Аналіз гастрономічних подій на прикладі Португалії

Автор(и)

  • Dmytro Kharenko Одеська національна академія харчових технологій, вул. Канатна, 112, Одеса, Україна,65039, Україна https://orcid.org/0000-0001-7978-3287
  • Oksana Dyshkantiuk Одеська національна академія харчових технологій, вул. Канатна, 112, Одеса, Україна,65039, Україна https://orcid.org/0000-0001-9812-1916
  • Liliia Ivychuk Одеська національна академія харчових технологій, вул. Канатна, 112, Одеса, Україна,65039, Україна https://orcid.org/0000-0002-1330-0702

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124713

Ключові слова:

гастрономічні фестивалі, дизайн події, організація заходів, подієвий туризм, досвід відвідувачів, економіка вражень

Анотація

Проведено дослідження традиційних гастрономічних фестивалів в Португалії. Визначено, наскільки їх концепція задовольняє сучасні потреби відвідувачів в здобутті унікального досвіду. Результати дослідження підтверджують, що гастрономічні фестивалі мають великі соціально-економічні перспективи для розвитку. Був проведений збір і обробка статистичних даних і внаслідок аналізу дані рекомендації щодо поліпшення маркетингової стратегії і дизайну подій.

Біографії авторів

Dmytro Kharenko, Одеська національна академія харчових технологій, вул. Канатна, 112, Одеса, Україна,65039

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра готельно-ресторанного бізнесу 

Oksana Dyshkantiuk, Одеська національна академія харчових технологій, вул. Канатна, 112, Одеса, Україна,65039

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра готельно-ресторанного бізнесу 

Liliia Ivychuk, Одеська національна академія харчових технологій, вул. Канатна, 112, Одеса, Україна,65039

Асистент

Кафедра готельно-ресторанного бізнесу 

Посилання

  1. Mak, A. H. N., Lumbers, M., Eves, A. (2012). Globalisation and food consumption in tourism. Annals of Tourism Research, 39 (1), 171–196. doi:10.1016/j.annals.2011.05.010
  2. Morgan, M. (2006). Making space for experiences. Journal of Retail & Leisure Property, 5 (4), 305–313. doi:10.1057/palgrave.rlp.5100034
  3. Mak, A. H. N., Lumbers, M., Eves, A., Chang, R. C. Y. (2012). Factors influencing tourist food consumption. International Journal of Hospitality Management, 31 (3), 928–936. doi:10.1016/j.ijhm.2011.10.012
  4. International Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism. Available at: http://europeanregionofgastronomy.org/
  5. Getz, D. (2007). Event studies: theory, research and policy for planned events. Routledge, 476.
  6. Pine, B. J., Gilmore, J. H. (1998). Welcome to the experience economy. Harvard business review, 76 (4), 97–105.
  7. Robinson, R. N. S., Clifford, C. (2012). Authenticity and festival foodservice experiences. Annals of Tourism Research, 39 (2), 571–600. doi:10.1016/j.annals.2011.06.007
  8. Dyshkantiuk, O. V. (2016). Economy of impressions – current stage of Development of social production. Ekonomika kharchovoi promyslovosti, 8 (4), 3–9.
  9. Ryan, C. (2000). Tourist experiences, phenomenographic analysis, post‐postivism and neural network software. International Journal of Tourism Research, 2 (2), 119–131. doi:10.1002/(sici)1522-1970(200003/04)2:2<119::aid-jtr193>3.0.co;2-g
  10. Xu, J. B. (2010). Perceptions of tourism products. Tourism Management, 31 (5), 607–610. doi:10.1016/j.tourman.2009.06.011
  11. Mason, M. C., Paggiaro, A. (2012). Investigating the role of festivalscape in culinary tourism: The case of food and wine events. Tourism Management, 33 (6), 1329–1336. doi:10.1016/j.tourman.2011.12.016
  12. Tellstrom, R., Gustafsson, I.-B., Mossberg, L. (2006). Consuming heritage: The use of local food culture in branding. Place Branding, 2 (2), 130–143. doi:10.1057/palgrave.pb.5990051
  13. Kivela, J., Crotts, J. C. (2005). Gastronomy Tourism. Journal of Culinary Science & Technology, 4 (2–3), 39–55. doi:10.1300/j385v04n02_03
  14. Chang, R. C. Y., Kivela, J., Mak, A. H. N. (2011). Attributes that influence the evaluation of travel dining experience: When East meets West. Tourism Management, 32 (2), 307–316. doi:10.1016/j.tourman.2010.02.009
  15. Whelan, S., Wohlfeil, M. (2006). Communicating brands through engagement with «lived» experiences. Journal of Brand Management, 13 (4–5), 313–329. doi:10.1057/palgrave.bm.2540274
  16. Salamatina, S. (2014). Stan ta perspektyvy rozvytku hastronomichnoho turyzmu na pivdni odeshchyny. Scientific Works ONAFT, 46 (2), 325–329.
  17. Altinay, L., Paraskevas, A. (2008). Planning research in hospitality and tourism. Routledge, 262.
  18. Morgan, M. (2007). Festival spaces and the visitor experience. Social and cultural change: Making space(s) for leisure and tourism, 113–130.
  19. Lashley, C., Morrison, A., Randall, S. (2005). More than a service encounter? Insights into the emotions of hospitality through special meal occasions. Journal of Hospitality and Tourism Management, 12 (1), 80–92.
  20. Gustafsson, I.-B., Ostrom, A., Johansson, J., Mossberg, L. (2006). The Five Aspects Meal Model: a tool for developing meal services in restaurants. Journal of Foodservice, 17 (2), 84–93. doi:10.1111/j.1745-4506.2006.00023.x

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-28

Як цитувати

Kharenko, D., Dyshkantiuk, O., & Ivychuk, L. (2017). Аналіз гастрономічних подій на прикладі Португалії. Technology Audit and Production Reserves, 1(5(39), 79–85. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124713

Номер

Розділ

Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка: Оригінальне дослідження