Дослідження специфіки використання підручників з української мови як іноземної для навчання студентів з туркменістану

Авторы

  • Мар'яна Вікторівна Ємельянова Уманский государственный педагогический университет им. Павла Тычины ул. Садова; 2; г. Умань; Украина; 20300, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7054-3252

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.86379

Ключевые слова:

підручник, універсальний підручник, українська мова як іноземна, ефективність, туркменська мова

Аннотация

В статті здійснено аналіз підручників з української мови як іноземної, досліджено специфіку використання цих підручників для навчання саме студентів з Туркменістану. Проаналізовано ефективність підручників та встановлено, що підручники з англійською мовою-посередником для туркменських студентів будуть неефективними, більш ефективними, але не завжди, будуть ті підручники, в яких мовою-посередником виступає російська мова

Биография автора

Мар'яна Вікторівна Ємельянова, Уманский государственный педагогический университет им. Павла Тычины ул. Садова; 2; г. Умань; Украина; 20300

Кандидат филологических наук

Кафедра практического языкознания

Библиографические ссылки

Turkevych; O. (2009). Teaching methodic of Ukrainian as foreign language: scientific works collection. Teorija i praktyka vykladannja ukrai'ns'koi' movy jak inozemnoi'; 4; 137–145.

Bey; L. B. (2002). The influence of the language environment on content and teaching of Ukrainian to foreign students in Eastern Ukraine. Professional training of foreign citizens in Ukraine. Kyiv; 107–113.

Sokolova; S. V. (2011). The method of organization of grammar conference in Ukrainian as foreign language. Kyiv: NPDU; 122.

Tohtar; G. I.; Kulyk; A. P. (2005). The problems of foreign citizens studying in higher education institutions of Ukraine and the solution approaches. Training specialists modern technologies in the context of further development of higher education of Ukraine. Kharkiv; 314–316.

Vyhovanets; I. R.; Karpilovska; E. A.; Klymenko; P. F.; Rusanіvskij; V. M. (Ed.) (1993). Study Ukrainian. Extended course. Teach yourself. Kyiv: Lybid; 272.

Vinnytska; V. M.; Plushch; N. P. (1997). Ukrainian language. Practical grammar course for foreign students. Kyiv: Pravda Jaroslavichіv; 247.

Golovko; V.; Palamar; L. (2002). Ukrainian language: Handbook for foreigners. Kyiv: Ukrainian library; 170.

Hrymych; M.; Nepyyvoda; N.; Rizun; V. (1998). Ukrainian language every day. Kyiv: Zapovіt; 160.

Jluktenko; Y. A.; Karpilovskaya; E. A.; Yarmak; V. I.; Rusanіvskij; V. M. (Ed.) (1991). Study Ukrainian. Kyiv: Lybid; 216.

Isinchenko; Y. A.; Kalashyk; V. S.; Svashenko; O. (1993). Self-teacher of Ukrainian. Kyiv: Vyshcha shkola; 287.

Makarova; G.; Palamar; L.; Prysyajnyuk; N. (2002). Speak Ukrainian. Kyiv: Biblioteka ukraintsya; 112.

Sokil; B. (2004). Study speaking Ukrainian. Lviv: Publishing center of Lviv national University; 95.

Terlak; Z. M.; Serbenska; O. A. (1999). Ukrainian for beginners. Lviv: Svit; 264.

Demyanyuk; A. A. (2009). The scientific speech skills development (for foreign students of philological departments). Kyiv: Publication and printing center “Kyivskiy Universytet”; 120.

Chystyakova; A. B.; Siliverstova; L. I.; Laguta; T. M. (2006). Ukrainian for foreigners. Kharkiv: V. N. Karazin Kharkiv National University; 524.

Chumak; O. G.; Chumak; V. V. (2005). Ukrainian as foreign language. Basis of phonetics; grammar; intonation; wordbuilding. Kyiv: Publishing center of Kyiv National Linguistic University; 238.

Beley; O. (2003). Ukrainian: practical course for Polish. Lviv; 71.

Beley; O. (2005). Do you hear me; my brother: Modern Ukrainian language textbook. Noviy Sad: Rusyn and Ukrainian Union of Serbia and Montenegro; 207.

Deyko; M. (2001). ABC-book (with language exercises and dictionary). Millburn: Ridna Mova; 92.

Vasylyk; M. (Ed.). Course of Ukrainian. Buenos Aires: Patriarch Joseph Blind Ukrainian culture and education institute; 254.

Humesky; A. (2001). Modern Ukrainian. Toronto: University of Michigan. Canadian institute of Ukrainian studies; 440.

Wolk; P. S.; Radchenko; V.; Creek; T. (2007). Ukrainian language on the material economic texts. Kyiv: Vyshcha shkola; 215.

Shutak; L. B.; Sobko; I.; Nikoryak; I. (2009). Ukrainian learning. Chernivtsi: Bukovina State Medical University; 232.

Chumak; V. V.; Chumak; O. G. (2011). Ukrainian as foreign language in the system of credit modular education. Kyiv: Znannya; 631.

Aleksyuk; A. M. (1998). Pedagogics of Higher School of Ukraine: History; Theory. Kyiv: Lybid; 558.

Bespalko; V. P. (1989). Pedagogics technology components. Moscow: Znannya; 314.

Dichkivska; I. M. (2004). Innovative pedagogical technologies. Kyiv: Akademvydav; 352.

Mashbits; Y. I. (1986). Computing of training. Problems and prospects. Moscow: Znanie; 80.

Albert; R. D. (1983). The Intercultural Sensitizer or Culture Assimilator: A Cognitive Approach. Handbook of Intercultural Training; 186–217. doi: 10.1016/b978-0-08-027534-5.50014-3

Bey; L. B.; Trostynska; O. M. (2008). Problems of teaching Ukrainian to different groups of foreign students. Kharkiv: Kharkiv National University bulletin; 12; 42–49.

Опубликован

2017-01-31

Выпуск

Раздел

Филологические науки