Методика эффективного использования инструментов Google Analytics
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.58765Ключові слова:
методика, конверсия, сайт, поисковая оптимизация, трафик, web-аналитика, цель, источникАнотація
Проведено исследование современных инструментов Google Analytics, определены эффективные каналы привлечения пользователей и выявлены «узкие» места. Предложена методика эффективного использования инструментов Google Analytics, основанная на анализе основных показателей трафика, а также глубоком анализе целей и их последующей настройке. Методика позволяет повысить конверсию сайта и может быть полезна для специалистов в области поисковой оптимизации и web-аналитики
Посилання
Ashmanov, I., Ivanov, A. (2008). Optimization and promotion of websites in search systems. Sankt-Peterburg, 400.
Koshik, A. (2011). Web Analytics 2.0 in practice. Subtleties and best methods. Moscow: LTD «I. D. Williams», 528.
Hunt, B. (2012). Conversion of the site. Turn visitors into buyers. Moscow: Piter, 288.
Eisenberg, B. (2011). Add to a cart. The key principles of increasing the conversion of the site. Moscow, 209.
Clifton, B. (2014). Google Analytics for professionals. Moscow: Williams, 608.
Hassler, M. (2010). Web Analytics. Moscow: Eksmo, 432.
Kholmogorov, B. (2001). Internet Marketing. Short course. Sankt-Peterburg 136.
Kotler, F. A., Keller, K. J. (2007). Marketing. Menedzhment. Sankt-Peterburg: Piter, 816.
Zisser, U. (2007). Marketing on-line: how to turn the site of the company into an effective instrument of sales. Minsk: Grebtsov's publishing house, 304.
Yakovlev, A. (2007). Promotion and advance of sites: bases, secrets, tricks. Sankt-Peterburg: BHV-Petersburg, 336.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олеся Николаевна Кадушкевич, Ирина Николаевна Егорова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.