Вплив особливостей малюнку транспортної мережі на довжину їздки між її вузлами на прикладі транспортної мережі України
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.112078Ключові слова:
дорожня мережа, ефективність транспортного процесу, коефіцієнт прямолінійності мережіАнотація
Досліджено сучасні підходи щодо визначення впливу параметрів та малюнку дорожньої мережі на ефективність функціонування транспорту. Встановлено, що параметри міжобласних перевезень залежать від характеристик дуг та загального малюнку дорожньої мережі. Визначено поняття коефіцієнту прямолінійності дослідженої дорожньої мережі та розраховано його значення для дослідженої мережі.
Посилання
- Dolya, V. (2011). Pasazhyrski perevezennia. Kharkiv: Fort, 503.
- Mahjoub, Y. I., El-Alaoui, E. H. C., Nait-Sidi-Moh, A. (2017). Modeling a bus network for passengers transportation management using colored Petri nets and (max, +) algebra. Procedia Computer Science, 109, 576–583. doi:10.1016/j.procs.2017.05.344
- Dolya, C., Botsman, A., Kozhyna, V. (2017). Investigation of approaches to modeling of intercity passenger transportation system. Technology audit and production reserves, 4(2(36)), 24–28. doi:10.15587/2312-8372.2017.108889
- Dolya, C. (2017). Modeling of passenger transport correspondence between regional centers in Ukraine. Technology audit and production reserves, 1(2(33)), 44–48. doi:10.15587/2312-8372.2017.93458
- Dolya, C. (2017). Modeling of intercity passenger transportation system. Technology audit and production reserves, 2(2(34)), 37–43. doi:10.15587/2312-8372.2017.100465
- Nekrasova, O. I. (2011). Formirovanie tarifov transportnyh predpriiatii na rynke gruzovyh zheleznodorozhnyh perevozok. Vladivostok: Admiral Nevelskoy Maritime State University, 174.
- Mihaltsev, E. V. (1957). Sebestoimost' zhelznodorozhnyh perevozok. Gosudarstvennoe transportnoe zheleznodorozhnoe izdatel'stvo, 415.
- Semina, I. A., Folomejkina, L. N., Salkaeva, D. F. (2012). The nature and characteristics of the concept of «transport infrastructure». Sworld Collected Works, 35 (3), 41–45.
- Skvortsov, A. V., Pospelov, P. I., Boykov, V. N., Krysin, S. P. (2006). Geographical information system in road industry: Reference encyclopedia of roadman. Vol. VI. Informavtodor, 372. doi:10.17273/book.2006.2
- Gasnikov, A. V., Klenov, S. L., Nurminskii, E. A., Holodov, Ya. A., Shamrai, N. B.; In: Gasnikov, A. V. (2010). Vvedenie v matematicheskoe modelirovanie transportnyh potokov. Moscow: Moscow Physical Technical Institute, 362.
- Sarychev, D. S., Skvortsov, A. V., Sliusarenko, S. G. (2002). Primenenie grafovyh modelei dlia analiza inzhenernyh setei. Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta, 275, 70–74.
- Sarychev, D. S. (2003). Sovremennye informatsionnye sistemy dlia inzhenernyh setei. Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta, 280, 358–361.
- Purtov, A. M. (2011). Integratsiia tehnologii GIS i metoda reduktsii grafov dlia analiza transportnyh setei. Omskii nauchnyi vestnik, 1 (97), 164–168.
- Sarancha, M. A. (2010). Otsenka transportnoi obespechennosti territorii Udmurtskoi Respubliki s ispol'zovaniem GIS dlia tselei turistsko-rekreatsionnyh issledovanii. Vestnik Udmurtskogo universiteta. Seriia «Biologiia. Nauki o Zemle», 2, 64–68.
- Ilina, E. A. (2013). Otsenka vliianiia razvitiia transportnoi seti na ekonomicheskoe razvitie regiona. Ars Administrandi, 2, 91–97.
- Golskaia, Yu. N. (2013). Otsenka vliianiia transportnoi infrastruktury na sotsial'no-ekonomicheskoe razvitie regiona. Ekaterinburg, 24.
- Purtov, A. M. (2011). Integration of GIS technology and method of graph reduction analysis of transport networks. Purtov. Omskii nauchnyi vestnik, 1 (97), 164–168.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Constantine Dolya, Sergey Lyfenko, Sergey Nesterenko, Konstantin Vyatkin
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.