Дослідження специфіки використання підручників з української мови як іноземної для навчання студентів з туркменістану
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.86379Ключові слова:
підручник, універсальний підручник, українська мова як іноземна, ефективність, туркменська моваАнотація
В статті здійснено аналіз підручників з української мови як іноземної, досліджено специфіку використання цих підручників для навчання саме студентів з Туркменістану. Проаналізовано ефективність підручників та встановлено, що підручники з англійською мовою-посередником для туркменських студентів будуть неефективними, більш ефективними, але не завжди, будуть ті підручники, в яких мовою-посередником виступає російська мова
Посилання
Turkevych; O. (2009). Teaching methodic of Ukrainian as foreign language: scientific works collection. Teorija i praktyka vykladannja ukrai'ns'koi' movy jak inozemnoi'; 4; 137–145.
Bey; L. B. (2002). The influence of the language environment on content and teaching of Ukrainian to foreign students in Eastern Ukraine. Professional training of foreign citizens in Ukraine. Kyiv; 107–113.
Sokolova; S. V. (2011). The method of organization of grammar conference in Ukrainian as foreign language. Kyiv: NPDU; 122.
Tohtar; G. I.; Kulyk; A. P. (2005). The problems of foreign citizens studying in higher education institutions of Ukraine and the solution approaches. Training specialists modern technologies in the context of further development of higher education of Ukraine. Kharkiv; 314–316.
Vyhovanets; I. R.; Karpilovska; E. A.; Klymenko; P. F.; Rusanіvskij; V. M. (Ed.) (1993). Study Ukrainian. Extended course. Teach yourself. Kyiv: Lybid; 272.
Vinnytska; V. M.; Plushch; N. P. (1997). Ukrainian language. Practical grammar course for foreign students. Kyiv: Pravda Jaroslavichіv; 247.
Golovko; V.; Palamar; L. (2002). Ukrainian language: Handbook for foreigners. Kyiv: Ukrainian library; 170.
Hrymych; M.; Nepyyvoda; N.; Rizun; V. (1998). Ukrainian language every day. Kyiv: Zapovіt; 160.
Jluktenko; Y. A.; Karpilovskaya; E. A.; Yarmak; V. I.; Rusanіvskij; V. M. (Ed.) (1991). Study Ukrainian. Kyiv: Lybid; 216.
Isinchenko; Y. A.; Kalashyk; V. S.; Svashenko; O. (1993). Self-teacher of Ukrainian. Kyiv: Vyshcha shkola; 287.
Makarova; G.; Palamar; L.; Prysyajnyuk; N. (2002). Speak Ukrainian. Kyiv: Biblioteka ukraintsya; 112.
Sokil; B. (2004). Study speaking Ukrainian. Lviv: Publishing center of Lviv national University; 95.
Terlak; Z. M.; Serbenska; O. A. (1999). Ukrainian for beginners. Lviv: Svit; 264.
Demyanyuk; A. A. (2009). The scientific speech skills development (for foreign students of philological departments). Kyiv: Publication and printing center “Kyivskiy Universytet”; 120.
Chystyakova; A. B.; Siliverstova; L. I.; Laguta; T. M. (2006). Ukrainian for foreigners. Kharkiv: V. N. Karazin Kharkiv National University; 524.
Chumak; O. G.; Chumak; V. V. (2005). Ukrainian as foreign language. Basis of phonetics; grammar; intonation; wordbuilding. Kyiv: Publishing center of Kyiv National Linguistic University; 238.
Beley; O. (2003). Ukrainian: practical course for Polish. Lviv; 71.
Beley; O. (2005). Do you hear me; my brother: Modern Ukrainian language textbook. Noviy Sad: Rusyn and Ukrainian Union of Serbia and Montenegro; 207.
Deyko; M. (2001). ABC-book (with language exercises and dictionary). Millburn: Ridna Mova; 92.
Vasylyk; M. (Ed.). Course of Ukrainian. Buenos Aires: Patriarch Joseph Blind Ukrainian culture and education institute; 254.
Humesky; A. (2001). Modern Ukrainian. Toronto: University of Michigan. Canadian institute of Ukrainian studies; 440.
Wolk; P. S.; Radchenko; V.; Creek; T. (2007). Ukrainian language on the material economic texts. Kyiv: Vyshcha shkola; 215.
Shutak; L. B.; Sobko; I.; Nikoryak; I. (2009). Ukrainian learning. Chernivtsi: Bukovina State Medical University; 232.
Chumak; V. V.; Chumak; O. G. (2011). Ukrainian as foreign language in the system of credit modular education. Kyiv: Znannya; 631.
Aleksyuk; A. M. (1998). Pedagogics of Higher School of Ukraine: History; Theory. Kyiv: Lybid; 558.
Bespalko; V. P. (1989). Pedagogics technology components. Moscow: Znannya; 314.
Dichkivska; I. M. (2004). Innovative pedagogical technologies. Kyiv: Akademvydav; 352.
Mashbits; Y. I. (1986). Computing of training. Problems and prospects. Moscow: Znanie; 80.
Albert; R. D. (1983). The Intercultural Sensitizer or Culture Assimilator: A Cognitive Approach. Handbook of Intercultural Training; 186–217. doi: 10.1016/b978-0-08-027534-5.50014-3
Bey; L. B.; Trostynska; O. M. (2008). Problems of teaching Ukrainian to different groups of foreign students. Kharkiv: Kharkiv National University bulletin; 12; 42–49.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Мар'яна Вікторівна Ємельянова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.