Вплив професійного дистресу на стан адаптації лікарів-інтернів в сучасних умовах

Автор(и)

  • Valery Vjun Харківський національний медичний університет пр. Науки 4, м. Харків, Україна, 61022, Україна https://orcid.org/0000-0001-8889-0228

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4798.2017.108069

Ключові слова:

психологічна адаптація, професійна діяльність, лікарі – інтерни, дезадаптація, медико-психологічна підтримка, психоосвіта

Анотація

В дослідженні проведено вивчення специфіки впливу професійного дистресу на стан адаптації лікаря інтерна. Встановлено, що жінки виявляють більш високий рівень розладів адаптації, в порівнянні з чоловіками. Описано специфіку клінічних та психологічних проявів порушень адаптації у лікарів інтернів. Виділено астенічний, гіперестезичний, тривожно-депресивний, психосоматичний, астено-апатичні та аддиктивний типи дезадаптивних реакцій

Біографія автора

Valery Vjun, Харківський національний медичний університет пр. Науки 4, м. Харків, Україна, 61022

Кандидат медичних наук, доцент

Директор інституту післядипломної освіти

Посилання

  1. Pschuk, N. G., Kaminska, A. O. (2013). The problem of professional disdaptation of surgeon and therapeutic profile doctors. Archive of psychiatry, 19/2 (73), 151–155.
  2. Vitenko, I. S. (2013). Psychological adaptation of family doctor to professional activity. Vinytsya: New Book, 132.
  3. Pschuk, N. G., Kaminska, A. O. (2014). Some individual psychological predictors of professional disadaptation of surgical and therapeutic profile doctors. Ukrainian Bulletin of Psychoneurology, 22/1 (78), 84–87.
  4. Vitenko, I. S., Vuun, V. V. (2012). Prevention and correction of doctors’ adaptation disorders in the work conditions by the family medicine principles. Ukrainian Bulletin of Psychoneurology, 20/3 (72), 169–170.
  5. Kokun, O. M. (2005). Adaptation and adaptation possibilities of the person: applied aspects. Actual problems of psychology, 5 (4), 77–85.
  6. Arshava, I. F. (2006). Human functional states in the process of adaptation to extreme conditions of activities (in the paradigm "personality-state"). Bulletin of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine: Pedagogy and psychology, 4 (53), 82–90.
  7. Kozhina, A. M., Markova, M. V. (2012). Adaptation of the first year students to the educational activity is a priority task of the higher educational institution. International Psychiatric, Psychotherapeutic and Psychoanalytic Magazine, 5/2 (28), 28–34.
  8. Kozhina, A. M., Markova, M. V., Grinevich, E. G. (2013). Adaptation problems of students to educational activity in higher educational institutions in conditions of credit-modular system of education. Scientific and Information Bulletin of the Academy of Sciences of Higher Education of Ukraine, 3 (86), 87–93.
  9. Sokolova, I. M. (2007). Psychophysiological students’ adaptation mechanisms. Kharkiv: KhMMU, 412.
  10. Voloshin, P. V., Maruta, N. O., Kozhina, G. M., Markova, M. V. еt. al. (2016). Socio-stress disorder (clinical cource, diagnostics, prevention). Kharkiv, 335.
  11. Volosovets, O. P. (2006). The Strategy of European Integration Reform in Higher Medical Education of Ukraine. Problems of Medical Science and Education, 1, 5–12.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-31

Як цитувати

Vjun, V. (2017). Вплив професійного дистресу на стан адаптації лікарів-інтернів в сучасних умовах. ScienceRise: Medical Science, (7 (15), 4–6. https://doi.org/10.15587/2519-4798.2017.108069

Номер

Розділ

Медичні науки