Вплив особливостей малюнку транспортної мережі на довжину їздки між її вузлами на прикладі транспортної мережі України

Автор(и)

  • Constantine Dolya Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-4693-9158
  • Sergey Lyfenko Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-1983-6962
  • Sergey Nesterenko Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-5124-9728
  • Konstantin Vyatkin Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-3002-5669

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.112078

Ключові слова:

дорожня мережа, ефективність транспортного процесу, коефіцієнт прямолінійності мережі

Анотація

Досліджено сучасні підходи щодо визначення впливу параметрів та малюнку дорожньої мережі на ефективність функціонування транспорту. Встановлено, що параметри міжобласних перевезень залежать від характеристик дуг та загального малюнку дорожньої мережі. Визначено поняття коефіцієнту прямолінійності дослідженої дорожньої мережі та розраховано його значення для дослідженої мережі.

Біографії авторів

Constantine Dolya, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра геоінформаційних систем, оцінки землі та нерухомого майна

Sergey Lyfenko, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кафедра транспортних систем та логістики

Sergey Nesterenko, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, асистент

Кафедра земельного адміністрування та геоінформаційних систем

Konstantin Vyatkin, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, асистент

Кафедра міського будівництва 

Посилання

  1. Dolya, V. (2011). Pasazhyrski perevezennia. Kharkiv: Fort, 503.
  2. Mahjoub, Y. I., El-Alaoui, E. H. C., Nait-Sidi-Moh, A. (2017). Modeling a bus network for passengers transportation management using colored Petri nets and (max, +) algebra. Procedia Computer Science, 109, 576–583. doi:10.1016/j.procs.2017.05.344
  3. Dolya, C., Botsman, A., Kozhyna, V. (2017). Investigation of approaches to modeling of intercity passenger transportation system. Technology audit and production reserves, 4(2(36)), 24–28. doi:10.15587/2312-8372.2017.108889
  4. Dolya, C. (2017). Modeling of passenger transport correspondence between regional centers in Ukraine. Technology audit and production reserves, 1(2(33)), 44–48. doi:10.15587/2312-8372.2017.93458
  5. Dolya, C. (2017). Modeling of intercity passenger transportation system. Technology audit and production reserves, 2(2(34)), 37–43. doi:10.15587/2312-8372.2017.100465
  6. Nekrasova, O. I. (2011). Formirovanie tarifov transportnyh predpriiatii na rynke gruzovyh zheleznodorozhnyh perevozok. Vladivostok: Admiral Nevelskoy Maritime State University, 174.
  7. Mihaltsev, E. V. (1957). Sebestoimost' zhelznodorozhnyh perevozok. Gosudarstvennoe transportnoe zheleznodorozhnoe izdatel'stvo, 415.
  8. Semina, I. A., Folomejkina, L. N., Salkaeva, D. F. (2012). The nature and characteristics of the concept of «transport infrastructure». Sworld Collected Works, 35 (3), 41–45.
  9. Skvortsov, A. V., Pospelov, P. I., Boykov, V. N., Krysin, S. P. (2006). Geographical information system in road industry: Reference encyclopedia of roadman. Vol. VI. Informavtodor, 372. doi:10.17273/book.2006.2
  10. Gasnikov, A. V., Klenov, S. L., Nurminskii, E. A., Holodov, Ya. A., Shamrai, N. B.; In: Gasnikov, A. V. (2010). Vvedenie v matematicheskoe modelirovanie transportnyh potokov. Moscow: Moscow Physical Technical Institute, 362.
  11. Sarychev, D. S., Skvortsov, A. V., Sliusarenko, S. G. (2002). Primenenie grafovyh modelei dlia analiza inzhenernyh setei. Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta, 275, 70–74.
  12. Sarychev, D. S. (2003). Sovremennye informatsionnye sistemy dlia inzhenernyh setei. Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta, 280, 358–361.
  13. Purtov, A. M. (2011). Integratsiia tehnologii GIS i metoda reduktsii grafov dlia analiza transportnyh setei. Omskii nauchnyi vestnik, 1 (97), 164–168.
  14. Sarancha, M. A. (2010). Otsenka transportnoi obespechennosti territorii Udmurtskoi Respubliki s ispol'zovaniem GIS dlia tselei turistsko-rekreatsionnyh issledovanii. Vestnik Udmurtskogo universiteta. Seriia «Biologiia. Nauki o Zemle», 2, 64–68.
  15. Ilina, E. A. (2013). Otsenka vliianiia razvitiia transportnoi seti na ekonomicheskoe razvitie regiona. Ars Administrandi, 2, 91–97.
  16. Golskaia, Yu. N. (2013). Otsenka vliianiia transportnoi infrastruktury na sotsial'no-ekonomicheskoe razvitie regiona. Ekaterinburg, 24.
  17. Purtov, A. M. (2011). Integration of GIS technology and method of graph reduction analysis of transport networks. Purtov. Omskii nauchnyi vestnik, 1 (97), 164–168.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-21

Як цитувати

Dolya, C., Lyfenko, S., Nesterenko, S., & Vyatkin, K. (2017). Вплив особливостей малюнку транспортної мережі на довжину їздки між її вузлами на прикладі транспортної мережі України. Technology Audit and Production Reserves, 5(2(37), 54–58. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.112078

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження