Формування маркетингових стратегій в системно-рефлексивному маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.113120Ключові слова:
стратегічний маркетинг, стратегічне управління, системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління, системно-рефлексивний маркетинг.Анотація
Запропоновані інтегрована система системно-рефлексивного маркетингу, що базується на програмній формі управління, та трициклічна модель формування стратегії, як сукупність методів, форм та інструментів узгодження інтересів стейкхолдерів на трьох рівнях: опредмечення інтересу управителя по відношенню до об'єкта управління; узгодження інтересів внутрішніх стейкхолдерів; формування стратегії в процесі узгодження інтересів зовнішніх стейкхолдерів. Застосування системно-рефлексивного маркетингу підвищує ефективність та конкурентоспроможність підприємств в умовах глобалізованості ринкового середовища.
Посилання
- Aaker, D. A. (1995). Strategic Market Management. Ed. 4. New York: John Wiley & Sons Inc., 379.
- Ansoff, H. I. (1984). Implanting Strategic Management. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall, 544.
- David, F. R. (2011). Strategic Management: Concepts and Cases. Ed. 13. New Jersey: Prentice Hall, 694.
- Drucker, P. F. (1985). Innovation and entrepreneurship. Practice and principles. New York: Harper and Row, 258.
- Grunig, R., Kuhn, R. (2011). Process-based Strategic Planning. Ed. 6. Berlin, Heidelberg: Springer-Verlag, 358. doi:10.1007/978-3-642-16715-7
- Hamel, G., Prahalad, C. K. (1994). Competing for the future. Boston: Harvard Business School Press, 358.
- Mintzberg, H., Ahlstrand, B., Lampel, J. (1998). Strategy Safari: The Complete Guide Through the Wilds of Strategic Management. London: Pearson Education, 416.
- Porter, M. E. (1985). Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. New York: Free Press, 557.
- Achrol, R. S., Kotler, P. (2011). Frontiers of the marketing paradigm in the third millennium. Journal of the Academy of Marketing Science, 40 (1), 35–52. doi:10.1007/s11747-011-0255-4
- Kotler, P., Calder, B. J., Malthouse, E. C., Korsten, P. J. (2012). The Gap between the Vision and Reality of Marketing. MIT Sloan Management Review, 54 (1), 12–14.
- Lancaster, G., Massingham, L. (2010). Essentials of Marketing Management. Taylor & Francis, 552. doi:10.4324/9780203847206
- Lambin, J.-J., Schuiling, I. (2012). Market-Driven Management: Strategic and Operational Marketing. Palgrave, 624.
- Bagiev, G. L., Moiseeva, N. K., Cherenkov, V. I. (2009). Mezhdunarodnyi marketing. Ed. 2. St. Petersburg: Piter, 688.
- Kudenko, N. V. (2002). Marketynhovi stratehii firmy. Kyiv: KNEU, 245.
- Raiko, D. V. (2008). Stratehichne upravlinnia rozvytkom marketynhovoi diialnosti: metodolohiia ta orhanizatsiia. Kharkiv: VD «Inzhek», 632.
- Lepa, R. N., Shkarlet, S. N. et al.; In: Lepa, R. N. (2011). Refleksivnye protsessy v ekonomike: kontseptsii, modeli, prikladnye aspekty. Donetsk: Noulidzh, 408.
- Lepa, R. N. (2012). Modeli refleksivnogo upravleniia v ekonomike. Donetsk: Institute of Industrial Economics, National Academy of Sciences of Ukraine, 380.
- Dligach, A. A. (2014). Sistemno-refleksivnyi marketing. Kyiv: Alerta, 400.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Andrii Dligach
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.