Медико-психологічна підтримка студентів медиків при виникнені дезадаптивних реакцій та станів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4798.2018.124867Ключові слова:
студенти медики, розлади адаптації, медико-психологічна підтримка, психоосвіта, психотерапія, психопрофілактикаАнотація
В дослідженні проведена розробка системи медико-психологічної підтримки студентів медиків при виникненні в них дезадаптивних реакції та станів
Встановлено, що доцільним є комплексне використання психотерапевтичних та психоосвітніх інтервенції, спрямованих на купірування тривожно-депресивних реакцій, дезактуалізацію психотравмуючих ситуацій, відновлення психосоціальної активності та розумової працездатності, підвищення стресостійкості, формування продуктивних копінг-стратегій, активацію захисних психологічних механізмів, превенцію аддиктивної та залежної поведінки студентів та заходів первинної вторинної иа третинної психопрофілактики.
Посилання
- Yur'eva, L. N. (2017). Krizisy professional'noy deyatel'nosti vracha i puti ih preodoleniya. Zdorovia Ukrainy, 2 (41), 23–24.
- Aimedov, K. V., Strelbytska, S. M. (2014). Profesiyna mobilnist maibutnikh fakhivtsiv u protsesi navchannia u VNZ: kompetentnisnyi pidkhid. Naukovi pratsi. Seriya: Pedahohika, 251 (239), 49–52.
- Chaban, O. S., Khaustova, O. O., Trachuk, L. Ye. (2016). Shliakhy pidvyshchennia efektyvnosti navchannia studentiv za spetsialnistiu «Medychna psykholohiya». Medychna psykholohiya, 1, 3–8.
- Slobodianiuk, D. P. (2015). Zahalni polozhennia psykhokorektsiyi ta psykhoprofilaktyky sotsialnoi dezadaptatsiyi u molodi. Mizhnarodnyi psykhiatrychnyi, psykhoterapevtychnyi ta psykhoanalitychnyi zhurnal, 8 (3 (29)), 79–85.
- Malakhov, P. S., Asieieva, Yu. O., Kharitonova, A. S. (2016). Problemnist adaptatsii studentiv-medykiv. Medychna psykholohiya, 2, 3–5.
- Pshuk, N. H., Slobodianiuk, D. P. (2015). Rol psykhosotsialnykh chynnykiv v genezi sotsialnoi dezadaptatsiyi u studentskoi molodi. Ukrainskyi visnyk psykhonevrolohiyi, 23 (2 (83)), 86–91.
- Yurieva, L. M. (2017). Obrazovatel'nye programmy profilaktiki sindroma vygoraniya u specialistov, rabotayushchih v sfere ohrany psihicheskogo zdorov'ya. Ukrainskyi visnyk psykhonevrolohiyi, 25 (4 (93)), 11–14.
- Kozhina, G. M., Markova, M. V., Grinevich, E. G., Zelens'ka, K. O. (2011). K probleme adaptacionnogo sindroma studentov mladshih kursov VUZov III-IV urovney akkreditacii. Arkhiv psykhitriyi, 17 (4 (67)), 32–35.
- Kiosieva, O. V. (2016). Psihopatologicheskaya harakteristika emocional'noy sfery u studentov mladshih kursov. Ukrainskyi visnyk psykhonevrolohiyi, 24 (1 (86)), 60–63.
- Kovalenko, M. V. (2014). Strukturnyi analiz perfektsionizmu u studentiv vyshchykh navchalnykh medychnykh zakladiv. Ukrainskyi visnyk psykhonevrolohiyi, 22 (3 (80)), 65–68.
- Lobunets, H. Yu. (2012). Problema rozladiv psykhichnoi sfery studentiv, yaki maiut invalidnist. Medychna psykholohiya, 4, 48–50.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Maksim Khaustov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.