Management development of production economic activity of a build organization
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.4704Keywords:
Management, development, production economic activity, marketingAbstract
In the article offered direction on the improvement of management development of domestic build organizations, based on theoretical methodological principles of management and marketingReferences
- Сахацький, М.П. Маркетинг : навч. посібн. для студ. вищ. навч. закл. [Текст] / М.П. Сахацький, Г.М. Запша, Ю.С. Крутій, Л.В. Шинкарук. – Одеса: Пальмира, 2008. – 170 с.
- Ширяєва, Н.Ю. Інноваційно-інвестиційний менеджмент будівельних підприємств в Україні [Текст] : матеріали ХІІ міжвузівс. студ. наук.-метод. конф. «Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології», (Одеса, 14-15 травня, 2011 р.) / Н.Ю. Ширяєва, А.М. Тріколич; МОНмолодьспорт, ОРІДУ НАДУ при президентові України. – Одеса: ОРІДУ НАДУ при президентові України, 2011. – С. 11-12.
- Ширяєва, Н.Ю. Практичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємства : зб.наук.праць за матеріалами української наук.-практ.конф., 31 травня 2011 р. / Н.Ю. Ширяєва; МОНмолодьспорт, Одес. держ. акад. буд-ва та арх-ри. – Одеса: ОДАБА, 2011. – С. 111-115.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 Наталія Юріївна Ширяєва
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
The consolidation and conditions for the transfer of copyright (identification of authorship) is carried out in the License Agreement. In particular, the authors reserve the right to the authorship of their manuscript and transfer the first publication of this work to the journal under the terms of the Creative Commons CC BY license. At the same time, they have the right to conclude on their own additional agreements concerning the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal, but provided that the link to the first publication of the article in this journal is preserved.