Изучение темы «алгоритмы» в начальной школе с помощью приобретённых знаний по математике
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37399Ключові слова:
Adobe Flash, электронное учебное пособие, алгоритмы, вычисления, игровые методы обученияАнотація
Статья посвящена вопросу разработки и использования электронных образовательных ресурсов по математике и информатике для начальной школы в программе Adobe Flash на примере электронного учебного пособия «Алгоритмы и математика», которое можно использовать как на уроках математики, так и на уроках информатики во время изучения темы «Алгоритмы»
Посилання
Beloshistaya, A. V., Levites, V. V. (2006). The development of logical and algorithmic thinking junior schoolboy [Razvivie logicheskogo i algoritmicheskogo mishlenia mldshego shkolnika]. Primary school before and after, 9, 15–23
Pushkaryova, T. A. (2011). Electronic content: application features and new opportunities knowledge of the world [Elektronnyy content: osobennosti primeneniya i novye vozmozhnosti poznaniya mira]. Computer in school and family, 4, 7–10.
Gazhuk, N. I. (2011). Formation of elements of logic and algorithmic literacy [Formirovanie elementov logucheskoy I algoritmicheskoy gramotnosti]. Primary school before and after, 7, 30–32.
Melnik, Yu. S. (2009). Prepaning theachers to the formation of algorithmic culture of younger schoolboys [Podgotovka uchitelya k formirovaniyu algoritmicheskoy kultury mladshih shkolnikov]. Psychological and pedagogical problems of rural schools, 31 (56), 52–61.
Rybalko, O. A. (2014). Algorithms and mathematics in primary school [Algoritmy i matematika v nachalnoy shkole]. Computer in school and family, 3, 25–29.
Moock, K. (2009). Action Script 3.0 for Flash. Piter, 987.
Rybalko, O. A. (2011). Create a task using the text fields in the program Adobe Flash CS3 Professinal [Sozdanie zadaniy s ispolzovaniem tekstovyh poley v programme Adobe Flash CS3 Professinal]. Computer in school and family, 2, 25–29.
Rybalko, O. A. (2008). Creation tests for younger students in the program Macromedia Flash Professional 8 [Sozdanie testov dlya mladshih shkolnikov v programme Macromedia Flash Professional 8]. Computer in school and family, 4, 17–19.
Plankina, D. Yu. (2013). The use of magic squares for the development of the ability to reason [Ispolzovanie magicheskih kvadratov dly razvitiya umeniya rassuzhdat]. Primary school, 11, 66–70.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ольга Алексеевна Рыбалко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.