Мовленнєвий розвиток учнів початкової школи в умовах полікультурного середовища

Авторы

  • Надія Іванівна Луцан Прикарпатский национальный университет им. В. Стефаныка ул. Шевченка 57, г. Ивано-Франковск, Украина, 76025, Ukraine
  • Світлана Василівна Копелюк Прикарпатский национальный университет им. В.Стефаника ул. Шевченка 57, г. Ивано-Франковск, Украина, 76018, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.45003

Ключевые слова:

мовна особистість, мовленнєвий розвиток, комунікативна спрямованість, освітнє середовище, полікультурне виховання, полікультурність, поліетнічність

Аннотация

В статті висвітлюються основні аспекти навчання рідної мови та аналізується проблема комунікативного підходу який сприяє формуванню мовної особистості молодшого школяра. Акцентовано увагу на тому, що формування мовної особистості передбачає репродукування рідного мовлення, виявляє знання мови, мовне чуття й уміння користуватись словам. Доведено, що провідним фактором формування усіх видів компетенцій молодшого школяра вважаємо мовленнєве середовище

Биографии авторов

Надія Іванівна Луцан, Прикарпатский национальный университет им. В. Стефаныка ул. Шевченка 57, г. Ивано-Франковск, Украина, 76025

Доктор педагогических наук, профессор

Кафедра математических и естественных дисциплин начального образования

Світлана Василівна Копелюк, Прикарпатский национальный университет им. В.Стефаника ул. Шевченка 57, г. Ивано-Франковск, Украина, 76018

аспирант

Кафедра математических и естественных дисциплин начального образования

Библиографические ссылки

Bader, V. I. (2000). Rozvytok usnoho i pysemnoho movlennia molodshykh shkoliariv. Kiev: APN, 316.

Savchenko, O. (2002). Dydaktyka pochatkovoi shkoly. Kiev: Heneza, 368.

Vashulenko, M. S. (2001). Formuvannia movnoi osobystosti molodshoho shkoliara v umovakh perekhodu do 4-richnoho pochatkovoho navchannia. Pochatkova shkola, 1, 11–14.

Gudzyk, I. P. (2003). Audiiuvannia ukrains'koiu movoiu. Kiev: Pedahohichna dumka, 144.

Bohush, A. M. (2003). Teoriia i metodyka rozvytku movlennia ditej rann'oho viku : navch. posibnyk dlia studentiv vyschykh navch. zakladiv. Kiev: Vydavnychyj dim «Slovo», 343.

Doroshenko, S. I. (1987). Rozvytok movlennia molodshykh shkoliariv. Kiev: Osvita, 124.

Zimnjaja, I. A. (1978). Psihologicheskie aspekty obuchenija govoreniju na inostrannom jazyke. Moscow, 50.

Leont'ev, A. A. (2001). Jazyk i rechevaja dejatel'nost' v obshhej i pedagogicheskoj psihologii. Moscow: Mosk. psih.-soc. in-t, 447.

Anan'ev, B. G. (1935). Psihologija pedagogicheskoj ocenki. Trudy gos.inst. im. V. M. Behtereva. M.-L.: Gos.izd-vo biol. i med. lit., IY, 56–76.

Gojhman, O. Ja., Nadeina, T. M. (1997). Osnovy rechevoj kommunikacii. Moscow: INFA., 271.

Passov, E. I. (1977). Osnovy metodiki obuchenija inostrannym jazikam. Moscow, 205–206.

Honcharenko, L. A. (2004). Hotovnist' pedahohiv do diial'nosti u polikul'turnomu seredovyschi. Pedahohichni nauky, 37, 76–80.

Dragojevic, S. (1999). Culture of Peace and Management of Cultural Diversity: Conceptual Clarifications. Culturelink, 10 (29), 131–137.

Опубликован

2015-06-25

Выпуск

Раздел

Педагогические науки