Моделювання полігонів максимальної пасажирської маршрутної транспортної доступності на прикладі транспортної системи України

Автор(и)

  • Kostiantyn Dolia Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-4693-9158
  • Yuri Davidich Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-4136-4084
  • Olena Dolia м. Харків, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-0364-988X
  • Sergey Lyfenko Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-1983-6962
  • Olena Uhodnikova Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2218-0041

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.115219

Ключові слова:

транспортна система, дорожні мережі залізничних і автомобільних доріг, міжміські перевезення

Анотація

Досліджена державна (регіональна) транспортна система на прикладі України. Розглянуто дорожню мережу залізничних і автомобільних доріг України. Одне з найпроблемніших місць інженерних і зокрема транспортних мереж є визначення їх максимальних потенційних експлуатаційних показників. Формалізація певних параметрів обумовлює планування технічних показників потоків в мережі.

Біографії авторів

Kostiantyn Dolia, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра геоінформаційних систем, оцінки землі та нерухомого майна

Yuri Davidich, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем та логістики

Olena Dolia, м. Харків, Україна

Кандидат технічних наук, незалежний дослідник

Sergey Lyfenko, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кафедра транспортних систем та логістики

Olena Uhodnikova, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, Куліковський узвіз, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат економічних наук, старший викладач

Кафедра туризму та готельного господарства

Посилання

  1. Spichkova, M., Simic, M., Schmidt, H. (2015). Formal Model for Intelligent Route Planning. Procedia Computer Science, 60, 1299–1308. doi:10.1016/j.procs.2015.08.196
  2. Deri, A., Kalpakci, A. (2014). Efficient Usage of Transfer based System in Intracity Bus Transit Operation: Sample of Izmir. Procedia Social and Behavioral Sciences, 111, 311–319. doi:10.1016/j.sbspro.2014.01.064
  3. Dib, O., Manier, M.-A., Moalic, L., Caminada, A. (2017). A multimodal transport network model and efficient algorithms for building advanced traveler information systems. Transportation Research Procedia, 22, 134–143. doi:10.1016/j.trpro.2017.03.020
  4. Vissat, L. L., Clark, A., Gilmore, S. (2015). Finding Optimal Timetables for Edinburgh Bus Routes. Electronic Notes in Theoretical Computer Science, 310, 179–199. doi:10.1016/j.entcs.2014.12.018
  5. Arhin, S., Noel, E., Anderson, M. F., Williams, L., Ribisso, A., Stinson, R. (2016). Optimization of transit total bus stop time models. Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition), 3 (2), 146–153. doi:10.1016/j.jtte.2015.07.001
  6. Bohari, Z. A., Bachok, S., Osman, M. M. (2014). Improving the Quality of Public Transportation System: Application of Simulation Model for Passenger Movement. Procedia Social and Behavioral Sciences, 153, 542–552. doi:10.1016/j.sbspro.2014.10.087
  7. Haar, S., Theissing, S. (2015). A Hybrid-Dynamical Model for Passenger-flow in Transportation Systems**This research work has been carried out under the leadership of the Technological Research Institute SystemX, and therefore granted with public funds within the scope of the French Program «Investissements d’Avenir». IFAC-PapersOnLine, 48 (27), 236–241. doi:10.1016/j.ifacol.2015.11.181
  8. Sun, D., Xu, Y., Peng, Z.-R. (2015). Timetable optimization for single bus line based on hybrid vehicle size model. Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition), 2 (3), 179–186. doi:10.1016/j.jtte.2015.03.006
  9. Vrtic, M., Frohlich, P., Schussler, N., Axhausen, K. W., Lohse, D., Schiller, C., Teichert, H. (2007). Two-dimensionally constrained disaggregate trip generation, distribution and mode choice model: Theory and application for a Swiss national model. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 41 (9), 857–873. doi:10.1016/j.tra.2006.10.003
  10. Rwakarehe, E. E., Zhong, M., Christie, J. (2014). Development of a Freight Demand Model for the Province of Alberta Using Public Sources of Data. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 138, 695–705. doi:10.1016/j.sbspro.2014.07.263
  11. Fornalchyk, Ye., Bilous, A., Demchuk, I. (2015). The Model of Correspondence of Passenger Transportation on the Basis of Fuzzy Logic. ECONTECHMOD: An International Quarterly Journal on Economics of Technology and Modelling Processes, 4 (2), 59–64.
  12. Grosche, T., Rothlauf, F., Heinzl, A. (2007). Gravity models for airline passenger volume estimation. Journal of Air Transport Management, 13 (4), 175–183. doi:10.1016/j.jairtraman.2007.02.001
  13. Wu, C., Han, J., Hayashi, Y. (2011). The impact of route network expansion on airport attractiveness: a case study of Chubu international airport in Japan. Proceedings of the 2011 World Conference of Air Transport Research Society, 1–14.
  14. Hu, Y., Zhang, Q., Wang, W. (2012). A Model Layout Region Optimization for Feeder Buses of Rail Transit. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 43, 773–780. doi:10.1016/j.sbspro.2012.04.151
  15. Fonzone, A., Schmocker, J.-D., Liu, R. (2015). A Model of Bus Bunching under Reliability-based Passenger Arrival Patterns. Transportation Research Procedia, 7, 276–299. doi:10.1016/j.trpro.2015.06.015
  16. Zhang, C., Teng, J. (2013). Bus Dwell Time Estimation and Prediction: A Study Case in Shanghai-China. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 96, 1329–1340. doi:10.1016/j.sbspro.2013.08.151
  17. Dave, S. M., Raykundaliya, D. P., Shah, S. N. (2013). Modeling Trip Attributes and Feasibility Study of co-ordinated Bus for School Trips of Children. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 104, 650–659. doi:10.1016/j.sbspro.2013.11.159
  18. Richter, C., Keuchel, S. (2012). Modelling Mode Choice in Passenger Transport with Integrated Hierarchical Information Integration. Journal of Choice Modelling, 5 (1), 1–21. doi:10.1016/s1755-5345(13)70045-9
  19. Kabashkin, I. (2015). Modelling of Regional Transit Multimodal Transport Accessibility with Petri Net Simulation. Procedia Computer Science, 77, 151–157. doi:10.1016/j.procs.2015.12.373
  20. Essadeq, I., Dubail, E., Jeanniere, E. (2016). Modelling Passenger Congestion in Transit System – Benchmark and Three Case Studies. Transportation Research Procedia, 14, 1792–1801. doi:10.1016/j.trpro.2016.05.145
  21. Brands, T., de Romph, E., Veitch, T., Cook, J. (2014). Modelling Public Transport Route Choice, with Multiple Access and Egress Modes. Transportation Research Procedia, 1 (1), 12–23. doi:10.1016/j.trpro.2014.07.003
  22. Dolya, C. (2017). Modeling of passenger transport correspondence between regional centers in Ukraine. Technology Audit and Production Reserves, 1(2 (33)), 44–48. doi:10.15587/2312-8372.2017.93458
  23. Dolya, C. (2017). Modeling of intercity passenger transportation system. Technology Audit and Production Reserves, 2(2 (34)), 37–43. doi:10.15587/2312-8372.2017.100465
  24. Grigorova, T., Davіdіch, Yu., Dolya, V. (2015). Development of distribution model of passenger transportation volumes among suburban transport modes. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3 (75)), 10–14. doi:10.15587/1729-4061.2015.43381
  25. Grigorova, T., Davіdіch, Yu., Dolya, V. (2015). Development of the model of the change in the passenger transport fatigue when approaching stopping points of suburban bus routes. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3 (74)), 4–9. doi:10.15587/1729-4061.2015.38583
  26. Mao, L., Wu, X., Huang, Z., Tatem, A. J. (2015). Modeling monthly flows of global air travel passengers: An open-access data resource. Journal of Transport Geography, 48, 52–60. doi:10.1016/j.jtrangeo.2015.08.017
  27. Dolya, C., Botsman, A., Kozhyna, V. (2017). Investigation of approaches to modeling of intercity passenger transportation system. Technology Audit and Production Reserves, 4(2 (36)), 24–28. doi:10.15587/2312-8372.2017.108889

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30

Як цитувати

Dolia, K., Davidich, Y., Dolia, O., Lyfenko, S., & Uhodnikova, O. (2017). Моделювання полігонів максимальної пасажирської маршрутної транспортної доступності на прикладі транспортної системи України. Technology Audit and Production Reserves, 6(2(38), 28–33. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.115219

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження