Обґрунтування варіанту розвитку транспортно-експедиторської компанії в умовах невизначеності
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.123475Ключові слова:
теорія нечітких множин, фактори невизначеності, розвиток комплексу послуг транспортно-експедиторської компаніїАнотація
Ідентифіковано фактори невизначеності в діяльності транспортно-експедиторських компаній. Встановлено поетапна трансформація невизначеності в процесі реалізації заходів з розвитку. Існуючий метод вибору в нечітких умовах адаптований для обґрунтування варіанту розвитку транспортно-експедиторської компанії. Встановлено безліч критеріїв вибору варіанта розвитку. Представлені експериментальні розрахунки по вибору варіанту розвитку комплексу послуг транспортно-експедиторської компанії.
Посилання
- Gladkovska, V. V. (2018). Etapy rozrobky rishen shchodo rozvytku transportno-ekspedytorskoi kompanii. Problemy rozvytku transportnoi lohistyky. Odessa, Batumi, Samsun: ONMU, 2–3.
- Ansoff, H. I. (1993). Empirical proof of a paradigmic theory of strategic success behaviors of environment serving organizations. International Review of Strategic Management, 4 (9), 173–203.
- Prahalad, C. K., Hamel, G. (1997). The Core Competence of the Corporation. Strategische Unternehmungsplanung/Strategische Unternehmungsführung. Physica-Verlag HD, 969–987. doi:10.1007/978-3-662-41482-8_46
- Zeithaml, V.; Donnelly, J. H., George, W. R. (Eds.). (1981). How Consumer Evaluation Processes Differ Between Goods and Services. Marketing of Services. Chicago: American Marketing Association, 186–190.
- Pride, W. M., Ferrell, O. C. (2008). Marketing. South-Western College Pub, 605.
- Edvinsson, L., Malone, M. S. (1997). Intellectual Capital: Realizing Your Company's True Value by Finding Its Hidden Brainpower. New York: HarperBusiness, 240.
- Crama, Y., Pascual, J. R., Torres, A. (2004). Optimal procurement decisions in the presence of total quantity discounts and alternative product recipes. European Journal of Operational Research, 159 (2), 364–378. doi:10.1016/j.ejor.2003.08.021
- Lobo, A., Vivec, J. (2001). Port users perspective of the container transshipment business. Proceedings of the International Conference on Port and Maritime R&D and technology. Singapore, 87–94.
- Schnaars, S. P. (1998). Marketing Strategy: Customers and Competition. New York: Free Press, 240.
- Boulding, W., Kalra, A., Staelin, R., Zeithaml, V. A. (1993). A Dynamic Process Model of Service Quality: From Expectations to Behavioral Intentions. Journal of Marketing Research, 30 (1), 7–27. doi:10.2307/3172510
- Kharchevska, I., Onyshсhenko, S. (2014). Competitive environment analysis of forwarding companies in container transportation sector. Technology audit and production reserves, 6 (3 (20)), 20–26. doi:10.15587/2312-8372.2014.31643
- Nagornyy, E. V., Naumov, V. S. (2009). Razvitie i sovremennoe sostoyanie transportno-ekspeditsionnogo obsluzhivaniya predpriyatiy i organizatsiy v Ukraine. Vestnik KHNADU, 44, 63–67.
- Naumov, V. S. (2015). Otsenka riska vykhoda ekspeditora na rynok transportnykh uslug. Transportnye sistemy i tekhnologii perevozok, 10, 88–92.
- Naumov, V. S. (2009). Otsenka tselesoobraznosti raboty ekspeditora na rynke transportnykh uslug. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 26, 114–117.
- Venttsel, E. S. (1988). Issledovanie operatsiy: zadachi, printsipy, metodologiya. Moscow: Nauka, 208.
- Bellman, R., Kalaba, R., Zadeh, L. (1966). Abstraction and pattern classification. Journal of Mathematical Analysis and Applications, 13 (1), 1–7. doi:10.1016/0022-247x(66)90071-0
- Bellman, R. E., Zadeh, L. A. (1970). Decision-Making in a Fuzzy Environment. Management Science, 17 (4), 141–164. doi:10.1287/mnsc.17.4.b141
- Rotshteyn, A. P., Shtovba, S. D. (2001). Nechetkiy mnogokriterial'nyy analiz variantov s primeneniem parnykh sravneniy. Izvestiya RAN. Teoriya i sistemy upravleniya, 3, 150–154.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Valentyna Gladkovska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.