Дослідження чинників, що впливають на марочну політику підприємства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.119851Ключові слова:
торгова марка, марочна політика, портфель торгових марок, виробники алкогольної продукції.Анотація
Проведено дослідження класифікації торгових марок, уточнено поняття бренду та торгової марки. Розглянуто процес формування портфелю торгових марок на прикладі одного з провідних виробників алкогольної продукції – ТОВ «ПТК «Шабо» (с. Шабо, Одеська обл., Україна). Запропоновано перелік чинників, які необхідно враховувати при прийнятті рішення щодо формування портфелю торгових марок.
Посилання
- Kim, W. C., Mauborgne, R. (2004). Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant. Boston: Harvard Business School Press, 240.
- Products Yellow Tail. Yellow Tail. Available at: https://www.yellowtailwine.com/us/wines/
- Brendy Global Spirit [Brands of Global Spirit]. Global Spirit. Available at: http://globalspirits.com.ua/uk
- Shaw, R., Merrick, D. (2005). Marketing Payback. Is your marketing profitable? New York: Prentice Hall, 496.
- Trofimov, Ya. I. (2009). Brending i identifikatsiya nastoyashhego i budushhego. Odessa: Plaske, 96.
- Hollis, N. (2013). Brand premium: how smart brands make more money. New York: Palgrave Macmillan, 225. doi:10.1007/978-1-137-51038-9
- Stengel, J. (2011). Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World’s Greatest Companies. New York: Crown Business, 336.
- Lindstrom, M. (2005). Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy. New York: Free Press, 416.
- Zook, C., Allen, J. (2011). The Great Repeatable Business Model. Harvard Business Review, 11 (1), 24–32.
- Twyford, C. (2010). What Makes Big Brands Stay Big? Nielsen Featured Insights, 54.
- Kotler, P. Gertner, D. (2011). In Destination Brands. Oxford: Butterworth-Heinemann, 356.
- Dlihach, A. O. (2006). Pryntsypy upravlinnia portfelem brendiv. Visnyk natsionalnoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu, 3, 25–31.
- Drennan, J., Bianchi, C., Cacho-Elizondo, S., Louriero, S., Guibert, N., Proud, W. (2015). Examining the role of wine brand love on brand loyalty: A multi-country comparison. International Journal of Hospitality Management, 49, 47–55. doi:10.1016/j.ijhm.2015.04.012
- Beverland, M. (2006). The «real thing»: Branding authenticity in the luxury wine trade. Journal of Business Research, 59 (2), 251–258. doi:10.1016/j.jbusres.2005.04.007
- Carsana, L., Jolibert, A. (2018). Influence of iconic, indexical cues, and brand schematicity on perceived authenticity dimensions of private-label brands. Journal of Retailing and Consumer Services, 40, 213–220. doi:10.1016/j.jretconser.2017.10.006
- Buk, L. M. (2010). Klasyfikatsiia tovarnykh marok yak osnova stratehii yikh rozvytku [Classification of brands as a basis for their development strategies]. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy [Scientific Bulletin of NLTU of Ukraine], 20.15, 125–131. Available at: http://nltu.edu.ua/nv/Archive/2010/20_15/125_Buk.pdf
- Shtovba, O. V. (2005). Klasyfikatsiia tovarnykh brendiv. Visnyk Vinnytskoho politekhnichnoho instytutu, 4, 25–33. Available at: http://oshtovba.vk.vntu.edu.ua/file/1904f00e3fdb154162b8836c16c46312.pdf
- Obsiahy vyrobnytstva promyslovoi produktsii v 2016 r. (2017). Sait Derzhkomstat Ukrainy. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2016/pr/vr_rea_ovpp/vr_rea_ovpp_u/arh_vppv_u.html
- Kovalenko, I. A., Gerus, L. V., Bankovskaya, M. G., Fedorenko, M. G. (2013). Perspektivy proizvodstva ekologicheski chistoy vinogradarskoy produktsii na osnove sortov novogo selektsionnogo pokoleniya. Napitki. Tekhnologii i innovatsii, 11–12, 58–60.
- Solodova, O., Golubyonkova, O. (2017). Global strategy of positioning of Ukraine wine production in Ukraine. Ekonomika kharchovoi promyslovosti [The economy of the food industry], 9 (2), 60–67.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olga Solodova, Olena Golubyonkova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.