Маркетингові комунікації в торгівлі насінням
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.69335Ключові слова:
маркетинг, маркетингова політика комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій, торгівля насінням, сільське господарствоАнотація
У статті розглянуті проблеми організації маркетингових комунікацій в торгівлі насінням сільськогосподарських культур в Україні. Акцентована увага на ATL та BTL як рекламних інструментів у співпраці з кінцевим споживачем, персональний продаж та зв’язки з громадськістю. Розроблений опис типового процесу продажу насіння, а також наведені основні функції об’єктів процесу
Посилання
Dibrova, T. G. (2009). Marketyngova polityka komunikacij: strategii', vitchyznjana praktyka. Kyiv: «Vydavnychyj dim «Profesional», 320.
Kotler, F. (2004). Novye marketingovye tehnologii. Metody sozdanija genial'nyh idej. Sankt-Peterburg: Neva, 192.
Luk’janec', T. I. (2003). Marketyngova polityka komunikacij. Kyiv: KNEU, 524.
Jerankin, O. O. (2009). Marketyng v APK Ukrai'ny v umovah globalizacii'. Kyiv: KNEU, 420.
Rozen, Je. (2005). Anatomija sluhov: marketingovye priemy (The anatomy of buzz: how to create world of mouth marketing, Emanuel Rosen). Sankt-Peterburg: Piter.
MacDougall, A. ATL, BTL and TTL Marketing – Definitions And Examples. Revenue Builder Blog. Available at: http://www.revenuebuilderblog.com/2013/10/atl-btl-ttl-marketing.html
Fill, C., Jamieson, B. (2011). Marketing Communications. United Kingdom.
Romat, E. V. (2008). Reklama. Sankt-Peterburgb: Piter, 512.
Prymak, T. O. (2004). Marketyng. Kyiv: MAUP, 228, 186–200.
Teterin, Ju. N. (2012). Upravlenie kommunikacijami v APK regiona. Regional'naja jekonomika: teorija i praktika, 27 (258), 117–131.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Богдана Сергіївна Дем'яненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.