Духовно-моральне виховання в україні: сучасний стан і перспективи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.43958Ключові слова:
духовно-моральне виховання, взаємодія поновлення програм з потребами української школи, навчальні програми духовно-морального змісту.Анотація
У статті розглянуто нормативно-правове регулювання духовно-морального виховання в Українській державі, з’ясовано інноваційний зміст і пріоритетні напрями (ЗНЯТО), встановлено зв’язок між оновленням змісту духовно-морального виховання та потребами загальноосвітніх навчальних закладів у розробці, апробації і впровадженні навчальних програм духовно-морального змісту, професійній підготовці вчителя як провідника духовно-морального виховання дітей шкільного віку.
Посилання
Zhukovskiy, V., Moskalova, L. (2013). Theory and methodology of moral approached school subjects in general secondary schools: guide. Ostrog – Ostrog academy, 364.
Andrushchenko,V., Beh, I., Kremin, V. et. al (2011). National report on state and prospective of education development in Ukraine. Kremin ; NAPS of Ukraine. K. – Ped. Dumka, 304.
Sidanich, I., Yevtuh, M. (2013). Children moral education in national school (XX – early XXI cen.). NAPS of Ukraine, UEM. – K. : Interservice, 464.
Sidanich, I. L. (2013). Christian bases of spiritual and moral children upbringing in the history of the ukrainian school. European Applied Sciences, 1 (6), 101.
Trull, J. E. (1997). Walking in the way: an introdaction to Christian ethics. Nachville, Тennesse: Broadman&Holman Publishers, 344.
Robert, E. Clark, Lin, G., Allyn, K. (1991). Sloat Christian education: foundations for the future. Chicago : MOODE PRESS, 636.
Yount, W. R. (1996). Created to learn: Nachville, Тennesse : Broadman & Holman Publishers, 394.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ирина Леонидовна Сиданич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.