Пошук оптимальної кількості варіантів транспортних одиниць комбінованих перевезень вантажів

Autor

  • Олександр Семенович Крашенінін Українська державна академія залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Ukraine
  • Ольга Олександрівна Шапатіна Українська державна академія залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.40226

Słowa kluczowe:

комбіновані перевезення, транспортні одиниці, функція потреби, метод випадкового пошуку, метод індукції

Abstrakt

У статті розглядаються підходи щодо вибору кількості варіантів транспортних одиниць комбінованих перевезень вантажів в залежності від відстані перевезень та необхідної вантажопідйомності транспортних одиниць.

Наведено методику вибору кількості варіантів транспортних одиниць комбінованих перевезень вантажів для конкретних умов та обмежень за допомогою методів випадкового пошуку та індукції для визначення мінімальних сумарних експлуатаційних витрат

Biogramy autorów

Олександр Семенович Крашенінін, Українська державна академія залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор

Кафедра «Експлуатація та ремонт рухомого складу»

Ольга Олександрівна Шапатіна, Українська державна академія залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Аспірант, асистент

Кафедра «Управління вантажною і комерційною роботою»

Bibliografia

Law of Ukraine «On approval of the Comprehensive Program of Ukraine as a transit country in 2002–2010» (2002). PU, 24.

Kalchenko, A. (2003). Logistics: Textbook. Кiev: KNEU, 284.

Railway Gazzette International (2013). 6, 56–59.

Carriere, B. (2001). Rail-route. Une part encore tres reduite du traffic.La Viedu Rail, 205, 22–23.

Seidelmann, Ch. (2004). Basic results of BIC study on European Intermodal loading units. Containers, 1-2, 12–15.

Avdeev, S. (2014). Combined transport reality of tomorrow? Ukrainian railways, 1 (7), 30–32.

Ruger, B. (2003). Kombinierter Verkehr als Rettung des Schienenguterverkehrs. Technische Universitat Wien (Institut fur Eisenbahnwesen, Verkehrswirtschaft und Seilbahnen), 5, 1–27.

Shor, D. (1962). Statistical methods for analysis and control of quality and reliability. Moscow: Radio Sovetskoe, 552.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-04-27

Numer

Dział

Technical Sciences