Дослідження соціально-відповідальної поведінки підприємств торгівлі за компетентісним підходом
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.119944Ключові слова:
соціальна відповідальність, соціально-відповідальна поведінка підприємства торгівлі, компетентнісний підхід, компетенції підприємстваАнотація
Досліджено сутність та значення соціальної відповідальності підприємства як наукової концепції. Визначено складові соціальної відповідальності підприємства. Розглянуто особливості становлення соціально-відповідальної поведінки підприємств торгівлі на сучасному етапі їх функціонування. Виконано аналіз сутності компетентного підходу як методу наукового-практичного аналізу соціально-економічної системи в цілому, так методу впливу на індивідуальну поведінку підприємства торгівлі, зокрема.
Посилання
- Schnepp, G. J., Bowen, H. R. (1954). Social Responsibilities of the Businessman. The American Catholic Sociological Review, 15 (1), 42–43. doi:10.2307/3708003
- Carroll, A. B. (1999). Corporate Social Responsibility. Business & Society, 38 (3), 268–295. doi:10.1177/000765039903800303
- Kotler, P., Lee, N. (2004). Corporate Social Responsibility: Doing the Most Good for Your Company and Your Cause. John Wiley & Sons, Inc., 320.
- Kitzmueller, M., Shimshack, J. (2012). Economic Perspectives on Corporate Social Responsibility. Journal of Economic Literature, 50 (1), 51–84. doi:10.1257/jel.50.1.51
- Post, J. E., Preston, L. E., Sachs, S. (2002). Managing the Extended Enterprise: The New Stakeholder View. California Management Review, 45 (1), 6–28. doi:10.2307/41166151
- Mintzberg, H., Quinn, J. B., Ghoshal, S. (1998). Strategy Process, The – European Edition (Revised). Pearson College Div, 1036.
- Kim, J. S., Arnold, P. (1993). Manufacturing Competence and Business Performance: A Framework and Empirical Analysis. International Journal of Operations & Production Management, 13 (10), 4–25. doi:10.1108/01443579310045518
- Sepiashvili, D. S. (2006). Model' formirovaniia i razvitiia kliuchevoi kompetentsii predpriiatiia. Rossiiskoe predprinimatel'stvo, 9, 54–56.
- Saprykina, M. A., Saiensus, M. A., Zinchenko, A. H., Liashenko, O. M., Misko, H. A.; ed. by Redkin, O. S. (2011). Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist: modeli ta upravlinska praktyka. Kyiv: Farbovanyi lyst, 480.
- Novikova, O. F., Deich, M. Ye., Pankova, O. V. et al. (2013). Diahnostyka stanu ta perspektyv rozvytku sotsialnoi vidpovidalnosti v Ukraini (ekspertni otsinky). Donetsk: Institute of Industrial Economics, National Academy of Sciences of Ukraine, 296.
- Kolot, A. M. et al.; Kolot, A. M. (Ed.) (2012). Sotsialna vidpovidalnist: teoriia i praktyka rozvytku. Kyiv: Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman, 501.
- Hohulia, O. P., Kudinova, I. P. (2011). Sotsialna vidpovidalnist. Nizhyn: Lysenko M. M., 175.
- Kolot, A. M., Hrishnova, O. A., Herasymenko, O. O. et al.; Kolot, A. M. (Ed.) (2010). Sotsializatsiia vidnosyn u sferi pratsi v konteksti stiikoho rozvytku. Kyiv: Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman, 352.
- Zhukovska, V. M., Sychova, N. V. (2008). Sotsialna vidpovidalnist yak skladova realizatsii korporatyvnoi stratehii rozvytku. Visnyk Natsionalnoho universytetu vodnoho hospodarstva ta pryrodokorystuvannia, 1 (41), 72–79.
- Shumilo, O. S. (2014). Dynamics of Contemporary Development of the Retail Trade Enterprises in Ukraine. Business Inform, 11, 171–176.
- Economic activity. State Statistics Service of Ukraine. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_e/spr.htm
- Transformatsiia ekonomiky: vyklyky chasu. Reitynh «Deloit»: TOP-500 kompanii Tsentralnoi ta Skhidnoi Yevropy, 2015 rik. (2015, September 21). Deloitte. Available at: https://www2.deloitte.com/ua/uk/pages/press-room/research/ce-top-500-2015.html
- Cherniavska, M. (2015). Information-analytical provision of the innovative activity of trade enterprises. Problems and prospects of economics and management, 2 (2). Available at: http://journals.stu.cn.ua/problems_and_prospects_economics_management/article/view/65550
- Verba, V. A., Hrebeshkova, O. M. (2004). Problemy identyfikatsii kompetentsii pidpryiemstva. Problemy nauky, 7, 23–28.
- Hamel, G., Prahalad, C. K. (1994, July–August). Competing for the Future. Harvard Business Review. Available at: https://hbr.org/1994/07/competing-for-the-future
- Savchuk, L. M. (2009). Kompetentsii personalu v umovakh ekonomiky znan. Problems of a systemic approach to the economy enterprises, 3 (11). Available at: http://ecobio.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4470
- Gouillart, F. J., Kelly, J. N. (1995). Business Transformation. McGraw-Hill, 396.
- Panchenko, V. P. (2013). Kontseptualni pidkhody do rozvytku korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti orhanizatsii na zasadakh kompetentsiinoho pidkhodu. Aktualni problemy ekonomiiky, 7 (145), 156–161.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Nina Sychova, Iryna Mykolaychuk, Yulia Sylkina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.