Управління розвитком виробничо-господарської діяльності будівельної організації
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.4704Ключові слова:
Управління, розвиток, виробничо-господарська діяльність, маркетингАнотація
У статті пропонуються напрями щодо вдосконалення управління розвитком вітчизняних будівельних організацій, які грунтуються на теоретико-методологічних засадах менеджменту та маркетингуПосилання
- Сахацький, М.П. Маркетинг : навч. посібн. для студ. вищ. навч. закл. [Текст] / М.П. Сахацький, Г.М. Запша, Ю.С. Крутій, Л.В. Шинкарук. – Одеса: Пальмира, 2008. – 170 с.
- Ширяєва, Н.Ю. Інноваційно-інвестиційний менеджмент будівельних підприємств в Україні [Текст] : матеріали ХІІ міжвузівс. студ. наук.-метод. конф. «Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології», (Одеса, 14-15 травня, 2011 р.) / Н.Ю. Ширяєва, А.М. Тріколич; МОНмолодьспорт, ОРІДУ НАДУ при президентові України. – Одеса: ОРІДУ НАДУ при президентові України, 2011. – С. 11-12.
- Ширяєва, Н.Ю. Практичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємства : зб.наук.праць за матеріалами української наук.-практ.конф., 31 травня 2011 р. / Н.Ю. Ширяєва; МОНмолодьспорт, Одес. держ. акад. буд-ва та арх-ри. – Одеса: ОДАБА, 2011. – С. 111-115.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.