Вплив професійного дистресу на стан адаптації лікарів-інтернів в сучасних умовах
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4798.2017.108069Ключові слова:
психологічна адаптація, професійна діяльність, лікарі – інтерни, дезадаптація, медико-психологічна підтримка, психоосвітаАнотація
В дослідженні проведено вивчення специфіки впливу професійного дистресу на стан адаптації лікаря інтерна. Встановлено, що жінки виявляють більш високий рівень розладів адаптації, в порівнянні з чоловіками. Описано специфіку клінічних та психологічних проявів порушень адаптації у лікарів інтернів. Виділено астенічний, гіперестезичний, тривожно-депресивний, психосоматичний, астено-апатичні та аддиктивний типи дезадаптивних реакцій
Посилання
- Pschuk, N. G., Kaminska, A. O. (2013). The problem of professional disdaptation of surgeon and therapeutic profile doctors. Archive of psychiatry, 19/2 (73), 151–155.
- Vitenko, I. S. (2013). Psychological adaptation of family doctor to professional activity. Vinytsya: New Book, 132.
- Pschuk, N. G., Kaminska, A. O. (2014). Some individual psychological predictors of professional disadaptation of surgical and therapeutic profile doctors. Ukrainian Bulletin of Psychoneurology, 22/1 (78), 84–87.
- Vitenko, I. S., Vuun, V. V. (2012). Prevention and correction of doctors’ adaptation disorders in the work conditions by the family medicine principles. Ukrainian Bulletin of Psychoneurology, 20/3 (72), 169–170.
- Kokun, O. M. (2005). Adaptation and adaptation possibilities of the person: applied aspects. Actual problems of psychology, 5 (4), 77–85.
- Arshava, I. F. (2006). Human functional states in the process of adaptation to extreme conditions of activities (in the paradigm "personality-state"). Bulletin of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine: Pedagogy and psychology, 4 (53), 82–90.
- Kozhina, A. M., Markova, M. V. (2012). Adaptation of the first year students to the educational activity is a priority task of the higher educational institution. International Psychiatric, Psychotherapeutic and Psychoanalytic Magazine, 5/2 (28), 28–34.
- Kozhina, A. M., Markova, M. V., Grinevich, E. G. (2013). Adaptation problems of students to educational activity in higher educational institutions in conditions of credit-modular system of education. Scientific and Information Bulletin of the Academy of Sciences of Higher Education of Ukraine, 3 (86), 87–93.
- Sokolova, I. M. (2007). Psychophysiological students’ adaptation mechanisms. Kharkiv: KhMMU, 412.
- Voloshin, P. V., Maruta, N. O., Kozhina, G. M., Markova, M. V. еt. al. (2016). Socio-stress disorder (clinical cource, diagnostics, prevention). Kharkiv, 335.
- Volosovets, O. P. (2006). The Strategy of European Integration Reform in Higher Medical Education of Ukraine. Problems of Medical Science and Education, 1, 5–12.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Valery Vjun
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.