Підготовка майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.28821Ключові слова:
суб’єкт, взаємодія, середовище, майбутній учитель, система підготовки, гуманізація, навчальні смислиАнотація
У статті представлено теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутнього вчителя до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями. Система базується на принципах: гуманізації освітньо-професійного середовища, свободи вибору траєкторії розвитку, взаємозв'язку сфер діяльності, культуровідповідності, ціннісного ставлення до співпраці, співробітництва суб'єктів у всіх сферах діяльності. Процес підготовки вчителів складається з чотирьох етапів.
Посилання
1. Mills, G. E. (2007). Action research: A guide for the teacher researcher. Third edition. Upper Saddle River, N. J: Pearson Merrill Prentice Hall, 264.
2. Kagan, S. (1999). Cooperative Learning. Resources for Teachers, Inc., 246.
3. Clark, H. H., Bly, B. (1995). Pragmatic and discourse // Speech, language and communication. San Diego : Academic Press, 410.
4. Hura, O. I. (2006). Psykholoho-pedahohichna kompetentnist’ vykladacha vyshchoho navchal’noho zakladu: teoretyko-metodolohichnyy aspekt : monohrafiya. Zaporizhzhya : HU "ZIDMU", 332.
5. Aksenova, H. Y. (1998). Formyrovanye sub’ektnoy pozytsyy uchytelya v protsesse professyonal’noy podhotovky. Moscow, 411.
6. Cherkasova, O. V. (2005). Humanystycheskye shkoly KHKH veka. Samara : Yzd-vo "Samarskyy unyversytet", 231.
7. Zakyrova, A. F. (2001). Teoretyko-metodolohycheskye osnovy y praktyka pedahohycheskoy hermenevtyky. Tyumen, 317.
8. Bakhtyn, M. M. (1988). Éstetyka slovesnoho tvorchestva. Moscow: Yskusstvo, 350–351.
9. Korol, A. D. (2009). Dyaloh v obrazovanyy: évrystycheskyy aspekt. Moscow: TSDO «Éydos», Yvanovo : Yzdatel’skyy tsentr «Yunona», 260.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Олегівна Ліннік
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.