Методологічні підходи до оцінювання національного бренду

Auteurs-es

  • Anna Varibrusova Київський національний торговельно-економічний університет вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8794-2572

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.140310

Mots-clés :

національний бренд, моделі брендингу, бренд-менеджмент, іміджеве позиціонування, рейтингування, конкуренція

Résumé

В статті проаналізовано методологію найбільш авторитетних рейтингових моделей та індексів оцінки національних брендів з виділенням їх сильних і слабких сторін. Визначено чинники, які впливають на формування міжнародного образу країни. Встановлено, що жоден з індексів не здатний у повній мірі оцінити таке складне явище, як бренд країни. Зроблено висновок про доцільність розроблення комплексної методології, з фокусуванням на економічних параметрах та об’єктивних оцінках з метою визначення ролі національного бренду у глобальній конкуренції

Biographie de l'auteur-e

Anna Varibrusova, Київський національний торговельно-економічний університет вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156

Аспірант

Кафедра міжнародної економіки

Références

Anholt, S. (2007). Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 147. doi: http://doi.org/10.1057/9780230627727

Kotler, P., Gertner, D. (2002). Country as brand, product, and beyond: A place marketing and brand management perspective. Journal of Brand Management, 9 (4), 249–261. doi: http://doi.org/10.1057/palgrave.bm.2540076

Dinnie, K. (2008). Nation Branding – Concepts, Issues, Practice. Oxford: Butterworth Heinemann, 126.

Fetscherin, M. (2010). The determinants and measurement of a country brand: the country brand strength index. International Marketing Review, 27 (4), 466–479. doi: http://doi.org/10.1108/02651331011058617

Nation Brands Index. Available at: http://nation-brands.gfk.com/

Country Brand Index. Available at: https://www.futurebrand.com/uploads/CBI2014-5.pdf

Doslidzhennia spryiniattia Ukrainy. Available at: http://brandukraine.org/k/

The Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM 2010 Report – New Zealand Abridged. Available at: https://ru.scribd.com/document/117901264/The-Anholt-GfK-Roper-Nation-Brands-Index2010-Report

Shcho dlia Vas Ukraina i khto taki ukraintsi? Onlain-opytuvannia. Available at: http://www.brandukrainepoll.com/

Country Brand Index Executive Summary. Available at: https://mandomando.com/wp-content/uploads/2010/11/CBI_BBC_2010_execsummary.pdf

The New Persuaders III. A 2012 Global Ranking of Soft Power. Available at: https://www.instituteforgovernment.org.uk/sites/default/files/publications/The%20new%20persuaders%20III_0.pdf

East West Global Index 200 (2011). Available at: http://www.eastwestcoms.com/global.htm

Soft Power Survey – 2012 December –January (2012). Monocle, 6 (59). Available at: http://monocle.com/film/affairs/soft-power-survey-2012/

Rapid-growth markets soft power index. Spring 2012. Available at: https://www.ey.com/Publication/vwLUAssets/Rapid-growth_markets:_Soft_power_index/%24FILE/Rapid-growth_markets-Soft_Power_Index-Spring_2012.pdf

Messner, J. J. (2013). Failed States Index 2013. Available at: http://library.fundforpeace.org/fsi13-overview

Brand Finance Nation Brands. The Annual Report on Nation Brands. Corporate web-site «Brand Finance plc». Available at: http://www.brandfinance.com/images/upload/brand_finance_nation_brands_2013.pdf

Publié-e

2018-08-08

Numéro

Rubrique

Economics