Маркетингові комунікації в торгівлі насінням

Авторы

  • Богдана Сергіївна Дем'яненко ООО "Научный инновационный центр "Планти"" ул. Демеевская, 55, г. Киев, Украина, 03040, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0143-3468

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.69335

Ключевые слова:

маркетинг, маркетингова політика комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій, торгівля насінням, сільське господарство

Аннотация

У статті розглянуті проблеми організації маркетингових комунікацій в торгівлі насінням сільськогосподарських культур в Україні. Акцентована увага на ATL та BTL як рекламних інструментів у співпраці з кінцевим споживачем, персональний продаж та зв’язки з громадськістю. Розроблений опис типового процесу продажу насіння, а також наведені основні функції об’єктів процесу

Биография автора

Богдана Сергіївна Дем'яненко, ООО "Научный инновационный центр "Планти"" ул. Демеевская, 55, г. Киев, Украина, 03040

Директор

Библиографические ссылки

Dibrova, T. G. (2009). Marketyngova polityka komunikacij: strategii', vitchyznjana praktyka. Kyiv: «Vydavnychyj dim «Profesional», 320.

Kotler, F. (2004). Novye marketingovye tehnologii. Metody sozdanija genial'nyh idej. Sankt-Peterburg: Neva, 192.

Luk’janec', T. I. (2003). Marketyngova polityka komunikacij. Kyiv: KNEU, 524.

Jerankin, O. O. (2009). Marketyng v APK Ukrai'ny v umovah globalizacii'. Kyiv: KNEU, 420.

Rozen, Je. (2005). Anatomija sluhov: marketingovye priemy (The anatomy of buzz: how to create world of mouth marketing, Emanuel Rosen). Sankt-Peterburg: Piter.

MacDougall, A. ATL, BTL and TTL Marketing – Definitions And Examples. Revenue Builder Blog. Available at: http://www.revenuebuilderblog.com/2013/10/atl-btl-ttl-marketing.html

Fill, C., Jamieson, B. (2011). Marketing Communications. United Kingdom.

Romat, E. V. (2008). Reklama. Sankt-Peterburgb: Piter, 512.

Prymak, T. O. (2004). Marketyng. Kyiv: MAUP, 228, 186–200.

Teterin, Ju. N. (2012). Upravlenie kommunikacijami v APK regiona. Regional'naja jekonomika: teorija i praktika, 27 (258), 117–131.

Опубликован

2016-05-31

Выпуск

Раздел

Экономические науки