Вплив зміни параметру регулювання гідромашини в процесі гальмування трактора з безступінчастою трансмісією
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109025Ключові слова:
колісний трактор, безступінчаста трансмісія, динамічна модель, форма зміни, параметр регулювання гідромашини при гальмуванніАнотація
Досліджено процес гальмування колісного трактора з безступінчастою гідрооб’ємно-механічною трансмісією. Визначено вплив форми зміни параметру регулювання гідромашини гідрооб’ємної передачі на кінематичні, силові та енергетичні показники колісного трактора при гальмуванні. Доведено доцільність використання вигнутої форми зміни параметру регулювання гідромашини при гальмуванні за рахунок більш ефективної інтенсивності зміни, що призводить до зменшення часу гальмування та гальмівного шляху.
Посилання
- Shcheltsyn, N. A., Frumkin, L. A., Ivanov, I. V. (2011). Sovremennye besstupenchatye transmissii sel'skohoziaistvennyh traktorov. Traktory i sel'hozmashiny, 11, 18–26.
- Beunk, H., Wilmer, H. (2002). So Arbeiten «Auto Powr» und «Eccom». Profi, 5.
- Renius, K. T., Resch, R. (2005). Continuously Variable Tractor Transmissions. St. Joseph, MI: American Society of Agricultural Engineers, 37.
- Rydberg, K. (2010). Hydro-Mechanical Transmissions. Fluid and Mechatronic Systems, 2, 51–60.
- Aitzetmuller, H. (1999). Steyr S-Matic – The Future Continuously Variable Transmission for all Terrain Vehicles. Proceedings of the International Conference-International Society for Terrain Vehicle Systems, 2, 463–470.
- Pusha, A., Deldar, M., Izadian, A. (2013). Efficiency analysis of hydraulic wind power transfer system. IEEE International Conference on Electro-Information Technology, EIT 2013. IEEE, 1–7. doi:10.1109/eit.2013.6632717
- Ijas, M., Makinen, E. (2008). Improvement of total efficiency of hydrostatic transmission by using optimized control. Proceedings of the JFPS International Symposium on Fluid Power, 2008 (7–2), 271–276. doi:10.5739/isfp.2008.271
- Coombs, D. (2012). Hydraulic Efficiency of a Hydrostatic Transmission with a Variable Displacement Pump and Motor. Mechanical and Aerospace Engineering, 82.
- Dasgupta, K., Kumar, N., Kumar, R. (2013). Steady State Performance Analysis of Hydrostatic Transmission System using Two Motor Summation Drive. Journal of The Institution of Engineers (India): Series C, 94 (4), 357–363. doi:10.1007/s40032-013-0084-y
- Ahn, S., Choi, J., Kim, S., Lee, J., Choi, C., Kim, H. (2015). Development of an integrated engine-hydro-mechanical transmission control algorithm for a tractor. Advances in Mechanical Engineering, 7 (7), 168781401559387. doi:10.1177/1687814015593870
- Mittsel, M. O. (2014). Eksperymentalne doslidzhennia osoblyvyi zony roboty dvokhpotochnoi hidroobiemno-mekhanichnoi transmisii. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference «Innovative Foundations of Sustainable Development of the National Economy», November 21-22, 2014, Kamianets-Podilskyi. Kamianets-Podilskyi: Podilskyi State Agrarian-Technical University, 185–188.
- Samorodov, V. B. (2001). Vyvod obshchego zakona upravleniia gidroob#emno-mehanicheskih transmissii transportnyh mashin v protsesse priamolineinogo razgona i sposob ego tehnicheskoi realizatsii. Integrirovannye tehnologii i energosberezhenie, 4, 112–120.
- Samorodov, V. B. (2000). Issledovanie vliianiia razlichnyh zakonov regulirovaniia gidroobiemno-mehanicheskoi transmissii na protsess priamolineinogo razgona gusenichnoi mashiny. Mekhanika ta mashynobuduvannia, 2, 86–92.
- Kozhushko, A. (2014). Determining the optimal parameters for controlling law change of hydraulic fluidtransferduring acceleration wheeled tractors hydrostatic mechanical transmissions. Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu. Seriia: Mekhanizatsiia ta avtomatyzatsiia vyrobnychykh protsesiv, 11 (26), 108–114.
- Samorodov, V., Kozhushko, A., Mittsel, N., Pelipenko, E., Burlyga, M. (2017). Experimental confirmation of the rational change parameter of the hydraulic transmission during acceleration and braking of the hydraulic volume mechanical transmission (HVMT). International Collection of Scientific Proceedings «European Cooperation», 7 (26), 9–24.
- Samorodov, V., Kozhushko, A., Pelipenko, E. (2016). Formation of a rational change in controlling continuously variable transmission at the stages of a tractor’s acceleration and braking. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(7(82)), 37–44. doi:10.15587/1729-4061.2016.75402
- Bondarenko, A. I. (2011). Matematychna model protsesu halmuvannia kolisnoho traktora. Bulletin of the National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute», 43, 78–83.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Andrey Kozhushko, Vadim Samorodov, Eugene Pelipenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.