Аналіз формування флуктуації часу обслуговування транспортних засобів в транспортно-пересадочних вузлах міського пасажирського транспорту

Автор(и)

  • Volodymyr Vdovychenko Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2746-8175

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109116

Ключові слова:

міський громадський пасажирський транспорт, транспортно-пересадочний вузол, відхилення часу прибуття, час обслуговування

Анотація

Запропоновано розглядати процедуру визначення планового діапазону обслуговування транспортних засобів на основі обліку флуктуаційних процесів формування часу прибуття та простою транспортних засобів у транспортно-пересадочному вузлу. На основі виділеного загального складу чинників та наслідків їх впливу запропоновані механізми зниження флуктуації часу обслуговування транспортних засобів у транспортно-пересадочному вузлу.

Біографія автора

Volodymyr Vdovychenko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. Tarnovetskaya, A. G., Kulbashnaya, N. I. (2015). Assessing tram and trolleybus transport regularity in Kharkiv. Municipal economy of cities, 121, 69–73.
  2. Nosov, A. (2016). Indicators of quality assessment of transport services for passengers. Periodical scientific and methodological electronic journal «Koncept», 12, 93–97. Available: https://e-koncept.ru/2016/16269.htm
  3. Semchugova, E. Yu. (2013). Reguliarnost' i nadezhnost' v otsenke kachestva uslug gorodskogo passazhirskogo transporta. Inzhenernyi vestnik Dona, 25, 140–145.
  4. Bogumil, V., Efimenko, D., Sidikov, F. (2012). An organization of automated dispatching control of urban passenger transport. Vestnik Moskovskogo avtomobilno-dorozhnogo gosudarstvennogo tehnicheskogo universiteta (MADI), 3, 63–69.
  5. Ibarra-Rojas, O. J., Delgado, F., Giesen, R., Munoz, J. C. (2015). Planning, operation, and control of bus transport systems: A literature review. Transportation Research Part B: Methodological, 77, 38–75. doi:10.1016/j.trb.2015.03.002
  6. Elkosantini, S., Darmoul, S. (2013). Intelligent Public Transportation Systems: A review of architectures and enabling technologies. 2013 International Conference on Advanced Logistics and Transport. IEEE, 233–238. doi:10.1109/icadlt.2013.6568465
  7. Cats, O., Loutos, G. (2015). Real-Time Bus Arrival Information System: An Empirical Evaluation. Journal of Intelligent Transportation Systems, 20 (2), 138–151. doi:10.1080/15472450.2015.1011638
  8. Sorensen, C. H., Longva, F. (2011). Increased coordination in public transport – which mechanisms are available? Transport Policy, 18 (1), 117–125. doi:10.1016/j.tranpol.2010.07.001
  9. Dessouky, M., Hall, R., Zhang, L., Singh, A. (2003). Real-time control of buses for schedule coordination at a terminal. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 37 (2), 145–164. doi:10.1016/s0965-8564(02)00010-1
  10. Lee, Y., Daamen, W., Wiggenraad, P. (2007). Boarding and Alighting Behavior of Public Transport Passengers. Transportation Research Board 86th Annual Meeting, 7, 17–20.
  11. Gorbachov, P. F. (2007). The parameters of waiting time under city routes transport distributions. Bulletin of Kharkov National Automobile and Highway University, 37, 90–95.
  12. Gorbachov, P., Makarychev, O., Rossolov, O., Liubyy, E., Chyzhyk, V. (2013). Analytical estimation of minimum and maximum time expenditures of passengers at an urban route stop. Automobile Transport, 32, 67–71.
  13. Vdovychenko, V. (2017). Analysis of destabilizing factors of internal sustainability of urban public passenger transport. Technology audit and production reserves, 1(2(33)), 23–30. doi:10.15587/2312-8372.2017.93197

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-25

Як цитувати

Vdovychenko, V. (2017). Аналіз формування флуктуації часу обслуговування транспортних засобів в транспортно-пересадочних вузлах міського пасажирського транспорту. Technology Audit and Production Reserves, 4(2(36), 37–43. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109116

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження