Дослідження сутності та основних етапів стратегічного управління будівельною компанією

Автор(и)

  • Viktoriia Bozhanova ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», вул. Чернишевського, 24-а, м. Дніпро, Україна, 49600, Україна https://orcid.org/0000-0002-0595-9347
  • Oleksandra Kononova ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», вул. Чернишевського, 24-а, м. Дніпро, Україна, 49600, Україна https://orcid.org/0000-0002-7215-8574
  • Kostiantyn Bondarenko ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», вул. Чернишевського, 24-а, м. Дніпро, Україна, 49600, Україна https://orcid.org/0000-0003-2148-4967

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.117668

Ключові слова:

стратегічне управління, аналіз середовища, вибір стратегії, виконання стратегії, будівельне підприємство

Анотація

Досліджено теоретико-методологічні положення та практичні аспекти здійснення процесу стратегічного управління будівельною компанією. Вивчено сутність поняття «стратегічне управління» та визначені основні етапи стратегічного управління будівельним підприємством. Стратегічне управління являє собою по суті одну з функцій управління, яка зводиться до вибору основних цілей діяльності будівельної компанії та шляхів їх досягнення.

Біографії авторів

Viktoriia Bozhanova, ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», вул. Чернишевського, 24-а, м. Дніпро, Україна, 49600

Доктор економічних наук, професор

Кафедра менеджменту, управління проектами і логістики

Oleksandra Kononova, ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», вул. Чернишевського, 24-а, м. Дніпро, Україна, 49600

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра обліку, економіки і управління персоналом підприємства

Kostiantyn Bondarenko, ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», вул. Чернишевського, 24-а, м. Дніпро, Україна, 49600

Кафедра менеджменту, управління проектами і логістики

Посилання

  1. Ackoff, R. L. (1981). Creating the Corporate Future: Plan or be Planned For. John Wiley & Sons, Inc., 321.
  2. Alekseeva, M. M. (2003). Planirovanie deiatel'nosti firmy. Moscow: Finansy i statistika, 176.
  3. Ansoff, H. I. (1979). Strategic Management. Palgrave Macmillan UK, 236. doi:10.1007/978-1-349-02971-6
  4. Ansoff, H. I. (1988). The New Corporate Strategy, Revised Edition. Wiley, 288.
  5. Afanasiev, M. P. (1998). Marketing: strategiia i praktika firmy. Moscow: Finstatinform, 104.
  6. Blank, I. A. (1995). Investitsionnyi menedzhment. Kyiv: MP «Item» LTD, 448.
  7. Bowman,‎ C.,‎ Asch, D. C. (1987). Strategic Management. Palgrave, 424.
  8. Vihanskii, O. S. (2009). Strategicheskoe upravlenie. Moscow: Gardarika, 164.
  9. Vihanskii, O. S., Naumov, A. I. (2003). Menedzhment. Ed. 3. Moscow: Ekonomist, 528.
  10. Gusev, Yu. V. (2002). Strategiia razvitiia predpriiatii. St. Petersburg: SPbUEF, 127.
  11. Karlof, B. (1989). Business Strategy. Palgrave Macmillan UK, 166. doi:10.1007/978-1-349-11265-4
  12. King, W. R., Cleland, D. I. (1978). Strategic Planning and Policy. Van Nostrand Reinhold Company, 374.
  13. Mintzberg,‎ H.,‎ Lampel,‎ J., Ahlstrand, B. (2005). Strategy Safari: A Guided Tour Through The Wilds of Strategic Management. Free Press, 416.
  14. Nozdreva, R. B., Tsygichko, L. I. (1991). Marketing: kak pobezhdat' na rynke. Moscow: Finansy i statistika, 304.
  15. In: Petrov, A. N. (2008). Strategicheskii menedzhment. Ed. 2. St. Petersburg: Piter, 496.
  16. Raiffa, H. (1968). Decision Analysis: Introductory Lectures on Choices Under Uncertainty. Longman Higher Education, 310.
  17. Sterlin, A. R., Tulin, I. V. (1990). Strategicheskoe planirovanie v promyshlennyh korporatsiiah SShA: opyt razvitiia i novye iavleniia. Moscow: Nauka, 198.
  18. Waterman, R. (1988). The Renewal Factor. How the Best Get and Keep the Competitive Edge. Bantam, 338.
  19. Yarovenko, S. M., Psarev, K. A. (1997). Metodologicheskie podhody k strukturnym preobrazovaniiam v kapitalnom stroitelstve. Ekonomika stroitelstva, 9.
  20. Strickland,‎ A. J.,‎ Thompson, A. A. (1992). Strategic Management: Concepts and Cases. Ed. 6. Irwin Professional Publishing, 1088.
  21. Jincharaje, A. K. (1991). Marketing: tolkovyi terminologicheskii slovar-spravochnik. Moscow: Infokont, 222.
  22. Schendel, D. E., Hatten, K. J. (1972). Business Policy or Strategic Management: A Broader View for an Emerging Discipline. Academy of Management Proceedings, 1972 (1), 99–102. doi:10.5465/ambpp.1972.4981324
  23. Higgins, J. M., Vincze, J. W. (1986). Organizational Policy and Strategic Management: Text and Cases. Dryden Publications, 916.
  24. Pearce,‎ J.,‎ Robinson, R. (2014). Strategic Management. Ed. 14. McGraw-Hill Education, 880.
  25. Chandler, A. D. (1969). Strategy and Structure: Chapters in the History of the American Industrial Enterprise. The MIT Press, 480.
  26. Anthony, R. N. (1965). Planning and Control Systems: A Framework for Analysis. Division of Research, Harvard Business School, 180.
  27. Steiner, G. A. (1997). Strategic Planning. Free Press, 400.
  28. Porter, M. E. (1998). Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. Free Press, 592.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-30

Як цитувати

Bozhanova, V., Kononova, O., & Bondarenko, K. (2017). Дослідження сутності та основних етапів стратегічного управління будівельною компанією. Technology Audit and Production Reserves, 6(4(38), 4–7. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.117668

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження