Дослідження організаційно-управлінської специфіки розвитку оздоровчого туризму
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.100915Ключові слова:
оздоровчий туризм, туристсько-рекреаційні ресурси, туристський продукт, кластерний підхідАнотація
Визначено актуальність дослідження розвитку сфери оздоровчого туризму, сформульовано поняття «оздоровчий туризм» та розкрито його складові. Розглянуто концепції просторової організації туризму, та актуальність поширення їх на сферу оздоровчого туризму. Проаналізовано потенціал розвитку оздоровчого туризму в Херсонській області (Україна). Досліджено особливості формування регіонального кластеру.
Посилання
- Liubitseva, O. O. (2009). Do pytannia terminolohii v turyzmu. Geography and tourism, 7–10.
- Leiper, N. (2004). Tourism management. Sidney: Pearson Education Australia, 326.
- Bieger, Т. (2005). Destinations Management. München: Oldenbourg, 365.
- Ritchie, B., Crouch, G. (2003). The competitive destination: a sustainable tourism perspective. Cambridge: CAB International, 291. doi:10.1079/9780851996646.0000
- Moisander, J., Valtonen, A. (2006). Qualitative marketing research: a cultural approach. London: Sage, 240. doi:10.4135/9781849209632
- Zorin, I. V. (2011). Menedzhment destinatsii. Uchebnye programmy mezhdunarodnyh obrazovatel'nyh proektov urovney bakalavriata i magistratury. Materialy mezhdunarodnoi konferentsii «Turistskie brendy – generator razvitiia territoriy», g. Vologda, g. Velikiy Ustiug, 13–14 dekabria 2011. Available: http://russiaturforum.com/upload/presentation/004_plenarn_zorin_vologda.pdf
- Beni, M. C. (2003). Globalizacao do Turismo: Megatendencias do Sectore a Realidade Brasileira. Ed. 2. Sao Paulo: Editora Aleph, 180.
- Enright, M. J. (2000). Survey on the Characterization of Regional Clusters: Initial Results. Working Paper Institute of Economic Policy and Business Strategy: Competitiveness Program University of Hong Kong and the Competitiveness Institute. Barcelona, Spain, 21.
- Kuskov, A. S., Golubeva, V. L., Odintsova, T. N. (2005). Rekreatsionnaia geografiia. Moscow: Flinta: MPSI, 496.
- Papenov, K. V. (1985). Rezervy obshchestvennogo proizvodstva. Voprosy teorii i praktiki. Moscow: MGU, 143.
- In: Puzynia, K. F. (2003). Problemy i opyt sovershenstvovaniia upravleniia i povysheniia effektivnosti funktsionirovaniia uchrezhdenii i predpriiatii sotsial'noi sfery. Materialy II Vserossiiskoi nauchno-prakticheskoi konferentsii, g. Sankt-Peterburg, 19–21 noiabria 2003. St. Petersburg: St. Petersburg State University of Engineering and Economics, 340.
- Ustav VOZ. World Health Organization. Available: http://www.who.int/governance/eb/constitution/ru/
- Pirozhnik, I. I. (2006). Transformatsiia turistsko-rekreatsionnogo prostranstva v epohu globalizatsii. Turizm i regional'noe razvitie, 4, 136–138.
- Beritelli, P. (2009). Social network analysis in destination management. eTourism. University of St. Gallen. Available: http://etourism.economia.unitn.it/documents/3.pdf
- Davidson, R., Maitland, R. (1997). Tourism destinations. London: Hodder&Stoughton, 287.
- Kotler, P. T., Bowen, J. T., Makens, J. (2013). Marketing for Hospitality and Tourism. Ed. 6. Pearson, 704.
- Parlamentski zvity. Andriy Gordeev. Holova Khersonskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii. Available: http://gordeev.org.ua/press/report/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Natalia Shandova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.