Пошук оптимальної кількості варіантів транспортних одиниць комбінованих перевезень вантажів

Авторы

  • Олександр Семенович Крашенінін Украинская государственная академия железнодорожного транспорта площадь Фейербаха, 7, г. Харьков, Украина, 61050, Ukraine
  • Ольга Олександрівна Шапатіна Украинская государственная академия железнодорожного транспорта площадь Фейербаха, 7, г. Харьков, Украина, 61050, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.40226

Ключевые слова:

комбіновані перевезення, транспортні одиниці, функція потреби, метод випадкового пошуку, метод індукції

Аннотация

У статті розглядаються підходи щодо вибору кількості варіантів транспортних одиниць комбінованих перевезень вантажів в залежності від відстані перевезень та необхідної вантажопідйомності транспортних одиниць.

Наведено методику вибору кількості варіантів транспортних одиниць комбінованих перевезень вантажів для конкретних умов та обмежень за допомогою методів випадкового пошуку та індукції для визначення мінімальних сумарних експлуатаційних витрат

Биографии авторов

Олександр Семенович Крашенінін, Украинская государственная академия железнодорожного транспорта площадь Фейербаха, 7, г. Харьков, Украина, 61050

Доктор технических наук, профессор

Кафедра «Эксплуатация и ремонт подвижного состава»

Ольга Олександрівна Шапатіна, Украинская государственная академия железнодорожного транспорта площадь Фейербаха, 7, г. Харьков, Украина, 61050

Аспирант, ассистент

Кафедра «Управление грузовой и коммерческой работой»

Библиографические ссылки

Law of Ukraine «On approval of the Comprehensive Program of Ukraine as a transit country in 2002–2010» (2002). PU, 24.

Kalchenko, A. (2003). Logistics: Textbook. Кiev: KNEU, 284.

Railway Gazzette International (2013). 6, 56–59.

Carriere, B. (2001). Rail-route. Une part encore tres reduite du traffic.La Viedu Rail, 205, 22–23.

Seidelmann, Ch. (2004). Basic results of BIC study on European Intermodal loading units. Containers, 1-2, 12–15.

Avdeev, S. (2014). Combined transport reality of tomorrow? Ukrainian railways, 1 (7), 30–32.

Ruger, B. (2003). Kombinierter Verkehr als Rettung des Schienenguterverkehrs. Technische Universitat Wien (Institut fur Eisenbahnwesen, Verkehrswirtschaft und Seilbahnen), 5, 1–27.

Shor, D. (1962). Statistical methods for analysis and control of quality and reliability. Moscow: Radio Sovetskoe, 552.

Опубликован

2015-04-27

Выпуск

Раздел

Технические науки