Впровадження світового досвіду кредитування розвитку логістичної інфраструктури, логістичних систем та технологій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124671Ключові слова:
транспортна інфраструктура, логістична система, кредитні програми, фінансування кредитних програм, смарт-містаАнотація
Розглянуто основні тенденції фінансування програм розвитку логістичної інфраструктури провідних країн світу. Проаналізовано міжнародний досвід кредитування програм розвитку об’єктів логістичної інфраструктури на прикладі таких країн, як Філіппіни, США, Індія та Болгарія. Виділено основні організаційні аспекти фінансування логістичної інфраструктури, які доцільно використати в українській практиці і визначати конкурентні переваги розвитку економікиПосилання
- Malovychko, A. S. (2016). Integration of Ukraine into the Transport and Logistics System of the European Union. Black Sea Economic Studios, 7, 141–148.
- Gutsal, I. S., Strutynska, I. V. (2011). Crediting of Investment projects of Logistics Centers Creating. Effective economy, 11. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=767
- Poliakova, O. M., Shramenko, O. V. (2017). Modern trends of development of transport and logistic infrastructure in Ukraine and the world. Journal of Transport and Industry, 58, 126–134. doi:10.18664/338.47:338.45.v0i58.110015
- Christophersen, H., Bodewig, K., Secchi, C. (2015, June). Action Plan: Making the best use of new financial schemes. European Commission, 38. Available at: https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/themes/infrastructure/ten-t-guidelines/doc/2015_06_03_cbs_action_plan_final.pdf
- Bayane, B. M., Yanjun, Q. (2017). Transport infrastructure development in China. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2 (1), 29–39. doi:10.14254/jsdtl.2017.2-1.3
- Zuraimi, A. A., Yaacob, M. R., Ibrahim, M. D. (2013). Logistics Development in Malaysia East Coast Region: Infrastructure, Constraints and Challenges. International Journal of Trade, Economics and Finance, 4 (5), 325–330. doi:10.7763/ijtef.2013.v4.310
- Paraskevadakis, D., Bury, A., Wang, J., Ren, J., Bonsall, S., Jenkinson, I. (2016). The impact of transport infrastructure projects on sustainable development within a major logistics gateway in North West England. Logistics & Sustainable Transport, 7 (1), 28–40. doi:10.1515/jlst-2016-0003
- European Investment Bank invests 71 mln. EUR for realization of the «NIBULON» company. (2016, December 20). NIBULON.com. Available at: http://www.nibulon.com/news/novini-kompanii/evropeiskii-investiciinii-bank-vidilyae-71-mln-evro-na-realizaciyu-investiciinoi-programi-kompanii-nibulon.html
- Agribusiness «NIBULON» expects to receive a loan of USD 4–50 million from the EBRD for a loan. (2017, November 9). Kfund-media.com. Available at: https://kfund-media.com/ru/agrokorporatsyya-nybulon-rasschytyvaet-na-40-50-mln-kredyta-ot-ebrr/
- The EBRD approved a decision to grant a loan in the amount of USD 50 million to NIBULON Company. (2018, January 19). NIBULON.com. Available at: http://nibulon.com/news/novini-kompanii/ebrr-uxvaliv-rishennya-pro-nadannya-kompanii-nibulon-kreditu-na-sumu-50-mln-dolariv-ssha.html
- The fourth branch of the metro in Kiev will be built by a Chinese consortium. (2017, November 22). Kfund-media.com. Available at: https://kfund-media.com/ru/chetvertuyu-vetku-metro-v-kyeve-budet-stroyt-kytajskyj-konsortsyum/
- Ukraine has signed an agreement to inflate an additional 320 million euros for the completion of the metro in Kharkiv. (2017, December 11). Kfund-media.com. Available at: https://kfund-media.com/ru/ukrayna-zaklyuchyla-soglashenyya-o-pryvlechenyy-e320-mln-na-dostrojku-metro-v-harkove/
- UZ Railways agreed with the EBRD on obtaining a loan for modernization of the railway. (2017, December 14). Biz.nv.ua. Available at: https://biz.nv.ua/markets/ukrzaliznytsja-dogovorilas-o-kredite-na-modernizatsiju-zheleznoj-dorogi-2369411.html
- Development Bank of Philippines. Devbnkphl.com. Available at: https://www.devbnkphl.com/
- Angelucci, M. (2011). Conditional Cash Transfer Programs, Credit Constraints, and Migration. LABOUR, 26 (1), 124–136. doi:10.1111/j.1467-9914.2011.00534.x
- Kruse, C. J. (2015, May). Survey of State Funding Practices for Coastal Port Infrastructure. Static.tti.tamu.edu. Available at: https://static.tti.tamu.edu/tti.tamu.edu/documents/PRC-15-51-F.pdf
- Gupta, R., Mehta, H., Netzer, T. (2010, September). Transforming the nations logistics infrastructure. Mckisey.com. Available at: http://www.mckinsey.com/industries/travel-transport-and-logistics/our-insights/transforming-indias-logistics-infrastructure
- Ramachandran, N., Rajandran, K. V. R. (2011). Logistics Management and Challenges of Infrastructure Development– An Operational Approach of A University. Indian Journal of Applied Research, 4 (4), 1–4. doi:10.15373/2249555x/apr2014/250
- Operational Programme «Transport and Transport Infrastructure» (2014–2020). (2015, October 8). Eufunds.bg. Available at: https://www.eufunds.bg/index.php/en/programming-period-2014-2020/operational-programmes-2014-2020/operational-programme-transport-and-transport-infrastructure-2014-2020/item/13782-operational-programme-transport-and-transport-infrastructure-2014-2020
- Official site of the State Statistics Committee of Ukraine. Available at: http://ukrstat.gov.ua/
- Philippines entering ‘golden age for logistics infrastructure’. (2017, March 3). Lloydsloadinglist.com. Available at: http://www.lloydsloadinglist.com/freight-directory/news/Philippines-entering-%E2%80%98golden-age-for-logistics-infrastructure%E2%80%99/68737.htm#WYHiDulLfIV
- World Bank Web-site. Worldbank.org. Available at: http://worldbank.org/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Tetiana Kolodizieva, Olena Kotsiuba
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.