Медико-психологічна підтримка студентів медиків при виникнені дезадаптивних реакцій та станів

Автор(и)

  • Maksim Khaustov Харківський національний медичний університет пр. Науки, 4, м. Харків, Україна, 61022, Україна https://orcid.org/0000-0002-8613-2172

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4798.2018.124867

Ключові слова:

студенти медики, розлади адаптації, медико-психологічна підтримка, психоосвіта, психотерапія, психопрофілактика

Анотація

В дослідженні проведена розробка системи медико-психологічної підтримки студентів медиків при виникненні в них дезадаптивних реакції та станів

Встановлено, що доцільним є комплексне використання психотерапевтичних та психоосвітніх інтервенції, спрямованих на купірування тривожно-депресивних реакцій, дезактуалізацію психотравмуючих ситуацій, відновлення психосоціальної активності та розумової працездатності, підвищення стресостійкості, формування продуктивних копінг-стратегій, активацію захисних психологічних механізмів, превенцію аддиктивної та залежної поведінки студентів та заходів первинної вторинної иа третинної психопрофілактики.

Біографія автора

Maksim Khaustov, Харківський національний медичний університет пр. Науки, 4, м. Харків, Україна, 61022

Кандидат медичних наук, доцент

Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології

Посилання

  1. Yur'eva, L. N. (2017). Krizisy professional'noy deyatel'nosti vracha i puti ih preodoleniya. Zdorovia Ukrainy, 2 (41), 23–24.
  2. Aimedov, K. V., Strelbytska, S. M. (2014). Profesiyna mobilnist maibutnikh fakhivtsiv u protsesi navchannia u VNZ: kompetentnisnyi pidkhid. Naukovi pratsi. Seriya: Pedahohika, 251 (239), 49–52.
  3. Chaban, O. S., Khaustova, O. O., Trachuk, L. Ye. (2016). Shliakhy pidvyshchennia efektyvnosti navchannia studentiv za spetsialnistiu «Medychna psykholohiya». Medychna psykholohiya, 1, 3–8.
  4. Slobodianiuk, D. P. (2015). Zahalni polozhennia psykhokorektsiyi ta psykhoprofilaktyky sotsialnoi dezadaptatsiyi u molodi. Mizhnarodnyi psykhiatrychnyi, psykhoterapevtychnyi ta psykhoanalitychnyi zhurnal, 8 (3 (29)), 79–85.
  5. Malakhov, P. S., Asieieva, Yu. O., Kharitonova, A. S. (2016). Problemnist adaptatsii studentiv-medykiv. Medychna psykholohiya, 2, 3–5.
  6. Pshuk, N. H., Slobodianiuk, D. P. (2015). Rol psykhosotsialnykh chynnykiv v genezi sotsialnoi dezadaptatsiyi u studentskoi molodi. Ukrainskyi visnyk psykhonevrolohiyi, 23 (2 (83)), 86–91.
  7. Yurieva, L. M. (2017). Obrazovatel'nye programmy profilaktiki sindroma vygoraniya u specialistov, rabotayushchih v sfere ohrany psihicheskogo zdorov'ya. Ukrainskyi visnyk psykhonevrolohiyi, 25 (4 (93)), 11–14.
  8. Kozhina, G. M., Markova, M. V., Grinevich, E. G., Zelens'ka, K. O. (2011). K probleme adaptacionnogo sindroma studentov mladshih kursov VUZov III-IV urovney akkreditacii. Arkhiv psykhitriyi, 17 (4 (67)), 32–35.
  9. Kiosieva, O. V. (2016). Psihopatologicheskaya harakteristika emocional'noy sfery u studentov mladshih kursov. Ukrainskyi visnyk psykhonevrolohiyi, 24 (1 (86)), 60–63.
  10. Kovalenko, M. V. (2014). Strukturnyi analiz perfektsionizmu u studentiv vyshchykh navchalnykh medychnykh zakladiv. Ukrainskyi visnyk psykhonevrolohiyi, 22 (3 (80)), 65–68.
  11. Lobunets, H. Yu. (2012). Problema rozladiv psykhichnoi sfery studentiv, yaki maiut invalidnist. Medychna psykholohiya, 4, 48–50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-01

Як цитувати

Khaustov, M. (2018). Медико-психологічна підтримка студентів медиків при виникнені дезадаптивних реакцій та станів. ScienceRise: Medical Science, (2 (22), 27–30. https://doi.org/10.15587/2519-4798.2018.124867

Номер

Розділ

Медичні науки