Особливості формування дебіторської заборгованості підприємств оптової торгівлі молочною групою товарів

Автор(и)

  • Василь Сергійович Бєлозерцев Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара пр. К. Маркса, 35, м. Дніпропетровськ, Україна, 49000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.12250

Ключові слова:

дебіторська заборгованість, товарний кредит, борг, дистриб’ютор, підприємство оптової торгівлі

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблем та особливостей формування дебіторською заборгованістю підприємств оптової торгівлі молочною групою товарів. Визначені актуальні проблеми формування дебіторської заборгованості, що потребують їх практичного розв’язання. Обґрунтована об’єктивна необхідність поглибленого дослідження процесу формування дебіторської заборгованості підприємств оптової торгівлі молочною групою товарів.

Біографія автора

Василь Сергійович Бєлозерцев, Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара пр. К. Маркса, 35, м. Дніпропетровськ, Україна, 49000

Асистент

Кафедра статистики, обліку та економічної інформатики

Посилання

  1. Алексеева, А. Массовый ритейл сохранит привлекательность [Текст] / А. Алексеева, В. Опанасенко, Ю. Пряникова // Комп&ньон. – 2008. – №9. – С.10.
  2. Алексеева, А. Розница [Текст] / А. Алексеева, В. Опанасенко // Комп&ньон. – 2008. – №21. – С. 8.
  3. Бут, О. Влияние сетевой розницы на рынок FMCG: примеры российского рынка [Текст] / О. Бут // Мир продуктов. – 2007. – № 8(41). – С. 52–55.
  4. Иванов, А. Г. Возможности привлечения иностранных инвестиций в АПК Украины [Текст] / А. Г. Иванов // Мир продуктов. – 2012. – №4(83). – С. 12–17.
  5. Коваленко, В. Инвестиционный прогноз 2008. Пищевая промышленность [Текст] / В. Коваленко // Комп&ньон. – 2008. – №4. – С. 28–29.
  6. Костельман, В. Молочний ринок [Текст] / В. Костельман // Молочна промисловість. – 2003. – №9. – С. 12.
  7. Лепкина, И. Полочная диктатура [Текст] / И. Лепкина // Комп&ньон. – 2007. – №50. – С. 42–43.
  8. Мирошниченко, М. А. Гипермаркеты медленно, но растут в Украине [Текст] / М. А. Мирошниченко // All Retail. – 2012. – № 8. – С. 12–15.
  9. Павлина, С. Секреты грамотного ритейла: как войти в сеть [Текст] / С. Павлина // Мир продуктов. – 2007. – № 8(41). – С. 48–50.
  10. Складчиков, В. Украинский рынок молока [Текст] / В. Складчиков // Мир продуктов. – 2012. – № 1(80). – С. 23–24.
  11. Статистичний бюлетень «Роздрібна торгова мережа області». – Дніпропетровськ : Головне управління статистики у Дніпропетровській області, 2011. – 122 с.
  12. Статистичний збірник «Роздрібна торгівля Дніпропетровщини у 2011 році» – Дніпропетровськ : Головне управління статистики у Дніпропетровській області, 2012. – 146 с.
  13. Статистичний збірник «Територіальні аспекти роздрібної торгівлі Дніпропетровщини» – Дніпропетровськ: Головне управління статистики у Дніпропетровській області, 2012. – 111 с.
  14. Фролова, В. Молочные братья [Текст] / В. Фролова // Комп&ньон. – 2008. – №3. – С. 26–28.
  15. Alekseeva, A., Opanasenko, V., Pryanikova, U. (2008). Mass retail will save an attractiveness. Partner, 9, 10.
  16. Alekseeva, A., Opanasenko, V. (2008). Retail. Partner, 21, 8.
  17. But, O. (2007). Influence of network retail on the market of FMCG: examples of the Russian market. World of products, 8(41), 52-55.
  18. Ivanov, A. (2012). Possibilities of bringing in of foreign investments are in AIC of Ukraine. World of products, 4(83), 12-17.
  19. Kovalenko, V. (2008). Investment prognosis 2008. Food industry. Partner, 4, 28-29.
  20. Kostel'man, V. (2003). Milk market. Milk industry, 9, 12.
  21. Lepkina, I. (2007). Shelf dictatorship. Partner, 50, 42-43.
  22. Miroshnichenko, M. (2012). Hypermarkets slowly, but grow in Ukraine. All Retail, 8, 12-15.
  23. Pavlina, S. (2007). Secrets of competent retail: how to enter in a network. World of products, 8(41), 48-50.
  24. Skladchikov, V. (2012). Ukrainian market of milk. World of products, 1(80), 23-24.
  25. Statistical bulletin «Retail network of area». (2011). Dnepropetrovsk: Main administration of statistics in the Dnepropetrovsk area. 122 p.
  26. Statistical collection «Retail business of Dnepropetrovschina in 2011». (2012). Dnepropetrovsk: Main administration of statistics in the Dnepropetrovsk area. 146 p.
  27. Statistical collection «Territorial aspects of retail business of Dnepropetrovschina». (2012). Dnepropetrovsk: Main administration of statistics in the Dnepropetrovsk area. 111 p.
  28. Frolova, V. (2008). Milk brothers. Partner, 3, 26-28.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-27

Як цитувати

Бєлозерцев, В. С. (2013). Особливості формування дебіторської заборгованості підприємств оптової торгівлі молочною групою товарів. Technology Audit and Production Reserves, 1(3(9), 3–9. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.12250