Підбір оптимального набору інструментів revenue менеджменту в готелях
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124414Ключові слова:
revenue management, оптимізація доходів, аналітичні інструменти, дохід з гостя, дохід з номера, канали продажАнотація
Охарактеризовані основні економічні та аналітичні інструменти управління доходами в готелях. Приведені переваги та недоліки основних аналітичних інструментів: Rate Shopper; аналітика та інструментарій в ОТА; RMS (revenue management system) – системи управління доходом. Доведена необхідність використання сучасних аналітичних інструментів для оптимізації доходів в готелі та прийняття стратегічних рішень. Для вибору оптимального набору інструментів розроблено процедуру прийняття рішення щодо роботи з аналітичним інструментом.
Посилання
- Kozlov, D. A. (2014). Yield management in hotels. Createspace, 234.
- Josephi, S. H. G., Stierand, M. B., Van Mourik, A. (2016). Hotel revenue management: Then, now and tomorrow. Journal of Revenue and Pricing Management, 15 (3–4), 252–257.
- Talluri, K., van Ryzin, G. (2005). The Theory and Practice of Revenue Management. Boston: Springer, 731. doi:10.1007/b139000
- Wang, X. L., Yoonjoung Heo, C., Schwartz, Z., Legoherel, P., Specklin, F. (2015). Revenue Management: Progress, Challenges, and Research Prospects. Journal of Travel & Tourism Marketing, 32 (7), 797–811. doi:10.1080/10548408.2015.1063798
- Phillips, R. (2005). Pricing and Revenue Optimization. Stanford University Press, 364.
- Kimes, S. E. (2000). Revenue management on the links: Applying yield management to the golf industry. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 41 (1), 120–127. doi:10.1177/001088040004100129
- Jauncey, S., Mitchell, I., Slamet, P. (1995). The meaning and management of yield in hotels. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 7 (4), 23–26. doi:10.1108/09596119510083229
- Jones, P. (1999). Yield management in UK hotels: a systems analysis. Journal of the Operational Research Society, 50 (11), 1111–1119. doi:10.1057/palgrave.jors.2600739
- Cross, R. G. (1997). Launching the revenue rocket: How revenue management can work for your business. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 38 (2), 32–43. doi:10.1177/001088049703800222
- Ferguson, M., Smith, S. (2014). The changing landscape of hotel revenue management and the role of the hotel revenue manager. Journal of Revenue and Pricing Management, 13 (3), 224–232. doi:10.1057/rpm.2014.11
- Korzh, N. V. (2017). Theoretical basis and praxeology revenue management. Scientific letters of international academic society of Michal Baludansky, 1, 131–136.
- Skugge, G. (2004). Growing effective revenue managers. Journal of Revenue and Pricing Management, 3 (1), 49–61. doi:10.1057/palgrave.rpm.5170093
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Nataliia Korzh, Natalia Onyshchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.