Підбір оптимального набору інструментів revenue менеджменту в готелях

Автор(и)

  • Nataliia Korzh Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, вул. Соборна, 87, м. Вінниця, Україна, 21000, Україна https://orcid.org/0000-0002-4901-3078
  • Natalia Onyshchuk Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, вул. Соборна, 87, м. Вінниця, Україна, 21000, Україна https://orcid.org/0000-0002-2513-2259

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124414

Ключові слова:

revenue management, оптимізація доходів, аналітичні інструменти, дохід з гостя, дохід з номера, канали продаж

Анотація

Охарактеризовані основні економічні та аналітичні інструменти управління доходами в готелях. Приведені переваги та недоліки основних аналітичних інструментів: Rate Shopper; аналітика та інструментарій в ОТА; RMS (revenue management system) – системи управління доходом. Доведена необхідність використання сучасних аналітичних інструментів для оптимізації доходів в готелі та прийняття стратегічних рішень. Для вибору оптимального набору інструментів розроблено процедуру прийняття рішення щодо роботи з аналітичним інструментом.

Біографії авторів

Nataliia Korzh, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, вул. Соборна, 87, м. Вінниця, Україна, 21000

Доктор економічних наук, професор

Кафедра менеджменту та адміністрування

Natalia Onyshchuk, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, вул. Соборна, 87, м. Вінниця, Україна, 21000

Кандидат економічних наук, старший викладач

Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи

Посилання

  1. Kozlov, D. A. (2014). Yield management in hotels. Createspace, 234.
  2. Josephi, S. H. G., Stierand, M. B., Van Mourik, A. (2016). Hotel revenue management: Then, now and tomorrow. Journal of Revenue and Pricing Management, 15 (3–4), 252–257.
  3. Talluri, K., van Ryzin, G. (2005). The Theory and Practice of Revenue Management. Boston: Springer, 731. doi:10.1007/b139000
  4. Wang, X. L., Yoonjoung Heo, C., Schwartz, Z., Legoherel, P., Specklin, F. (2015). Revenue Management: Progress, Challenges, and Research Prospects. Journal of Travel & Tourism Marketing, 32 (7), 797–811. doi:10.1080/10548408.2015.1063798
  5. Phillips, R. (2005). Pricing and Revenue Optimization. Stanford University Press, 364.
  6. Kimes, S. E. (2000). Revenue management on the links: Applying yield management to the golf industry. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 41 (1), 120–127. doi:10.1177/001088040004100129
  7. Jauncey, S., Mitchell, I., Slamet, P. (1995). The meaning and management of yield in hotels. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 7 (4), 23–26. doi:10.1108/09596119510083229
  8. Jones, P. (1999). Yield management in UK hotels: a systems analysis. Journal of the Operational Research Society, 50 (11), 1111–1119. doi:10.1057/palgrave.jors.2600739
  9. Cross, R. G. (1997). Launching the revenue rocket: How revenue management can work for your business. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 38 (2), 32–43. doi:10.1177/001088049703800222
  10. Ferguson, M., Smith, S. (2014). The changing landscape of hotel revenue management and the role of the hotel revenue manager. Journal of Revenue and Pricing Management, 13 (3), 224–232. doi:10.1057/rpm.2014.11
  11. Korzh, N. V. (2017). Theoretical basis and praxeology revenue management. Scientific letters of international academic society of Michal Baludansky, 1, 131–136.
  12. Skugge, G. (2004). Growing effective revenue managers. Journal of Revenue and Pricing Management, 3 (1), 49–61. doi:10.1057/palgrave.rpm.5170093

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-28

Як цитувати

Korzh, N., & Onyshchuk, N. (2017). Підбір оптимального набору інструментів revenue менеджменту в готелях. Technology Audit and Production Reserves, 1(4(39), 16–21. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124414

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження