Пошук оптимальної кількості варіантів транспортних одиниць комбінованих перевезень вантажів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.40226Ключові слова:
комбіновані перевезення, транспортні одиниці, функція потреби, метод випадкового пошуку, метод індукціїАнотація
У статті розглядаються підходи щодо вибору кількості варіантів транспортних одиниць комбінованих перевезень вантажів в залежності від відстані перевезень та необхідної вантажопідйомності транспортних одиниць.
Наведено методику вибору кількості варіантів транспортних одиниць комбінованих перевезень вантажів для конкретних умов та обмежень за допомогою методів випадкового пошуку та індукції для визначення мінімальних сумарних експлуатаційних витрат
Посилання
Law of Ukraine «On approval of the Comprehensive Program of Ukraine as a transit country in 2002–2010» (2002). PU, 24.
Kalchenko, A. (2003). Logistics: Textbook. Кiev: KNEU, 284.
Railway Gazzette International (2013). 6, 56–59.
Carriere, B. (2001). Rail-route. Une part encore tres reduite du traffic.La Viedu Rail, 205, 22–23.
Seidelmann, Ch. (2004). Basic results of BIC study on European Intermodal loading units. Containers, 1-2, 12–15.
Avdeev, S. (2014). Combined transport reality of tomorrow? Ukrainian railways, 1 (7), 30–32.
Ruger, B. (2003). Kombinierter Verkehr als Rettung des Schienenguterverkehrs. Technische Universitat Wien (Institut fur Eisenbahnwesen, Verkehrswirtschaft und Seilbahnen), 5, 1–27.
Shor, D. (1962). Statistical methods for analysis and control of quality and reliability. Moscow: Radio Sovetskoe, 552.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олександр Семенович Крашенінін, Ольга Олександрівна Шапатіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.