Дослідження сутності та основних етапів стратегічного управління будівельною компанією
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.117668Ключові слова:
стратегічне управління, аналіз середовища, вибір стратегії, виконання стратегії, будівельне підприємствоАнотація
Досліджено теоретико-методологічні положення та практичні аспекти здійснення процесу стратегічного управління будівельною компанією. Вивчено сутність поняття «стратегічне управління» та визначені основні етапи стратегічного управління будівельним підприємством. Стратегічне управління являє собою по суті одну з функцій управління, яка зводиться до вибору основних цілей діяльності будівельної компанії та шляхів їх досягнення.
Посилання
- Ackoff, R. L. (1981). Creating the Corporate Future: Plan or be Planned For. John Wiley & Sons, Inc., 321.
- Alekseeva, M. M. (2003). Planirovanie deiatel'nosti firmy. Moscow: Finansy i statistika, 176.
- Ansoff, H. I. (1979). Strategic Management. Palgrave Macmillan UK, 236. doi:10.1007/978-1-349-02971-6
- Ansoff, H. I. (1988). The New Corporate Strategy, Revised Edition. Wiley, 288.
- Afanasiev, M. P. (1998). Marketing: strategiia i praktika firmy. Moscow: Finstatinform, 104.
- Blank, I. A. (1995). Investitsionnyi menedzhment. Kyiv: MP «Item» LTD, 448.
- Bowman, C., Asch, D. C. (1987). Strategic Management. Palgrave, 424.
- Vihanskii, O. S. (2009). Strategicheskoe upravlenie. Moscow: Gardarika, 164.
- Vihanskii, O. S., Naumov, A. I. (2003). Menedzhment. Ed. 3. Moscow: Ekonomist, 528.
- Gusev, Yu. V. (2002). Strategiia razvitiia predpriiatii. St. Petersburg: SPbUEF, 127.
- Karlof, B. (1989). Business Strategy. Palgrave Macmillan UK, 166. doi:10.1007/978-1-349-11265-4
- King, W. R., Cleland, D. I. (1978). Strategic Planning and Policy. Van Nostrand Reinhold Company, 374.
- Mintzberg, H., Lampel, J., Ahlstrand, B. (2005). Strategy Safari: A Guided Tour Through The Wilds of Strategic Management. Free Press, 416.
- Nozdreva, R. B., Tsygichko, L. I. (1991). Marketing: kak pobezhdat' na rynke. Moscow: Finansy i statistika, 304.
- In: Petrov, A. N. (2008). Strategicheskii menedzhment. Ed. 2. St. Petersburg: Piter, 496.
- Raiffa, H. (1968). Decision Analysis: Introductory Lectures on Choices Under Uncertainty. Longman Higher Education, 310.
- Sterlin, A. R., Tulin, I. V. (1990). Strategicheskoe planirovanie v promyshlennyh korporatsiiah SShA: opyt razvitiia i novye iavleniia. Moscow: Nauka, 198.
- Waterman, R. (1988). The Renewal Factor. How the Best Get and Keep the Competitive Edge. Bantam, 338.
- Yarovenko, S. M., Psarev, K. A. (1997). Metodologicheskie podhody k strukturnym preobrazovaniiam v kapitalnom stroitelstve. Ekonomika stroitelstva, 9.
- Strickland, A. J., Thompson, A. A. (1992). Strategic Management: Concepts and Cases. Ed. 6. Irwin Professional Publishing, 1088.
- Jincharaje, A. K. (1991). Marketing: tolkovyi terminologicheskii slovar-spravochnik. Moscow: Infokont, 222.
- Schendel, D. E., Hatten, K. J. (1972). Business Policy or Strategic Management: A Broader View for an Emerging Discipline. Academy of Management Proceedings, 1972 (1), 99–102. doi:10.5465/ambpp.1972.4981324
- Higgins, J. M., Vincze, J. W. (1986). Organizational Policy and Strategic Management: Text and Cases. Dryden Publications, 916.
- Pearce, J., Robinson, R. (2014). Strategic Management. Ed. 14. McGraw-Hill Education, 880.
- Chandler, A. D. (1969). Strategy and Structure: Chapters in the History of the American Industrial Enterprise. The MIT Press, 480.
- Anthony, R. N. (1965). Planning and Control Systems: A Framework for Analysis. Division of Research, Harvard Business School, 180.
- Steiner, G. A. (1997). Strategic Planning. Free Press, 400.
- Porter, M. E. (1998). Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. Free Press, 592.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Oleksandra Kononova, Viktoriia Bozhanova, Kostiantyn Bondarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.