Маркетингові комунікації в торгівлі насінням

Auteurs-es

  • Богдана Сергіївна Дем'яненко ТОВ "Науковий інноваційний центр "Планті"" вул. Деміївська, 55, м. Київ, Україна, 03040, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0143-3468

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.69335

Mots-clés :

маркетинг, маркетингова політика комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій, торгівля насінням, сільське господарство

Résumé

У статті розглянуті проблеми організації маркетингових комунікацій в торгівлі насінням сільськогосподарських культур в Україні. Акцентована увага на ATL та BTL як рекламних інструментів у співпраці з кінцевим споживачем, персональний продаж та зв’язки з громадськістю. Розроблений опис типового процесу продажу насіння, а також наведені основні функції об’єктів процесу

Biographie de l'auteur-e

Богдана Сергіївна Дем'яненко, ТОВ "Науковий інноваційний центр "Планті"" вул. Деміївська, 55, м. Київ, Україна, 03040

Директор

Références

Dibrova, T. G. (2009). Marketyngova polityka komunikacij: strategii', vitchyznjana praktyka. Kyiv: «Vydavnychyj dim «Profesional», 320.

Kotler, F. (2004). Novye marketingovye tehnologii. Metody sozdanija genial'nyh idej. Sankt-Peterburg: Neva, 192.

Luk’janec', T. I. (2003). Marketyngova polityka komunikacij. Kyiv: KNEU, 524.

Jerankin, O. O. (2009). Marketyng v APK Ukrai'ny v umovah globalizacii'. Kyiv: KNEU, 420.

Rozen, Je. (2005). Anatomija sluhov: marketingovye priemy (The anatomy of buzz: how to create world of mouth marketing, Emanuel Rosen). Sankt-Peterburg: Piter.

MacDougall, A. ATL, BTL and TTL Marketing – Definitions And Examples. Revenue Builder Blog. Available at: http://www.revenuebuilderblog.com/2013/10/atl-btl-ttl-marketing.html

Fill, C., Jamieson, B. (2011). Marketing Communications. United Kingdom.

Romat, E. V. (2008). Reklama. Sankt-Peterburgb: Piter, 512.

Prymak, T. O. (2004). Marketyng. Kyiv: MAUP, 228, 186–200.

Teterin, Ju. N. (2012). Upravlenie kommunikacijami v APK regiona. Regional'naja jekonomika: teorija i praktika, 27 (258), 117–131.

Publié-e

2016-05-31

Numéro

Rubrique

Economics