Розробка методичного підходу до формування конкурентної стратегії Білгород-Дністровського торговельного морського порту

Автор(и)

  • Liudmyla Shyriaieva Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0002-4706-2167
  • Olga Girina Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0001-5917-6551
  • Maxim Bakriev Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0002-0100-9926

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124681

Ключові слова:

конкурентна стратегія, морський торговельний порт, транспортна система, портова спеціалізація

Анотація

Розглянуто методичні аспекти формування конкурентної стратегії морського порту як регіонального транспортного вузла. Описано використання для цих цілей економіко-математичної моделі транспортної системи доставки вантажів від відправників до одержувачів через порти перевалки. Моделювання ринкового середовища дозволяє обґрунтувати структуру вантажообігу портів та їх спеціалізацію по видах вантажів. Наведено результати розрахунків контрольного прикладу для обґрунтування конкурентної стратегії Білгород-Дністровського морського торговельного порту

Біографії авторів

Liudmyla Shyriaieva, Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Доктор економічних наук, професор

Кафедра економіки і фінансів

Olga Girina, Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра управління логістичними системами та проектами

Maxim Bakriev, Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Кафедра економіки та фінансів

Посилання

  1. Zhikhareva, V. V., Dubovik, N. V., Navrozova, Yu. O. (2016). Pidvyshchennya efektyvnosti diyalʹnosti ta konkurentospromozhnosti pidpryyemstv morehospodarsʹkoho kompleksu Ukrayiny. Odessa: KUPRIANO SV, 239.
  2. Porter, M. (2005). Konkurentsiya. Moscow, 608.
  3. Kotler, F. (1995). Osnovy marketynha. Moscow: Business-book, IMA-Cross.Plyus, 702.
  4. Azoyev, G. L. (2000). Konkurentnye preymushchestva fyrmy. Moscow: Typohrafyya Novosty, 256.
  5. Yudanov, A. Yu. (2001). Konkurentsiya: Teoriya i praktyka. Moscow: GNOMID, 304.
  6. Gerchikova, I. N. (2010). Menedzhment. Moscow, 512.
  7. Gradov, A. P. (2005). Natsyonalnaya ekonomyka. Saint Petersburg: Peter, 240.
  8. Demin, S. A. (2011). The concept of competitive products in the current conditions. Vestnik Omskogo universiteta, 3, 325–329.
  9. Merck, O. V. (2002). Metodychni zasady stratehiyi rozvytku morsʹkykh torhovelʹnykh portiv u konkurentnomu seredovyshchi. Kyiv, 16.
  10. Chekalovets, V. I., Kolodin, A. P., Stolyarov, G. P., Merkt, E. V., Grebennik, N. G., Olefir I. M. et al. (2002). Sovershenstvovanye upravlenyya morskymy torhovymy portamy. Odessa: ONMU, 142.
  11. Verbylo, O. M. (2012). Tendentsyi v lohystyke, vlyyayushchye na ronkurentosposobnostʹ portov. Lohystyka y upravlenye tsepyamy postavok, 4 (51). Available at: http://www.lscm.ru/index.php/ru/po-godam/item/1146
  12. Slack, B., Fremont, A. (2005). Transformation of port terminal operations: from the local to the global. Transport Reviews, 25 (1), 117–130. doi:10.1080/0144164042000206051
  13. Van Der Horst, M. R., De Langen, P. W. (2008). Coordination in Hinterland Transport Chains: A Major Challenge for the Seaport Community. Maritime Economics & Logistics, 10 (1-2), 108–129. doi:10.1057/palgrave.mel.9100194
  14. Tongzon, J., Heng, W. (2005). Port privatization, efficiency and competitiveness: Some empirical evidence from container ports (terminals). Transportation Research Part A: Policy and Practice, 39 (5), 405–424. doi:10.1016/j.tra.2005.02.001
  15. Davydenko, A. A. (2008). Gosudarstvennoye upravleniye konkurentosposobnosti regional'nykh morskikh portovykh kompleksov. Saint Petersburg, 37.
  16. Arenkov, I. A., Selikhova, Ya. Yu., Gavrilova, M. A. (2011). Konkurentnyi potentsial predpriyatiya: model' i strategiya razvitiya. Problemy sovremennoy ekonomiki, 4, 120–125. Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/konkurentnyy-potentsial-predpriyatiya-model-i-strategii-razvitiya
  17. Bodrovtseva, N. Yu. (2017). Analiz sredy funktsionirovaniya: proceedings // Problemy i perspektivy ekonomiki i upravleniya. Saint Petersburg: Svoye izdatel'stvo, 208–213. Available at: https://moluch.ru/conf/econ/archive/263/13421/. Last accessed: 31.12.2017
  18. Kurlyand, A. M., Postan, M. Ya., Savelʹeva, Y. V. (2013). Analyz sovremennykh tendentsyy razvytyya portov v systeme smeshannykh perevozok. Rozvytok metodiv upravlinnya ta hospodaryuvannya na transporti, 4 (45), 7–23.
  19. Girina, O. B. (2016). Mathematical modeling of system ports productive capacity. Scientific papers SWorld, 44 (3), 4–7. doi:10.21893/2410-6720-2016-44-1-111
  20. Shyriaieva, L. V. (2008). Metody y modely upravlenyya vosproyzvodstvom parkov oborudovanyya. Veroyatnostnyy pokhod. Odessa: Astroprynt, 256.
  21. Marchenko, M. M., Shyriaieva, L. V., Chyzh, L. P. et al.; Shyriaieva, L. V. (Ed.) (2017). Analiz finansovoyi zvitnosti pidpryyemstva (praktykum). Odessa: Interprint, 142.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-28

Як цитувати

Shyriaieva, L., Girina, O., & Bakriev, M. (2017). Розробка методичного підходу до формування конкурентної стратегії Білгород-Дністровського торговельного морського порту. Technology Audit and Production Reserves, 1(5(39), 62–68. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124681

Номер

Розділ

Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка: Оригінальне дослідження