Розробка підходу до моделювання впливу зовнішнього соціального капіталу підприємства на рішення його стейкхолдерів

Автор(и)

  • Lyudmyla Potrashkova Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-8239-2794

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105519

Ключові слова:

зовнішній соціальний капітал підприємства, відносини підприємства зі стейкхолдерами, очікування стейкхолдерів, моделювання рішень стейкхолдерів

Анотація

Запропоновано підхід до імітаційного моделювання впливу зовнішнього соціального капіталу підприємства на його діяльність на основі моделювання процесу прийняття рішень стейкхолдерами цього підприємства. Даний підхід передбачає побудову формалізованих задач прийняття рішень, що описують ситуації вибору, в яких знаходяться стейкхолдери, та налаштуванні параметрів цих задач в залежності від певних характеристик відносин між стейкхолдерами та аналізованим підприємством. 

Біографія автора

Lyudmyla Potrashkova, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій 

Посилання

  1. Podolny, J. M., Stuart, T. E., Hannan, M. T. (1996). Networks, Knowledge, and Niches: Competition in the Worldwide Semiconductor Industry, 1984-1991. American Journal of Sociology, 102 (3), 659–689. doi:10.1086/230994
  2. Baum, J. A. C., Calabrese, T., Silverman, B. S. (2000). Don’t go it alone: alliance network composition and startups’ performance in Canadian biotechnology. Strategic Management Journal, 21 (3), 267–294. doi:10.1002/(sici)1097-0266(200003)21:3<267::aid-smj89>3.0.co;2-8
  3. Koka, B. R., Prescott, J. E. (2002). Strategic alliances as social capital: a multidimensional view. Strategic Management Journal, 23 (9), 795–816. doi:10.1002/smj.252
  4. Baporikar, N. (2016). Handbook of Research on Entrepreneurship in the Contemporary Knowledge-Based Global Economy. Advances in Business Strategy and Competitive Advantage. Hershey, PA: IGI Global, 607. doi:10.4018/978-1-4666-8798-1
  5. Westlund, H. (2006). Social Capital in the Knowledge Economy: Theory and Empirics. Berlin, Heidelberg: Springer-Verlag, 212. doi:10.1007/978-3-540-35366-9
  6. Belkin, V. N., Belkina, N. A., Antonova, O. A., Vinogradova, V. Yu. (2009). Sotsial'nyi kapital organizatsii. Cheliabinskii gumanitarii, 3 (9), 34–40.
  7. Radaev, V. (2002). Term of Capital, Forms of Capitals and their Conversion. Journal of Economic Sociology, 4 (3), 20–32.
  8. Nahapiet, J., Ghoshal, S. (1998). Social capital, intellectual capital, and the organizational advantage. Academy of Management Review, 23 (2), 242–266. doi:10.5465/amr.1998.533225
  9. Kandaurova, A. V. (2013). Structure of social interaction. Bulletin of Nizhnevartovsk State University, 4, 62–66.
  10. Veber, M. (2008). Osnovnye sotsiologicheskie poniatiia. Sotsiologicheskoe obozrenie, 2 (7), 89–127.
  11. Pozniakov, V. P., Vavakina, T. S. (2009). Business partnership as one of forms of business activity of businessmen. Knowledge. Understanding. Skill, 4, 36–43.
  12. Cousins, P., Lamming, R., Lawson, B., Squire, B. (2008). Strategic Supply Management: Principles, Theories and Practice. Prentice Hall: Harlow, 336.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30

Як цитувати

Potrashkova, L. (2017). Розробка підходу до моделювання впливу зовнішнього соціального капіталу підприємства на рішення його стейкхолдерів. Technology Audit and Production Reserves, 3(4(35), 35–39. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105519

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження