Дослідження маркетингу взаємодії у франчайзинговій діяльності торговельних підприємств

Автор(и)

  • Yanina Lisun Київський національний торговельно-економічний університет, вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156, Україна https://orcid.org/0000-0002-5250-2809

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.113283

Ключові слова:

підприємництво, торгівля, дистрибуція, партнери, франчайзинг, маркетинг взаємодії, узгодження інтересів, ефективність, сталий розвиток

Анотація

В роботі автором уточнено сутність та складові понять «маркетинг відносин», «маркетинг взаємодії», «партнерство» в торговельному підприємництві. Досліджено сутність терміну «дистрибуція» та «франчайзинг» та визначено місце франчайзингу у структурі організаційно-правових форм дистрибуційних систем. Узагальнено сильні та слабкі сторони франчайзингової діяльності з використанням SWOT-аналізу.

Біографія автора

Yanina Lisun, Київський національний торговельно-економічний університет, вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра маркетингу та реклами

Посилання

  1. Berry, L., Chostack, G., Upah, G. (1983). Relationship marketing. Emerging Perspectives of Service Marketing. American Marketing Association, 25–38.
  2. Kotler, P., Levy, S. J. (1999). Demarketing, Yes, Demarketing. Brands, Consumers, Symbols, & Research Brands. SAGE Publications, Inc., 75–83. doi:10.4135/9781452231372.n7
  3. Balabanyts, A. V. (2012). Marketynh vzaiemodii: Evoliutsiia kontseptsii i suchasni tendentsii. Ekonomika i upravlenie, 6, 8–13.
  4. Balabanova, L. V., Chernysheva, S. V. (2009). Marketynh vidnosyn v systemi upravlinnia pidpryiemstvom. Donetsk: DonNUET, 280.
  5. Koval, T. A., Yakhkind, V. P. (2014). Doslidzhennia marketynhu partnerskykh vidnosyn yak instrumentu stratehichnoho upravlinnia pidpryiemstvom. Biznes Inform, 4, 441–448.
  6. Tankov, K. M. (2012). Marketynh vzaiemovidnosyn v upravlinni lantsiuhamy postavok. Biznes Inform, 7, 180–183.
  7. Shtal, T. V., Dobrosiuk, Yu. B. (2012). Elementy mehanizma vzaimodeistviia subiektov v kanalah sbyta. Biznes Inform, 10, 17–22.
  8. Yakhkid, V. P. (2013). Marketynh partnerskykh vidnosyn yak instrument stratehichnoho upravlinnia pidpryiemstvom. Ekonomika rozvytku, 2 (66), 100–104.
  9. Apopii, V. V., Babenko, S. H., Honcharuk, Ya. A. et al.; Apopii, V. V. (2008). Komertsiina diialnist. Ed. 2. Kyiv: Znannia, 632.
  10. Balabanova, L. V., Folomkina, I. S. (2009). Upravlinnia realizatsiieiu stratehii pidpryiemstva: marketynhovyi pidkhid. Donetsk: DonNUET, 402.
  11. Verba, V. A., Hrebeshkova, O. M. (2007). Stratehichni partnerstva yak model rozvytku pidpryiemstva. Korporatsii ta intehrovani struktury: problemy nauky ta praktyky. Kharkiv: VD «INZhEK», 244–267.
  12. Lozynskyi, V. T., Mishchuk, I. P. (2010). Formuvannia suchasnykh system dystrybutsii tovariv: problemy teorii i praktyky. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 690, 95–103.
  13. Miziuk, B. M., Ilchuk, O. O., Duda, S. T. (2011). Ekonomichnyi potentsial torhovelnoho pidpryiemstva: struktura, optymizatsiia, stratehichne upravlinnia. Lviv: LKA, 260.
  14. In: Illiashenko, S. M. (2010). Marketynh. Menedzhment. Innovatsii. Sumy: Drukarskyi dim «Papirus», 621.
  15. Myshchuk, I. P., Mitsenko, N. H., Lozynskyi, V. T., Khamula, O. O.; In: Myshchuk, I. P. (2015). Mekhanizm aktyvizatsii prodazhu tovariv pidpryiemstvamy torhivli. Lviv: Ukrainian Academy of Printing, 516.
  16. Romat, Ye. V. (2013). Reklama: teoriia i praktika. St. Petersburg: Piter, 512.
  17. Frolova, L. V. (2005). Mekhanizm lohistychnoho upravlinnia torhovelnym pidpryiemstvom. Donetsk: DonDUET n. a. Tugan-Baranovsky, 322.
  18. Heikkila, J. (2002). From supply to demand chain management: efficiency and customer satisfaction. Journal of Operations Management, 20 (6), 747–767. doi:10.1016/s0272-6963(02)00038-4
  19. Biekert, J. (1992). The data revolution. Target Marketing, 15 (1), 24–28.
  20. Alderson, W. (1965). Dynamic Marketing Behavior: A Functionalist Theory of Marketing. Homewood: R. D. Irwin, 383.
  21. Christopher, M. (2016). Logistics and Supply Chain Management. Ed. 5. FT Press, 328.
  22. Hryhorenko, T. I. (2011). Klasyfikatsiia franchaizynhovykh merezh. Tovary i rynky, 1, 36–43.
  23. Dannikov, O. V. (2008). Problemy pobudovy ta funktsionuvannia franchaizynhovykh system v Ukraini. Marketynh v Ukraini, 5 (51), 62–69.
  24. Dmytryshyn, V. S. (2010). Dohovir komertsiinoi kontsesii ta dohovir franchaizynhu. Spivvidnoshennia poniat ta pravova pryroda. Chasopys Kyivskoho universytetu prava, 3, 199–203.
  25. Mazurenko, V. P. (2013). Rozvytok franchaizynhovykh vidnosyn u mizhnarodnomu biznesi. Naukovyi visnyk ChDIEU, 3 (19), 78–84.
  26. Makhnusha, S. M. (2010). Franchaizynhova forma vykorystannia brendu: pohliad z pozytsii marketynhu innovatsii. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2, 26–33.
  27. Semenenko, I. M. (2012). Vykorystannia franchaizynhu v diialnosti promyslovykh pidpryiemstv. Biznes Inform, 7, 102–104.
  28. Cherenkov, V. I. (2004). Evoliutsiia marketingovoi teorii i transformatsiia dominiruiushchei paradigmy marketinga. Vestnik Sankt-Peterburgskogo universiteta, 2 (16), 3–32.
  29. Lisun, Y. V. (2014). Teoretyko-metodolohichni zasady formuvannia zbalansovanoho stratehichnoho potentsialu partnerskoi vzaiemodii pidpryiemstv sfery posluh. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, 6 (3), 12–15.
  30. Lisun, Y. V. (2015). Teoretychni aspekty formuvannia vzaiemovidnosyn u kontseptsiiakh marketynhu. Visnyk Odeskoho natsionalnoho universytetu im. I. I. Mechnykova, 2/1 (20), 70–73.
  31. Lisun, Y. V. (2015). Uzghodzhennia sotsialno-ekonomichnykh interesiv pidpryiemstv na osnovi refleksyvnoho pidkhodu. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 4 (4), 27–32.
  32. In: Zhuk, I. M. (2016). Statystychnyi shchorichnyk Ukrainy za 2015 r. State Statistics Service of Ukraine, 575.
  33. Franchise Group. Available at: http://franchisegroup.com.ua/
  34. Lisun, Y. V. (2015). Statystychnyi analiz franchaizynhu sfery hromadskoho kharchuvannia ta torhivli v Ukraini. Ekonomichnyi analiz, 20, 45–52.
  35. Haivanovych, N. V. (2011). Merezhevi struktury malykh i serednikh pidpryiemstv. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 6(4 (181)), 110–115.
  36. Lisun, Y. V. (2016). Lohistychni systemy u zabezpechenni partnerskoi vzaiemodii pidpryiemstv. Actual problems of globalization, 195–199.
  37. Lisun, Y. V. (2015). Stages and technology in developing a strategic partnership. Perspective economic and management issues. Vienna: «East West» Association For Advanced Studies and Higher Education GmbH, 449–453.
  38. Lisun, Y. V. (2015). Aktyvizatsiia partnerstva na osnovi klasternoho pidkhodu yak mekhanizmu rehionalnoho rozvytku biznesu v Ukraini. Spatial aspects of socio-economic systems development: the economy, education, and health care. Opole: The Academy of Managemant and Fdministration in Opole, 76–82.
  39. Lisun, Y. V. (2015). Мanagement contractors interests based on network model of economic development. Institutional framework for the functioning of the economy in the context of transformation, 292–297.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-21

Як цитувати

Lisun, Y. (2017). Дослідження маркетингу взаємодії у франчайзинговій діяльності торговельних підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 5(4(37), 13–19. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.113283

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження