Застосування рекомендаційних блоків для підвищення конверсії інтернет-магазину
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109338Ключові слова:
інтернет-магазин, супутні товари, комплектуючі товари, середній чек замовлення, система керування конверсієюАнотація
Представлено результати експериментального дослідження системи керування конверсією інтернет-магазина. Розглянуто ефективність використання найбільш поширених рекомендаційних блоків: «Схожі товари», «Популярні товари», «Хіти продажів», «Супутні товари», «Новинки», «Акційні товари». Як оцінка ефективності модернізації системи керування конверсією наведено відношення отриманого додаткового прибутку до витрат на вдосконалювання сайту (розміщення рекомендаційних блоків і створення внутрішнього взаємозв'язку між товарами).
Посилання
- Scott, B., Neil, T.(2009). Designing Web Interfaces: Principles and Patterns for Rich Interactions.O'Reilly Media, 334.
- Kolisnichenko, D. N. (2013).PHP i MySQL. Razrabotka Web-prilozhenii. St. Petersburg: BHV-Peterburg, 543.
- Nixon, R.(2014). Learning PHP, MySQL & JavaScript: With jQuery, CSS & HTML5 (Learning Php, Mysql, Javascript, Css & Html5). Ed. 4.O'Reilly Media, 812.
- Hunt, B.(2011). Convert!: Designing Web Sites to Increase Traffic and Conversion. Wiley, 312.
- Borisenko, A. A. (2008).Web-dizain. Prosto kak dvazhdy dva. Borisenko.Moscow: Eksmo, 320.
- Syryh, Yu. A. (2008). Sovremennyi veb-dizain. Risuem sait, kotoryi prodaet. Moscow: OOO «Williams», 304.
- Rusakov, M. (2014).Sozdanie saita ot nachala i do kontsa. Internet-Izdanie, 172.
- Tsifrovoi dizain: osnovy veb-proektirovaniia s pomoshch'iu instrumentov Adobe.(2012). Internet-Izdanie, Rid Grupp, 1357.
- Vorob'iov, N. N. (1985). Teoriia igr dlia ekonomistov-kibernetikov. Moscow: Nauka, 272.
- Owen,G.(1995).Game Theory.Ed. 3.Emerald Group Publishing Limited, 460.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Natalja Ashhepkova, Anton Kulagin
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.