Програмування алгоритму пошуку приналежності точки багатокутнику і взаємного неперетину фігур

Автор(и)

  • Taras Gavrilov Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», вул. Львівська, 23, м. Київ, Україна, 03115, Україна https://orcid.org/0000-0001-9445-8343

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105505

Ключові слова:

метод трасування променя, метод Грєхєма, розкрійна схема, додавання та вилучення деталей із схеми

Анотація

Показано, що щільність укладання деталей в схемі розкрою прямо пропорційно впливає на відсоток використання матеріалу. Зважаючи на технологічні вимоги до використання листового матеріалу, розроблені алгоритми додавання та вилучення деталей із схеми. По даним алгоритмам написані та протестовані програмні модулі в інтегрованому об’єктно-орієнтованому середовищі Delphi.

Біографія автора

Taras Gavrilov, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», вул. Львівська, 23, м. Київ, Україна, 03115

Асистент

Кафедра комп'ютерної інженерії 

Посилання

  1. Haines, E. (1994). Point in Polygon Strategies. Graphics Gems. Elsevier, 24–46. doi:10.1016/b978-0-12-336156-1.50013-6
  2. Weiler, K. (1994). An Incremental Angle Point in Polygon Test. Graphics Gems. Elsevier, 16–23. doi:10.1016/b978-0-12-336156-1.50012-4
  3. Foley, J. D., Feiner, S. K., Hughes, J. F., Van Dam, A. (1990). Computer Graphics: Principles and Practice. Ed. 2. Addison-Wesley, 1200.
  4. Har-Peled, S., Roy, S. (2016). Approximating the Maximum Overlap of Polygons under Translation. Algorithmica, 78 (1), 147–165. doi:10.1007/s00453-016-0152-9
  5. Landier, S. (2017). Boolean operations on arbitrary polygonal and polyhedral meshes. Computer-Aided Design, 85, 138–153. doi:10.1016/j.cad.2016.07.013
  6. Wang, Z.-J., Lin, X., Fang, M.-E., Yao, B., Peng, Y., Guan, H., Guo, M. (2017). Re2l: An efficient output-sensitive algorithm for computing Boolean operations on circular-arc polygons and its applications. Computer-Aided Design, 83, 1–14. doi:10.1016/j.cad.2016.07.004
  7. Chen, D. Z., Wang, H. (2015). Computing the Visibility Polygon of an Island in a Polygonal Domain. Algorithmica, 77 (1), 40–64. doi:10.1007/s00453-015-0058-y
  8. Chertenko, L. P., Konoval, V. P. (2002). Matematychne zadannia konturiv vnutrishnoi formy vzuttia. Visnyk KNUTD, 1, 15–19.
  9. Zalgaller, V. A. (1953). Ob odnom neobhodimom priznake plotneishego raspolozheniia figur. UMN, 8(4(56)), 153–162.
  10. Gavrilov, Т. M. (2011). Tekhnolohiia pidrakhunku kompleksnoho pokaznyka yakosti materialiv dlia vzuttia za dopomohoiu ekspertnykh otsinok. Lehka promyslovist, 1, 27–29.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30

Як цитувати

Gavrilov, T. (2017). Програмування алгоритму пошуку приналежності точки багатокутнику і взаємного неперетину фігур. Technology Audit and Production Reserves, 3(3(35), 29–32. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105505

Номер

Розділ

Методи вимірювання в хімічній промисловості: Оригінальне дослідження