Аналіз інформаційної технології системи управління вищим навчальним закладом
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109117Ключові слова:
система керування, інформаційний потік, зовнішнє середовище, система інформаційного обслуговуванняАнотація
Виконано аналіз впливу зовнішніх факторів на діяльність вищого навчального закладу. Запропоновано алгоритм формування та оптимізації схеми руху інформаційних потоків в системі управління ВНЗ. Розроблено алгоритм оптимізації руху інформаційних потоків на рівні показників. Запропоновано формальну модель ВНЗ, яка дозволяє враховувати внутрішні та зовнішні чинники, які безпосередньо впливають на якість системи управління. Виявлено переваги та недоліки моделі і пропозиції щодо вдосконалення інформаційної моделі ВНЗ.
Посилання
- Andrushchenko, V. P. (2001). Osnovni tendentsii rozvytku vyshchoi osvity na rubezhi stolit. Vyshcha osvita Ukrainy, 1, 5–9.
- Zhuk, Yu. (2005). Treba vmity dyvytys u vichi, abo v Bolonskyi protses slid vkhodyty z ukrainskym pozytyvnym dosvidom, vrakhovuiuchy realii. Osvita, 12, 17–25.
- Sokolova, N. A., Boskin, O. O. (2004). Imitatsionnaia model' protsessa distantsionnogo obucheniia. Modelirovanie obiektov i sistem AAEKS, 1 (13), 50–62.
- Yakusevych, Yu. H. (2015). Analiz problem reformuvannia osvity ta pobudova formalizovanykh modelei VNZ. Problemy informatsionnyh tehnologii, 17, 100–109.
- Hodakov, V. E. (2006). Vysshee obrazovanie: vzgliad so storony i iznutri. Kherson: KhNTU, 338.
- Vulfson, B. L. (2012). The World Educational Space in the Mirror of Comparative Pedagogy. Otechestvennaia i zarubezhnaia pedagogika, 1 (4), 27–42.
- Uvarova, T. G. (2007). Transformatsiia upravleniia VUZom na printsipah menedzhmenta znanii. Problemy sovremennoi ekonomiki, 4 (24), 349–352.
- Gavrilova, T. A., Grigorev, L. Yu. Razrabotka korporativnyh sistem upravleniia znaniiami. BIG-Peterburg. Available: http://www.big.spb.ru/publications/bigspb/km/create_kms.shtml
- Zhukovskya, I. E. (2016). Innovative aspects of enhancement of management processes in the higher educational institution on the basis of application of modern information and communication technologies. Open Education, 4, 17–22. doi:10.21686/1818-4243-2016-4-17-22
- Kosmacheva, I. M., Yakovleva, E. P. (2016). Subsystem of control of access in university information systems. Vestnik of Astrakhan State Technical University. Series: Management, Computer science and Informatics, 2, 25–34.
- Kovalevsky, V., Bykovsky, V., Volkova, T., Dyrdina, E. (2015). Formation of modern information educational environment: experience of orenburg state university. Informatizatsiia obrazovaniia i nauki, 2 (26), 15–23.
- Shakhgeldyan, C., Kryukov, V. (2004). Integration of University Information Resources into the Unified Information Environment. Proceedings of the 10-th International Conference of European University Information Systems (ENUS 2004). Slovenia, 321–327.
- Riesen, Yu. S., Zakharova, A. A., Minin, M. G. (2014). Mathematical Modeling of the Educational Process in Assessing the Quality of a Higher Education Institution's Operation. Informatsionnoe obshchestvo, 3, 25–33.
- Hubalovsky, S. (2015). System Approach, Modeling, Simulation as Educational Technologies in Algorithm Development and Programming. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 191, 2226–2230. doi:10.1016/j.sbspro.2015.04.267
- Akhmedova, Kh. G., Kvyatkovskaya, I. Yu. (2015). Use of information technologies to increase the quality of the univeristy education. Vestnik of Astrakhan State Technical University. Series: Management, Computer science and Informatics, 1, 124–130.
- John, S. P. (2015). The integration of information technology in higher education: A study of faculty’s attitude towards IT adoption in the teaching process. Contaduria Y Administracion, 60, 230–252. doi:10.1016/j.cya.2015.08.004
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Viktor Hodakov, Viktor Kozel, Andrey Sokolov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.