Застосування рекомендаційних блоків для підвищення конверсії інтернет-магазину

Автор(и)

  • Natalja Ashhepkova Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0002-1870-1062
  • Anton Kulagin Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0001-9257-2708

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109338

Ключові слова:

інтернет-магазин, супутні товари, комплектуючі товари, середній чек замовлення, система керування конверсією

Анотація

Представлено результати експериментального дослідження системи керування конверсією інтернет-магазина. Розглянуто ефективність використання найбільш поширених рекомендаційних блоків: «Схожі товари», «Популярні товари», «Хіти продажів», «Супутні товари», «Новинки», «Акційні товари». Як оцінка ефективності модернізації системи керування конверсією наведено відношення отриманого додаткового прибутку до витрат на вдосконалювання сайту (розміщення рекомендаційних блоків і створення внутрішнього взаємозв'язку між товарами). 

Біографії авторів

Natalja Ashhepkova, Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра механотроніки

Anton Kulagin, Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, Дніпро, Україна, 49010

Аспірант

Кафедра механотроніки

Посилання

  1. Scott, B., Neil, T.(2009). Designing Web Interfaces: Principles and Patterns for Rich Interactions.O'Reilly Media, 334.
  2. Kolisnichenko, D. N. (2013).PHP i MySQL. Razrabotka Web-prilozhenii. St. Petersburg: BHV-Peterburg, 543.
  3. Nixon, R.(2014). Learning PHP, MySQL & JavaScript: With jQuery, CSS & HTML5 (Learning Php, Mysql, Javascript, Css & Html5). Ed. 4.O'Reilly Media, 812.
  4. Hunt, B.(2011). Convert!: Designing Web Sites to Increase Traffic and Conversion. Wiley, 312.
  5. Borisenko, A. A. (2008).Web-dizain. Prosto kak dvazhdy dva. Borisenko.Moscow: Eksmo, 320.
  6. Syryh, Yu. A. (2008). Sovremennyi veb-dizain. Risuem sait, kotoryi prodaet. Moscow: OOO «Williams», 304.
  7. Rusakov, M. (2014).Sozdanie saita ot nachala i do kontsa. Internet-Izdanie, 172.
  8. Tsifrovoi dizain: osnovy veb-proektirovaniia s pomoshch'iu instrumentov Adobe.(2012). Internet-Izdanie, Rid Grupp, 1357.
  9. Vorob'iov, N. N. (1985). Teoriia igr dlia ekonomistov-kibernetikov. Moscow: Nauka, 272.
  10. Owen,G.(1995).Game Theory.Ed. 3.Emerald Group Publishing Limited, 460.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-25

Як цитувати

Ashhepkova, N., & Kulagin, A. (2017). Застосування рекомендаційних блоків для підвищення конверсії інтернет-магазину. Technology Audit and Production Reserves, 4(5(36), 55–58. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109338

Номер

Розділ

Питання макроекономіки та соціально-економічного розвитку: Оригінальне дослідження