Вдосконалення механізму інформаційного забезпечення підприємств з надання послуг міжнародного туризму

Автор(и)

  • Катерина Сергіївна Стоян Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, пр. Гагаріна, 72, м. Дніпропетровськ, Украина, 49010, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.12259

Ключові слова:

механізм інформаційного забезпечення, туристичні підприємства, логістична інформаційна система

Анотація

У статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти управління підприємствами з надання послуг міжнародного туризму, на прикладі туристичних операторів. Визначено ключові елементи організаційно економічного механізму, які потребують вдосконалення. Розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності механізму інформаційного забезпечення управління туристичними операторами.

Біографія автора

Катерина Сергіївна Стоян, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, пр. Гагаріна, 72, м. Дніпропетровськ, Украина, 49010

Аспірантка

Кафедра менеджменту та туризму

Посилання

  1. Алесинская, В. Т. Основы логистики. Функциональные области логистического управления [Текст] / Т. В. Алесинская. — Таганрог: ТТИ ЮФУ, 2010. — 116 с.
  2. Мельниченко, С. В. Інформаційні технології в управлінні суб’єктами туристичної діяльності [Текст] : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук: 08.00.04 / С. В. Мельниченко. – Київський національний торговельно-економічний університет. — К., 2008. — 26 с.
  3. Сергеев, В. И. Логистика: аналитический обзор [Текст] / В. И. Сергеев. – СПб, 1996. — 27 с.
  4. Смирнов, І. Г. Стратегічний логістичний менеджмент в контексті сталого розвитку туризму в Україні [Текст] / І. Г. Смирнов // Краєзнавство та музейна справа в Україні: Наук. зб. «Велика Волинь». – 2010. – Вип. 14. – С. 164 -179.
  5. Appleby, A. Innovation Not Imitation: Human Resource Strategy and the Impact on World-Class Status [Text] / A. Appleby, S. Mavin // Total Quality Management. – 2000. – № 11(4, 5, 6). – pp. 554-561.
  6. Cragg, P. Organisational Characteristics and Small Firms Performanc Revisited [Text] / P. Cragg, M. King // Entrepreneurship Theory and Practice (Winter). – 1988. – pp. 49-64.
  7. Jarrar, Y. Best Practice Transfer for Future Competitiveness: A Study of Best Practice. [Text] / Y. Jarrar, M. Zairi // Total Quality Management. – 2000. – №11(4, 5 & 6). – pp. 734-740.
  8. Jovani, F. The incoming global technological and industrial revolution towards competitive sustainable manufacturing [Text] / F. Jovani, H. Yoshikawa, L. Alting // CIRP Annals - Manufacturing Technology. – 2008. – № 57. – p. 641-659.
  9. Yuanhao, W. The service innovation of tourism enterprises based on knowledge management [Text] / W. Yuanhao // Computer Science and Service System (CSSS). – 2011. – pp. 2777-2779.
  10. Xiao Fei Wang. Research about Application of Informatization Service on Tourism Economy Management. [Text] / Xiao Fei Wang // Applied Mechanics and Materials. – 2011. – Vol. 52-54. – pp. 1992-1996.
  11. Alesinskaja, V.T. (2010). Osnovy logistiki. Funkcional'nye oblasti logisticheskogo upravlenija. Taganrog: TTI JuFU. 116 p.
  12. Mel'nichenko, S.V. (2008). Іnformacіjnі tehnologіi v upravlіnnі subiektami turistichnoi dіjal'nostі: avtoref. dis. na zdobuttja naukovogo stupenja doktora ekonomіchnih nauk: 08.00.04. Kyiv: Kyivs'kij nacіonal'nij torgovel'no-ekonomіchnij unіversitet. 26 p.
  13. Sergeev, V.I. (1996). Logistika: analiticheskij obzor. SPb. 27 p.
  14. Smirnov, І.G. (2010). Strategіchnij logіstichnij menedzhment v kontekstі stalogo rozvitku turizmu v Ukrainі. Kraieznavstvo ta muzejna sprava v Ukrainі. Nauk. zb. «Velika Volin'». Vip. 14, pp. 164 -179.
  15. Appleby, A. & Mavin, S (2000). Innovation Not Imitation: Human Resource Strategy and the Impact on World-Class Status. Total Quality Management 11(4, 5, 6). 554-561.
  16. Cragg, P & King, M (1988). Organisational Characteristics and Small Firms' Performanc Revisited. Entrepreneurship Theory and Practice (Winter). 49-64.
  17. Jarrar, Y & Zairi, M (2000). Best Practice Transfer for Future Competitiveness: A Study of Best Practice. Total Quality Management 11(4, 5 & 6). 734-740.
  18. Jovani, F. (2008) The incoming global technological and industrial revolution towards competitive sustainable manufacturing Alting. CIRP Annals - Manufacturing Technology 57, p. 641 - 659.
  19. Yuanhao, W. (2011) The service innovation of tourism enterprises based on knowledge management. Computer Science and Service System (CSSS), pp. 2777 – 2779.
  20. Xiao Fei Wang (2011) Research about Application of Informatization Service on Tourism Economy Management. Applied Mechanics and Materials, Vol. 52-54 pp. 1992-1996.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-27

Як цитувати

Стоян, К. С. (2013). Вдосконалення механізму інформаційного забезпечення підприємств з надання послуг міжнародного туризму. Technology Audit and Production Reserves, 1(3(9), 44–47. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.12259