Вплив зміни параметру регулювання гідромашини в процесі гальмування трактора з безступінчастою трансмісією

Автор(и)

  • Vadim Samorodov Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-2965-5460
  • Andrey Kozhushko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-8252-9551
  • Eugene Pelipenko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-8988-791X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109025

Ключові слова:

колісний трактор, безступінчаста трансмісія, динамічна модель, форма зміни, параметр регулювання гідромашини при гальмуванні

Анотація

Досліджено процес гальмування колісного трактора з безступінчастою гідрооб’ємно-механічною трансмісією. Визначено вплив форми зміни параметру регулювання гідромашини гідрооб’ємної передачі на кінематичні, силові та енергетичні показники колісного трактора при гальмуванні. Доведено доцільність використання вигнутої форми зміни параметру регулювання гідромашини при гальмуванні за рахунок більш ефективної інтенсивності зміни, що призводить до зменшення часу гальмування та гальмівного шляху. 

Біографії авторів

Vadim Samorodov, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра автомобіле- та тракторобудування

Andrey Kozhushko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра автомобіле- та тракторобудування

Eugene Pelipenko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, м. Харків, Україна, 61002

Аспірант, асистент

Кафедра автомобіле- та тракторобудування

Посилання

  1. Shcheltsyn, N. A., Frumkin, L. A., Ivanov, I. V. (2011). Sovremennye besstupenchatye transmissii sel'skohoziaistvennyh traktorov. Traktory i sel'hozmashiny, 11, 18–26.
  2. Beunk, H., Wilmer, H. (2002). So Arbeiten «Auto Powr» und «Eccom». Profi, 5.
  3. Renius, K. T., Resch, R. (2005). Continuously Variable Tractor Transmissions. St. Joseph, MI: American Society of Agricultural Engineers, 37.
  4. Rydberg, K. (2010). Hydro-Mechanical Transmissions. Fluid and Mechatronic Systems, 2, 51–60.
  5. Aitzetmuller, H. (1999). Steyr S-Matic – The Future Continuously Variable Transmission for all Terrain Vehicles. Proceedings of the International Conference-International Society for Terrain Vehicle Systems, 2, 463–470.
  6. Pusha, A., Deldar, M., Izadian, A. (2013). Efficiency analysis of hydraulic wind power transfer system. IEEE International Conference on Electro-Information Technology, EIT 2013. IEEE, 1–7. doi:10.1109/eit.2013.6632717
  7. Ijas, M., Makinen, E. (2008). Improvement of total efficiency of hydrostatic transmission by using optimized control. Proceedings of the JFPS International Symposium on Fluid Power, 2008 (7–2), 271–276. doi:10.5739/isfp.2008.271
  8. Coombs, D. (2012). Hydraulic Efficiency of a Hydrostatic Transmission with a Variable Displacement Pump and Motor. Mechanical and Aerospace Engineering, 82.
  9. Dasgupta, K., Kumar, N., Kumar, R. (2013). Steady State Performance Analysis of Hydrostatic Transmission System using Two Motor Summation Drive. Journal of The Institution of Engineers (India): Series C, 94 (4), 357–363. doi:10.1007/s40032-013-0084-y
  10. Ahn, S., Choi, J., Kim, S., Lee, J., Choi, C., Kim, H. (2015). Development of an integrated engine-hydro-mechanical transmission control algorithm for a tractor. Advances in Mechanical Engineering, 7 (7), 168781401559387. doi:10.1177/1687814015593870
  11. Mittsel, M. O. (2014). Eksperymentalne doslidzhennia osoblyvyi zony roboty dvokhpotochnoi hidroobiemno-mekhanichnoi transmisii. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference «Innovative Foundations of Sustainable Development of the National Economy», November 21-22, 2014, Kamianets-Podilskyi. Kamianets-Podilskyi: Podilskyi State Agrarian-Technical University, 185–188.
  12. Samorodov, V. B. (2001). Vyvod obshchego zakona upravleniia gidroob#emno-mehanicheskih transmissii transportnyh mashin v protsesse priamolineinogo razgona i sposob ego tehnicheskoi realizatsii. Integrirovannye tehnologii i energosberezhenie, 4, 112–120.
  13. Samorodov, V. B. (2000). Issledovanie vliianiia razlichnyh zakonov regulirovaniia gidroobiemno-mehanicheskoi transmissii na protsess priamolineinogo razgona gusenichnoi mashiny. Mekhanika ta mashynobuduvannia, 2, 86–92.
  14. Kozhushko, A. (2014). Determining the optimal parameters for controlling law change of hydraulic fluidtransferduring acceleration wheeled tractors hydrostatic mechanical transmissions. Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu. Seriia: Mekhanizatsiia ta avtomatyzatsiia vyrobnychykh protsesiv, 11 (26), 108–114.
  15. Samorodov, V., Kozhushko, A., Mittsel, N., Pelipenko, E., Burlyga, M. (2017). Experimental confirmation of the rational change parameter of the hydraulic transmission during acceleration and braking of the hydraulic volume mechanical transmission (HVMT). International Collection of Scientific Proceedings «European Cooperation», 7 (26), 9–24.
  16. Samorodov, V., Kozhushko, A., Pelipenko, E. (2016). Formation of a rational change in controlling continuously variable transmission at the stages of a tractor’s acceleration and braking. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(7(82)), 37–44. doi:10.15587/1729-4061.2016.75402
  17. Bondarenko, A. I. (2011). Matematychna model protsesu halmuvannia kolisnoho traktora. Bulletin of the National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute», 43, 78–83.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-25

Як цитувати

Samorodov, V., Kozhushko, A., & Pelipenko, E. (2017). Вплив зміни параметру регулювання гідромашини в процесі гальмування трактора з безступінчастою трансмісією. Technology Audit and Production Reserves, 4(1(36), 11–18. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109025

Номер

Розділ

Технології машинобудування: Оригінальне дослідження