Управління розвитком виробничо-господарської діяльності будівельної організації

Автор(и)

  • Наталія Юріївна Ширяєва Одеська державна академія будівництва та архітектури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.4704

Ключові слова:

Управління, розвиток, виробничо-господарська діяльність, маркетинг

Анотація

У статті пропонуються напрями щодо вдосконалення управління розвитком вітчизняних будівельних організацій, які грунтуються на теоретико-методологічних засадах менеджменту та маркетингу

Біографія автора

Наталія Юріївна Ширяєва, Одеська державна академія будівництва та архітектури

Доцент

Кафедра менеджменту та управління проектами

Посилання

  1. Сахацький, М.П. Маркетинг : навч. посібн. для студ. вищ. навч. закл. [Текст] / М.П. Сахацький, Г.М. Запша, Ю.С. Крутій, Л.В. Шинкарук. – Одеса: Пальмира, 2008. – 170 с.
  2. Ширяєва, Н.Ю. Інноваційно-інвестиційний менеджмент будівельних підприємств в Україні [Текст] : матеріали ХІІ міжвузівс. студ. наук.-метод. конф. «Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології», (Одеса, 14-15 травня, 2011 р.) / Н.Ю. Ширяєва, А.М. Тріколич; МОНмолодьспорт, ОРІДУ НАДУ при президентові України. – Одеса: ОРІДУ НАДУ при президентові України, 2011. – С. 11-12.
  3. Ширяєва, Н.Ю. Практичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємства : зб.наук.праць за матеріалами української наук.-практ.конф., 31 травня 2011 р. / Н.Ю. Ширяєва; МОНмолодьспорт, Одес. держ. акад. буд-ва та арх-ри. – Одеса: ОДАБА, 2011. – С. 111-115.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ширяєва, Н. Ю. (2012). Управління розвитком виробничо-господарської діяльності будівельної організації. Technology Audit and Production Reserves, 4(2(6), 11–12. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.4704