Дослідження ролі бізнес-шкіл у розвитку дослідницьких університетів світового класу

Автор(и)

  • Maksym Sitnicki Київський національний університет імені Тараса Шевченка, вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-0452-0404

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124674

Ключові слова:

сфери впливу бізнес-шкіл на розвиток дослідницьких університетів, рейтинг бізнес-шкіл, закономірності функціонування бізнес-шкіл

Анотація

Досліджено сфери впливу бізнес-шкіл на потенціал дослідницьких університетів світового класу. Проведено аналіз рейтингу 25 провідних бізнес-шкіл світу та охарактеризовано їх діяльність. Показано основні відмінності та спільні риси у підходах до організації навчання на основі використання графічного методу. Ідентифіковано та систематизовано закономірності функціонування бізнес-шкіл в структурі дослідницьких університетів

Біографія автора

Maksym Sitnicki, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності

Посилання

  1. OECD Science, Technology and Industry Scoreboard 2017. (2017). Paris, 260. doi:10.1787/20725345
  2. Karelina, I. G. (2005). Reyting vuzov, obrazovatel'nykh programm kak odin iz metodov otsenki kachestva vysshego obrazovaniya v razlichnykh stranakh: analiticheskiy obzor. Vestnik Samarskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya «Problemy vysshego obrazovaniya», 1, 101–108. Available at: http://www.vestnik.vsu.ru/pdf/educ/2005/01/karelina.pdf
  3. Zhuravlev, V. G., Kharitonova, V. A. (2006). Upravlenie obrazovatel'nym protsessom v sovremennykh usloviyakh: innovatsii i problemy modelirovaniya. Sinergeticheskaya paradigma. Sinergetika v obrazovanii. Moscow, 450–469.
  4. Kurbatov, S. (2008). Universytetski reitynhy yak indykator stanu osvity. Filosofiia osvity, 1–2 (7), 309–317.
  5. Kurbatov, S. (2011). Universytet svitovoho klasu yak materializatsiia idei elitnoho navchalnoho zakladu. Upravlinnia sotsialnymy systemamy: filosofiia, psykholohiia, pedahohika, sotsiolohiia, 3, 11–18.
  6. Kurbatov, S. (2015). University Rankings and their Influence on Contemporary Academic Policy. Annales Scientia Politica, 4 (2), 75–79.
  7. Boyatzis, R. E., Renio Case, A. (1989). Research Article: The Impact of an MBA Programme on Managerial Abilities. Journal of Management Development, 8 (5), 66–77. doi:10.1108/eum0000000001363
  8. Zhao, S. (1997). MBA Graduate Educati Organization, 3 (1), 59–66. doi:10.1017/s1833367200006003
  9. Dunwoodie, K., Ainsworth, M. (1999). Acknowledging Student Diversity: Modifying the MBA Experience for International Students. Journal of the Australian and New Zealand Academy of Management, 5 (1), 35–45. doi:10.1017/s1833367200005629
  10. Bubna-Litic, D., Benn, S. (2003). The MBA at the Crossroads: Design Issues for the Future. Journal of the Australian and New Zealand Academy of Management, 9 (3), 25–36. doi:10.1017/s1833367200004685
  11. O’Shannassy, T., Kemp, S., Booth, C. (2010). Case studies in MBA strategic management curriculum development from Australian universities. Journal of Management & Organization, 16 (3), 467–480. doi:10.1017/s1833367200002091
  12. Wright, N. S., Bennett, H. (2011). Business ethics, CSR, sustainability and the MBA. Journal of Management & Organization, 17 (5), 641–655. doi:10.1017/s1833367200001309
  13. Luca, M., Smith, J. (2013). Salience in Quality Disclosure: Evidence from the U.S. News College Rankings. Journal of Economics & Management Strategy, 22 (1), 58–77. doi:10.1111/jems.12003
  14. Ceccagnoli, M., Higgins, M. J., Palermo, V. (2014). Behind the Scenes: Sources of Complementarity in R&D. Journal of Economics & Management Strategy, 23 (1), 125–148. doi:10.1111/jems.12048
  15. Erkal, N., Minehart, D. (2014). Optimal Technology Sharing Strategies in Dynamic Games of R&D. Journal of Economics & Management Strategy, 23 (1), 149–177. doi:10.1111/jems.12042
  16. Astebro, T., Serrano, C. J. (2015). Business Partners: Complementary Assets, Financing, and Invention Commercialization. Journal of Economics & Management Strategy, 24 (2), 228–252. doi:10.1111/jems.12095
  17. Bognanno, M., Melero, E. (2015). Promotion Signals, Experience, and Education. Journal of Economics & Management Strategy, 25 (1), 111–132. doi:10.1111/jems.12132
  18. Morgan, J., Orzen, H., Sefton, M., Sisak, D. (2015). Strategic and Natural Risk in Entrepreneurship: An Experimental Study. Journal of Economics & Management Strategy, 25 (2), 420–454. doi:10.1111/jems.12140
  19. Fairlie, R. W., Miranda, J. (2016). Taking the Leap: The Determinants of Entrepreneurs Hiring Their First Employee. Journal of Economics & Management Strategy, 26 (1), 3–34. doi:10.1111/jems.12176
  20. Belderbos, R., Leten, B., Suzuki, S. (2017). Scientific research, firm heterogeneity, and foreign R&D locations of multinational firms. Journal of Economics & Management Strategy, 26 (3), 691–711. doi:10.1111/jems.12205
  21. Blit, J. (2017). Learning remotely: R&D satellites, intra-firm linkages, and knowledge sourcing. Journal of Economics & Management Strategyt, 26 (4), 757–781. doi:10.1111/jems.12213
  22. Supyan, V. B. (Ed.). (2009). Issledovatel'skiy universitety SSHA: mekhanizm integratsii nauki i obrazovaniya. Moscow: Magistr, 399.
  23. Zhylinska, O. I. (2010). Doslidnytski universytety u komertsializatsii rezultativ DiR: proceedings. Suchasna nauka ta tekhnolohii: vid fundamentalnykh doslidzhen do komertsializatsii rezultativ NDDKR. Kyiv: Feniks, 171–173.
  24. Zhylinska, O., Sitnitskiy, M.; Marginean, S., Ogrean, C., Orastean, R. (Eds.). (2018). Strategic Analysis and Evaluation of a Research University’s Performance. Emerging Issues in the Global Economy. Springer Proceedings in Business and Economics. Cham: Springer, 407–417. doi:10.1007/978-3-319-71876-7_36
  25. Romanovskyi, O. O. (2012). Fenomen pidpryiemnytstva v universytetakh svitu. Vinnitsa: Nova Knyha, 504.
  26. Pavlenko, A. F., Antoniuk, L. L., Vasylkova, N. V. et al.; Pavlenko, A. F., Antoniuk, L. L. (Eds.) (2014). Doslidnytski universytety: svitovyi dosvid ta perspektyvy rozvytku v Ukraini. Kyiv: KNEU, 350.
  27. Sytnytskyi, M. V. (2017). Pidpryiemnytskyi prohresyvizm v doslidnytskomu universyteti. Osvita i nauka v umovakh hlobalnykh transformatsii. Dnipro: SPD «Okhotnik», 328–330.
  28. Sytnytskyi, M. V. (2017). Orhanizatsiia rekrutatsii v biznes-shkolakh universytetiv Italii. Biznes Inform, 7, 43–49.
  29. Sytnytskyi, M. V. (2018). Suchasna kontseptsiia pidpryiemnytskykh universytetiv doslidnytskoho typu v Ukraini. Stan ta rozvytok pidpryiemnytstva v umovakh rynkovoi ekonomiky: problemy ta perspektyvy. Dnipro: NO «Perspektyva», 39–42.
  30. QS Global MBA Rankings 2018. Available at: https://www.topuniversities.com/university-rankings/mba-rankings/global/2018
  31. Harvard Business School. Available at: https://www.hbs.edu/Pages/default.aspx
  32. INSEAD The Business School for the World. Available at: https://www.insead.edu/
  33. HEC Paris MBA. Available at: http://www.hec.fr/
  34. Stanford Graduate School of Business. Available at: https://www.gsb.stanford.edu/
  35. London Business School. Available at: https://www.london.edu/
  36. The Wharton School. Available at: https://www.wharton.upenn.edu/
  37. MIT Sloan School of Management. Available at: http://mitsloan.mit.edu/
  38. Columbia Business School. Available at: https://www8.gsb.columbia.edu/
  39. Said Business School. Available at: https://www.sbs.ox.ac.uk/
  40. IE Business School. Available at: https://www.ie.edu/business-school/
  41. Haas School of Business. Available at: http://www.haas.berkeley.edu/
  42. The University of Chicago Booth School of Business. Available at: https://www.chicagobooth.edu/
  43. UCLA Anderson School of Management. Available at: http://www.anderson.ucla.edu/
  44. The Kellogg School of Management. Available at: http://www.kellogg.northwestern.edu/
  45. Ross School of Business. Available at: https://michiganross.umich.edu/
  46. Imperial College London. Available at: https://www.imperial.ac.uk/business-school/
  47. ESADE Ramon Llull University. Available at: http://www.esade.edu/web/eng/
  48. Yale School of Management. Available at: https://som.yale.edu/
  49. Judge Business School. Available at: https://www.jbs.cam.ac.uk/home/
  50. New York University (NYU). Available at: http://www.nyu.edu/
  51. IMD. Available at: https://www.imd.org/
  52. SDA Bocconi School of Management. Available at: http://www.sdabocconi.it/
  53. The Fuqua School of Business, Duke University. Available at: https://www.fuqua.duke.edu/
  54. IESE Business School – University of Navarra. Available at: https://www.iese.edu/es/index-default.html
  55. Rotterdam School of Management. Available at: https://www.rsm.nl/

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-28

Як цитувати

Sitnicki, M. (2017). Дослідження ролі бізнес-шкіл у розвитку дослідницьких університетів світового класу. Technology Audit and Production Reserves, 1(5(39), 36–45. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124674

Номер

Розділ

Питання макроекономіки та соціально-економічного розвитку: Оригінальне дослідження