Розробка елементів системи підтримки прийняття рішень щодо вибору комплексу поліграфічного захисту

Автор(и)

  • Андрей Валериевич Ружицкий Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна
  • Андрей Валериевич Бизюк Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна
  • Ирина Григорьевна Бизюк Українська державна академія залізничного транспорту вул. Феєрбаха, 7, м. Харків, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.11479

Ключові слова:

захист поліграфічної продукції, система підтримки прийняття рішень, оптимізація

Анотація

Загальною метою дослідження є розробка програмного комплексу як елементу системи підтримки ухвалення рішень відносно вибору параметрів поліграфічного захисту друкарських виробів. В статті проведений аналіз існуючих технологій алгоритмів вибору комплексу видів поліграфічного захисту; запропонована математична модель оптимального вибору елементів комплексу.

Біографії авторів

Андрей Валериевич Ружицкий, Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Магістр

Кафедра «Медіасистеми та технології»

Андрей Валериевич Бизюк, Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Медіасистеми та технології»

Ирина Григорьевна Бизюк, Українська державна академія залізничного транспорту вул. Феєрбаха, 7, м. Харків, Україна

Старший викладач

Кафедра Обчислювальної техніки і систем управління

Посилання

  1. Коншин, А.А. Защита полиграфической продукции от фальсификации [Текст] / А.А. Коншин. – М.: ООО «Синус», 1999. – 160 с.
  2. Шарифуллин, М. Защита прежде всего [Текст] / М. Шарифуллин. – Журнал Publish. – 2000. – №7. – Режим доступа: URL: http://www.publish.ru/articles/200007_4040481
  3. Шарифуллин, М. Бренд на замке [Текст]/ М. Шарифуллин. – Журнал Publish. – 2007. – №7. – Режим доступа: URL: http://www.publish.ru/articles/200707_4412442
  4. Kipphan, H. Handbook of Print Media [Text] / H. Kipphan. – Springer, 2001. – 1207 с.
  5. Zhao, J. Embedding Robust Labels into Images for Copyright Protection [Text] / J. Zhao, E. Koch. // Proc. Int. Cong. Intellectual Property Rights, Knowledge and New Technologies, 1995. – С. 242-251.
  6. Fu, M. Data Hiding by Smart Pair Toggling for Halftone Images [Text] / M. S. Fu, О. C. Au IEEE Int. Conf. Acoustics, Speech and Signal Processing. – 2000. – vol. 4. – pp. 2318- 2321.
  7. Гудилин Д. Печатные технологии и защита документов от подделки [Электронный ресурс] /Д. Гудилин // КомпьюАрт. - 2003. - 11. – Режим доступа: URL: http://www.compuart.ru/article.aspx?id=9287&iid=393
  8. Herriott, L. The Designer's Packaging Bible [Text] / L. Herriott. – Rotovision, 2007. – 304 с.
  9. Romano, Frank. Print media distribution in a digital age [Text] / Frank Romano // A Research Monograph of the Printing Industry Center at RIT. – 2002. - Record URI: http://hdl.handle.net/1850/2859
  10. Brown, Alex. In Print: Text and Type in the Age of Desktop Publishing. [Text] / Alex Brown. – NY: Watson-Guptill Publication, 1989. – 192 c.
  11. Konshin, A. (1999). Protecting of printing products from falsification. «Sinus» Ltd. 160 p.
  12. Sharifullin, M. (2000) Protection foremost. Publish, 7, Record URL: http://www.publish.ru/articles/200007_4040481
  13. Sharifullin, M. (2007) Brand on a lock. Publish, 7, Record URL: http://www.publish.ru/articles/200707_4412442
  14. Kipphan, H. (2001) Handbook of Print Media. Springer. 1207 p.
  15. Zhao, J. Koch, E. (1995) Embedding Robust Labels into Images for Copyright Protection. Proc. Int. Cong. Intellectual Property Rights, Knowledge and New Technologies, pp. 242-251.
  16. Fu, M.S., Au О.C. (2000) Data Hiding by Smart Pair Toggling for Halftone Images. IEEE Int. Conf. Acoustics, Speech and Signal Processing, vol. 4, 2318- 2321
  17. Gudilin D. (2003) Printed technologies and protect of documents from an imitation. CompuArt, 11, Record URL: http://www.compuart.ru/article.aspx?id=9287&iid=393.
  18. Herriott, L (2007). The Designer's Packaging Bible. Rotovision, 304 p.
  19. Romano, Frank. (2002) Print media distribution in a digital age. A Research Monograph of the Printing Industry Center at RIT. Record URL: http://hdl.handle.net/1850/2859
  20. Brown, Alex. (1989) In Print: Text and Type in the Age of Desktop Publishing. NY: Watson-Guptill Publication, 192 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-27

Як цитувати

Ружицкий, А. В., Бизюк, А. В., & Бизюк, И. Г. (2013). Розробка елементів системи підтримки прийняття рішень щодо вибору комплексу поліграфічного захисту. Technology Audit and Production Reserves, 1(1(9), 3–5. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.11479