основі психолого-педагогічного проектування та відтворення оптимальних дій всіх учасників професійної підготовки, забезпечуючи переконливість пояснень і прогнозування інтеграції майбутніх педагогів в освітній простір, мінімізуючи несприятливі взаємовпливи індивідуальних проявів і освітнього простору на формування особистісно професійної зрілості майбутнього педагога

Биография автора

Валентина Іванівна Цина, Полтавский национальный педагогический университет имени В. Г. Короленко. ул. Остроградского, 2, г. Полтава, Украина, 36003

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра общей педагогики и андрагогики

Библиографические ссылки

Huzeev, V. V. (2006). Еffektyvnіe obrazovatelnіe tekhnolohyy: Yntehralnaia y TOHYS. Moscow: NYY shkolnіkh tekhnolohyi, 208.

Khell, L. (2007). Teoryy lychnosty. SPb.: Pyter, 607.

Lobok, A. M. (2001). Veroiatnostnіу myr : [opіt fylos.-ped. khronyk obrazovat. еksperymenta]. Ekaterynburh : AMB , 223.

Krіlova, N. B., Aleksandrova, E. A. (2003). Ocherky ponymaiushchei pedahohyky. Moscow : Narodnoe obrazovanye, 450.

Aleksandrova, E. A. (2003). Еlementу yndyvydualyzatsyy obuchenyia // Shkolnіe tekhnolohy, 2, 23–28.

Belkyn, A. S. (2000). Osnovі vozrastnoi pedahohyky. Moscow: Akademyia, 192.

Slavhorodskyi, E. Y. (2004). Obrazovatelnіe systemі obzor ystorychesky slozhyvshykhsia podkhodov. Dyrektor shkolі, 8, 45.

Selevko, H. K. (2006). Еntsyklopedyia obrazovatelnіkh tekhnolohyi: V 2 t. Seryia «Еntsyklopedyia obrazovatelnіkh tekhnolohyi». Moscow: NYY shkolnіkh tekhnolohyi, 1, 816.

Fontanova, A. (2001). Tekhnolohyia, kotoraia pozvoliaet nam stat druhymy. Pervoe sentiabria, 3, 44‑49.

Bohoiavlenskoi, D. B. (Ed.) (1997). Osnovnіe sovremennіe kontseptsyy tvorchestva y odarоnnosty. Moscow: Molodaуia hvardyia, 402.

Passov, E. Y. (2010). Metodolohyia metodyky: еmpyrycheskye metodі yssledovanyia. Lypetsk : [b. y.], 647.

Bybler, V. S. (1990). Ot naukouchenyia – k lohyke kulturі : dva fylosofskykh vvedenyia v dvadtsat perviу vek. Moscow : Polytyzdat, 413.

Tarasov, L. V. (1997). Avtorskoe predstavlenye shkolі «Еkolohyia y dyalektyka» : [monohrafyia]. Moscow: VShMF «Avanhard», 189.

Kabalevskyi, D. B. (1984). Syla yskusstva. Moscow: Molodaуia hvardyia, 142.

Kyriushyn, V. V. (1993). Muzіkalnіe myfі Moscow: Tryton, 174.

Nemenskyi, B. M. (1987). Mudrost krasotі : o problemakh еstetycheskoho vospytanyia. Moscow: Prosveshchenye, 253.

Sukhomlynskyi, V. O. (1977). Vybrani tvory : v 5 t. Kiyv: Rad. shkola. T. 3: Sertse viddaiu liudiam. Narodzhennia hromadianyna. Lysty do syna, 670.

Опубликован

2015-03-22

Выпуск

Раздел

Педагогические науки