Розробка моделі визначення часових параметрів взаємодії пасажирського транспорту в приміському транспортно-пересадочному терміналі

Автор(и)

  • Volodymyr Vdovychenko Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2746-8175

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105351

Ключові слова:

приміський транспортно-пересадочний термінал, пасажирський транспорт, час пересадки пасажирів, час суміжного простою

Анотація

Сформована загальна структура та формалізовані складові елементи моделі технологічної взаємодії пасажирського транспорту в приміському транспортно-пересадочному терміналі. На основі оцінки загального часу пересадки пасажирів виділені характеристичні умови та області допустимих значень раціональної тривалості часу суміжного знаходження транспортних засобів у приміському транспортно-пересадочному терміналі.

Біографія автора

Volodymyr Vdovychenko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. Bondar, A. (2016). Transport interchange hub as part of city planning structure. Mining, construction, road and melioration machines, 88, 91–99.
  2. Krystopchuk, M. Ye., Bychko, Z. V. (2012). Do pytannia rozmishchennia miskykh transportno-peresadochnykh vuzliv. Komunalne hospodarstvo mist, 103, 374–378.
  3. Morozova, Y. B., Zharkevich, D. V. (2013). Principles and methods of architectural planning of passenger terminals in the republic of Belarus. Architecture, 6 (40), 208–212.
  4. Azarenkova, Z. V. (2011). Planning Organization of Transport Transferring Junction. Academia. Arhitektura i stroitel'stvo, 1, 76–80.
  5. Mikhailov, A. Iu., Kopylova, T. A. (2015). Classifying characteristics of intermodal connections of city public transport at the example of Vienna. Izvestiya vuzov. Investitsiyi. Stroyitelstvo. Nedvizhimost, 1 (12), 137–144.
  6. Reitsen, E. A., Berlog, A. I. (2012). Organizatsiia peresadok s linii GPT na metropoliten i logistika. Vestnik Donetskoi akademii avtomobil'nogo transporta, 3, 4–11.
  7. Dessouky, M., Hall, R., Zhang, L., Singh, A. (2003). Real-time control of buses for schedule coordination at a terminal. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 37 (2), 145–164. doi:10.1016/s0965-8564(02)00010-1
  8. Sorensen, C. H., Longva, F. (2011). Increased coordination in public transport – which mechanisms are available? Transport Policy, 18 (1), 117–125. doi:10.1016/j.tranpol.2010.07.001
  9. Vdovychenko, V. O., Samchuk, G. O. (2016). Development of a mathematical model of public transport interchanges functioning. Bulletin of NTU «KhPI». Series: Mechanical-technological systems and complexes, 17 (1189), 56–61.
  10. Wu, W., Liu, R., Jin, W. (2016). Designing robust schedule coordination scheme for transit networks with safety control margins. Transportation Research Part B: Methodological, 93, 495–519. doi:10.1016/j.trb.2016.07.009
  11. Nesheli, M. M., Ceder, A. A. (2015). Improved reliability of public transportation using real-time transfer synchronization. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 60, 525–539. doi:10.1016/j.trc.2015.10.006
  12. Ibarra-Rojas, O. J., Lopez-Irarragorri, F., Rios-Solis, Y. A. (2016). Multiperiod Bus Timetabling. Transportation Science, 50 (3), 805–822. doi:10.1287/trsc.2014.0578
  13. Li, L., Zhang, H., Wang, X., Lu, W., Mu, Z. (2011). Urban Transit Coordination Using an Artificial Transportation System. IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems, 12 (2), 374–383. doi:10.1109/tits.2010.2060195
  14. Wu, Y., Yang, H., Tang, J., Yu, Y. (2016). Multi-objective re-synchronizing of bus timetable: Model, complexity and solution. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 67, 149–168. doi:10.1016/j.trc.2016.02.007

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30

Як цитувати

Vdovychenko, V. (2017). Розробка моделі визначення часових параметрів взаємодії пасажирського транспорту в приміському транспортно-пересадочному терміналі. Technology Audit and Production Reserves, 3(2(35), 41–46. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105351

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження