Маркетингові дослідження світового ринку овочевої продукції: досвід для України
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37489Ключові слова:
маркетинг овочевої продукції, міжнародні маркетингові канали, маркетингові системи, маркетингова коопераціяАнотація
У статті досліджено стан , тенденції та особливості формування ринку овочів у світі та в Україні. Визначено пріоритети підвищення конкурентоспроможності ринку овочевої продукції на прикладі розвинених країн. Встановлено, що Україна знаходиться на початковому етапі розвитку азів маркетингу, проте без стратегічного передбачення вона ризикує так і не зайняти місце на світовому ринку
Посилання
Malik, M. J.(2005)ю Metodichni pidhodi do organizatcii marketing innovatcij naukoemnogo rinku agropromislovogo virobnitctva[Methodological approa chesto marketing high-techinnovation markets of agricultural production ]. Economy APC, 8, 22–26.
Perepelytsya, N. M. (2004)ю Innovatcijna diyal'nist naukovih ustanov ta ekonomichna otcinka ii rezul'tativ [Innovation activities of research institution sand economice valuation of the results ] . EconomyAPC, 6, 90–94.
Vlasov, V. I. (2007). Vikoristannya zemel'nih resursiv u krainah – osnovnih virobnikah ovochevoi produkcii [land use in the country – the main producer of agricultural products ]. EconomyAPC , 4, 152–154.
Konturova, S. M. (2006). Golovni chinniki i naslidki rozvitkyUkrainu v umovach globalizatcii [Main factors and consequences of Ukraine's economic development in the contex of globalization]. Recent economic problems, 12 (66), 91–97.
Vlasov, V. I. (2001). Global'na prodovol'cha problema[Global food problem ]. Kyiv, 506.
Monitoring virobnicho – finansovoj diyal'nosti pidpriemstv i organizatcij APK za 2011 rik (zaklyuchni danni ). [Monitoring of industrial and financial activity of the enterprises and organizations of APC in 2011 (final data) ] (2011). Part II: Agricultural (economic performance). International comparisons. Kyiv.
Sych, Z. D. (2005) Novi perspektivi ukrains'kogo ovochivniztva [New Perspectives UkrainianVegetable ] Agronomist, 2, 2–6.
Mukoviz, V. S. (2003). Osnovni tendentcii v organizatcii marketing ovochevoi produktcii [Major trends in the marketing of vegetable production]. Ahroinkom, 9-10, 56–61.
Yurchenko, A. Yu. Mignarodnij dosvid zastosuvannya sil's'kogospodars'kogo marketing na rinku ovochevoi produktcii [International experience with agricultural marketing market vegetable production]. Available at: http://www.agrosoft.ks.ua/component/jdownloads/finish/52-/841
Tkach, A. V. (2005). Sel'skohozyajstvennaya kooperatciya [Selskohozyaystvennaya kooperatsyya]. Moscow, Russia: Yzdatelskaya torhovaya Corp. "Dashkov i K", 128–132.
Zinovchuk, V. V. (2001). Marketingovi kooperativi v SSHA [Marketing cooperatives in the USA] Rural time, 57 (259), 15.
Hubeni, Y. Y. (2000)/ Transformatciya sil's'kogospodars'kih kooperativiv u Chehii [Transformation of agricultural cooperatives in the Czech Republic]. Economy APC, 2, 87–91.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Алла Валериевна Гуменюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.