Аналіз інформаційної технології системи управління вищим навчальним закладом

Автор(и)

  • Viktor Hodakov Херсонський національний технічний університет, вул. Бериславське шосе, 24, м. Херсон, Україна, 73000, Україна https://orcid.org/0000-0002-8188-9125
  • Viktor Kozel Херсонський національний технічний університет, вул. Бериславське шосе, 24, м. Херсон, Україна, 73000, Україна https://orcid.org/0000-0002-2627-2499
  • Andrey Sokolov Херсонський національний технічний університет, вул. Бериславське шосе, 24, м. Херсон, Україна, 73000, Україна https://orcid.org/0000-0001-8442-6137

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109117

Ключові слова:

система керування, інформаційний потік, зовнішнє середовище, система інформаційного обслуговування

Анотація

Виконано аналіз впливу зовнішніх факторів на діяльність вищого навчального закладу. Запропоновано алгоритм формування та оптимізації схеми руху інформаційних потоків в системі управління ВНЗ. Розроблено алгоритм оптимізації руху інформаційних потоків на рівні показників. Запропоновано формальну модель ВНЗ, яка дозволяє враховувати внутрішні та зовнішні чинники, які безпосередньо впливають на якість системи управління. Виявлено переваги та недоліки моделі і пропозиції щодо вдосконалення інформаційної моделі ВНЗ.

Біографії авторів

Viktor Hodakov, Херсонський національний технічний університет, вул. Бериславське шосе, 24, м. Херсон, Україна, 73000

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра інформаційних технологій

Viktor Kozel, Херсонський національний технічний університет, вул. Бериславське шосе, 24, м. Херсон, Україна, 73000

Старший викладач

Кафедра інформаційних технологій

Andrey Sokolov, Херсонський національний технічний університет, вул. Бериславське шосе, 24, м. Херсон, Україна, 73000

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних технологій

Посилання

  1. Andrushchenko, V. P. (2001). Osnovni tendentsii rozvytku vyshchoi osvity na rubezhi stolit. Vyshcha osvita Ukrainy, 1, 5–9.
  2. Zhuk, Yu. (2005). Treba vmity dyvytys u vichi, abo v Bolonskyi protses slid vkhodyty z ukrainskym pozytyvnym dosvidom, vrakhovuiuchy realii. Osvita, 12, 17–25.
  3. Sokolova, N. A., Boskin, O. O. (2004). Imitatsionnaia model' protsessa distantsionnogo obucheniia. Modelirovanie obiektov i sistem AAEKS, 1 (13), 50–62.
  4. Yakusevych, Yu. H. (2015). Analiz problem reformuvannia osvity ta pobudova formalizovanykh modelei VNZ. Problemy informatsionnyh tehnologii, 17, 100–109.
  5. Hodakov, V. E. (2006). Vysshee obrazovanie: vzgliad so storony i iznutri. Kherson: KhNTU, 338.
  6. Vulfson, B. L. (2012). The World Educational Space in the Mirror of Comparative Pedagogy. Otechestvennaia i zarubezhnaia pedagogika, 1 (4), 27–42.
  7. Uvarova, T. G. (2007). Transformatsiia upravleniia VUZom na printsipah menedzhmenta znanii. Problemy sovremennoi ekonomiki, 4 (24), 349–352.
  8. Gavrilova, T. A., Grigorev, L. Yu. Razrabotka korporativnyh sistem upravleniia znaniiami. BIG-Peterburg. Available: http://www.big.spb.ru/publications/bigspb/km/create_kms.shtml
  9. Zhukovskya, I. E. (2016). Innovative aspects of enhancement of management processes in the higher educational institution on the basis of application of modern information and communication technologies. Open Education, 4, 17–22. doi:10.21686/1818-4243-2016-4-17-22
  10. Kosmacheva, I. M., Yakovleva, E. P. (2016). Subsystem of control of access in university information systems. Vestnik of Astrakhan State Technical University. Series: Management, Computer science and Informatics, 2, 25–34.
  11. Kovalevsky, V., Bykovsky, V., Volkova, T., Dyrdina, E. (2015). Formation of modern information educational environment: experience of orenburg state university. Informatizatsiia obrazovaniia i nauki, 2 (26), 15–23.
  12. Shakhgeldyan, C., Kryukov, V. (2004). Integration of University Information Resources into the Unified Information Environment. Proceedings of the 10-th International Conference of European University Information Systems (ENUS 2004). Slovenia, 321–327.
  13. Riesen, Yu. S., Zakharova, A. A., Minin, M. G. (2014). Mathematical Modeling of the Educational Process in Assessing the Quality of a Higher Education Institution's Operation. Informatsionnoe obshchestvo, 3, 25–33.
  14. Hubalovsky, S. (2015). System Approach, Modeling, Simulation as Educational Technologies in Algorithm Development and Programming. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 191, 2226–2230. doi:10.1016/j.sbspro.2015.04.267
  15. Akhmedova, Kh. G., Kvyatkovskaya, I. Yu. (2015). Use of information technologies to increase the quality of the univeristy education. Vestnik of Astrakhan State Technical University. Series: Management, Computer science and Informatics, 1, 124–130.
  16. John, S. P. (2015). The integration of information technology in higher education: A study of faculty’s attitude towards IT adoption in the teaching process. Contaduria Y Administracion, 60, 230–252. doi:10.1016/j.cya.2015.08.004

Опубліковано

2017-07-25

Як цитувати

Hodakov, V., Kozel, V., & Sokolov, A. (2017). Аналіз інформаційної технології системи управління вищим навчальним закладом. Technology Audit and Production Reserves, 4(2(36), 4–12. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109117

Номер

Розділ

Інформаційні технології: Оригінальне дослідження