Формирование у студентов мотивации к сбережению физического здоровья средствами создания педагогических условий воспитательного здоровьесберегающего пространства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.101823Ключові слова:
физическое здоровье, студенческая молодежь, мотивация сохранения физического здоровья, педагогическое условие, колледжАнотація
Формирование мотивации студентов к сохранению физического здоровья имеет важное общественное значение, поскольку воспитание здорового поколения – задача, от решения которой во многом зависит развитие и потенциал государства. Осуществление этой деятельности обеспечивается формированием соответствующей мотивации. Обосновано, что формирование мотивации у студентов требует создания определенных педагогических условий: создание воспитательного здоровьесберегающего пространства
Посилання
The national strategy of improving motor activity in Ukraine for the period till 2025 "Motion activity – a healthy way of life – a healthy nation"(2016). Elektronnyi repozytarii LDUFK. Available at: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5549
On physical culture and sports (2009). Verkhovna Rada of Ukraine, No. 2562. Available at: http://dsmsu.gov.ua/index/ua/material/4255
Maslow, A. (1997). Psychology of life. Moscow: Vakler, 304.
Leontev, A. N. (1977). Activity. Consciousness. Personality. Moscow: Politizdat, 304.
Kovalev, V. I.; Bodalev, A. A. (Ed.) (1988). Motives and activities. Moscow: Nauka, 192.
Piloyan, R. A. (1984). Motivation sports activities. Moscow: Physical Culture and Sports, 104.
Balysheva, B. (Ed.) (1999). Educational Encyclopedia. Moscow: ISE, 672.
Petrovskogo, A. V., Yaroshevskogo, M. G. (Eds.) (1985). Short psychological dictionary. Moscow: Politizdat, 431.
Ilin, E. P. (2002). Motivation and motives. Saint Petersburg: Peter, 512.
Brizhatyi, O. V., Prokopova, L. I. (1999). Formation of motivation of sports and recreational activities of the person at different age stages of its development. Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport, 19, 13–18.
Vayner, E. N. (2016). Public and social aspects of health and healthy lifestyle Valeology. Vol. 8. Moscow: FLINT, 13–16.
Voskoboynikova, G. L. (2006). Valeologichesky education, culture, education, prospects of development. Native School, 6, 26–27.
Gasnikova, E. N. (2010). Organizational-methodical conditions of formation of the valuable relation to the reproductive health of adolescents in secondary school. Institute of Pedagogical Sciences of Ukraine education problems. Kyiv, 20.
Vakulenko, O. V. (2001). Healthy way of life as a social-pedagogical conditions of identity formation in adolescence. M. P. Dragomanova Nat. ped. Univ, Kyiv, 20.
Krutsevich, T. Yu. (2000). Priority motives of adolescents in physical education and sport. Hnatyuk Scientific notes Ternopil National Pedagogical University. Series: pedagogy, 7, 96–103.
Orzhekhovskaya, V. M. (1992). Getting students from narcotic habits. Kyiv: Scientific World, 281.
Ananev, V. A. (1998). Introduction to Health Psychology. Saint Petersburg: Baltic Pedagogical Academy, 148.
Prokofev, B. M. (1997). Philosophical Encyclopedic Dictionary. Moscow: TSB, 300.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Irina Kobzievа, Nataliia Skinder, Daryna Stopnyk, Irina Torianik
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.