Методологічні підходи до оцінювання національного бренду
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.140310Ключові слова:
національний бренд, моделі брендингу, бренд-менеджмент, іміджеве позиціонування, рейтингування, конкуренціяАнотація
В статті проаналізовано методологію найбільш авторитетних рейтингових моделей та індексів оцінки національних брендів з виділенням їх сильних і слабких сторін. Визначено чинники, які впливають на формування міжнародного образу країни. Встановлено, що жоден з індексів не здатний у повній мірі оцінити таке складне явище, як бренд країни. Зроблено висновок про доцільність розроблення комплексної методології, з фокусуванням на економічних параметрах та об’єктивних оцінках з метою визначення ролі національного бренду у глобальній конкуренції
Посилання
Anholt, S. (2007). Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 147. doi: http://doi.org/10.1057/9780230627727
Kotler, P., Gertner, D. (2002). Country as brand, product, and beyond: A place marketing and brand management perspective. Journal of Brand Management, 9 (4), 249–261. doi: http://doi.org/10.1057/palgrave.bm.2540076
Dinnie, K. (2008). Nation Branding – Concepts, Issues, Practice. Oxford: Butterworth Heinemann, 126.
Fetscherin, M. (2010). The determinants and measurement of a country brand: the country brand strength index. International Marketing Review, 27 (4), 466–479. doi: http://doi.org/10.1108/02651331011058617
Nation Brands Index. Available at: http://nation-brands.gfk.com/
Country Brand Index. Available at: https://www.futurebrand.com/uploads/CBI2014-5.pdf
Doslidzhennia spryiniattia Ukrainy. Available at: http://brandukraine.org/k/
The Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM 2010 Report – New Zealand Abridged. Available at: https://ru.scribd.com/document/117901264/The-Anholt-GfK-Roper-Nation-Brands-Index2010-Report
Shcho dlia Vas Ukraina i khto taki ukraintsi? Onlain-opytuvannia. Available at: http://www.brandukrainepoll.com/
Country Brand Index Executive Summary. Available at: https://mandomando.com/wp-content/uploads/2010/11/CBI_BBC_2010_execsummary.pdf
The New Persuaders III. A 2012 Global Ranking of Soft Power. Available at: https://www.instituteforgovernment.org.uk/sites/default/files/publications/The%20new%20persuaders%20III_0.pdf
East West Global Index 200 (2011). Available at: http://www.eastwestcoms.com/global.htm
Soft Power Survey – 2012 December –January (2012). Monocle, 6 (59). Available at: http://monocle.com/film/affairs/soft-power-survey-2012/
Rapid-growth markets soft power index. Spring 2012. Available at: https://www.ey.com/Publication/vwLUAssets/Rapid-growth_markets:_Soft_power_index/%24FILE/Rapid-growth_markets-Soft_Power_Index-Spring_2012.pdf
Messner, J. J. (2013). Failed States Index 2013. Available at: http://library.fundforpeace.org/fsi13-overview
Brand Finance Nation Brands. The Annual Report on Nation Brands. Corporate web-site «Brand Finance plc». Available at: http://www.brandfinance.com/images/upload/brand_finance_nation_brands_2013.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Anna Varibrusova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.