Розробка підходу до моделювання впливу зовнішнього соціального капіталу підприємства на рішення його стейкхолдерів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105519Ключові слова:
зовнішній соціальний капітал підприємства, відносини підприємства зі стейкхолдерами, очікування стейкхолдерів, моделювання рішень стейкхолдерівАнотація
Запропоновано підхід до імітаційного моделювання впливу зовнішнього соціального капіталу підприємства на його діяльність на основі моделювання процесу прийняття рішень стейкхолдерами цього підприємства. Даний підхід передбачає побудову формалізованих задач прийняття рішень, що описують ситуації вибору, в яких знаходяться стейкхолдери, та налаштуванні параметрів цих задач в залежності від певних характеристик відносин між стейкхолдерами та аналізованим підприємством.
Посилання
- Podolny, J. M., Stuart, T. E., Hannan, M. T. (1996). Networks, Knowledge, and Niches: Competition in the Worldwide Semiconductor Industry, 1984-1991. American Journal of Sociology, 102 (3), 659–689. doi:10.1086/230994
- Baum, J. A. C., Calabrese, T., Silverman, B. S. (2000). Don’t go it alone: alliance network composition and startups’ performance in Canadian biotechnology. Strategic Management Journal, 21 (3), 267–294. doi:10.1002/(sici)1097-0266(200003)21:3<267::aid-smj89>3.0.co;2-8
- Koka, B. R., Prescott, J. E. (2002). Strategic alliances as social capital: a multidimensional view. Strategic Management Journal, 23 (9), 795–816. doi:10.1002/smj.252
- Baporikar, N. (2016). Handbook of Research on Entrepreneurship in the Contemporary Knowledge-Based Global Economy. Advances in Business Strategy and Competitive Advantage. Hershey, PA: IGI Global, 607. doi:10.4018/978-1-4666-8798-1
- Westlund, H. (2006). Social Capital in the Knowledge Economy: Theory and Empirics. Berlin, Heidelberg: Springer-Verlag, 212. doi:10.1007/978-3-540-35366-9
- Belkin, V. N., Belkina, N. A., Antonova, O. A., Vinogradova, V. Yu. (2009). Sotsial'nyi kapital organizatsii. Cheliabinskii gumanitarii, 3 (9), 34–40.
- Radaev, V. (2002). Term of Capital, Forms of Capitals and their Conversion. Journal of Economic Sociology, 4 (3), 20–32.
- Nahapiet, J., Ghoshal, S. (1998). Social capital, intellectual capital, and the organizational advantage. Academy of Management Review, 23 (2), 242–266. doi:10.5465/amr.1998.533225
- Kandaurova, A. V. (2013). Structure of social interaction. Bulletin of Nizhnevartovsk State University, 4, 62–66.
- Veber, M. (2008). Osnovnye sotsiologicheskie poniatiia. Sotsiologicheskoe obozrenie, 2 (7), 89–127.
- Pozniakov, V. P., Vavakina, T. S. (2009). Business partnership as one of forms of business activity of businessmen. Knowledge. Understanding. Skill, 4, 36–43.
- Cousins, P., Lamming, R., Lawson, B., Squire, B. (2008). Strategic Supply Management: Principles, Theories and Practice. Prentice Hall: Harlow, 336.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Lyudmyla Potrashkova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.