Аналіз гастрономічних подій на прикладі Португалії
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.124713Ключові слова:
гастрономічні фестивалі, дизайн події, організація заходів, подієвий туризм, досвід відвідувачів, економіка враженьАнотація
Проведено дослідження традиційних гастрономічних фестивалів в Португалії. Визначено, наскільки їх концепція задовольняє сучасні потреби відвідувачів в здобутті унікального досвіду. Результати дослідження підтверджують, що гастрономічні фестивалі мають великі соціально-економічні перспективи для розвитку. Був проведений збір і обробка статистичних даних і внаслідок аналізу дані рекомендації щодо поліпшення маркетингової стратегії і дизайну подій.Посилання
- Mak, A. H. N., Lumbers, M., Eves, A. (2012). Globalisation and food consumption in tourism. Annals of Tourism Research, 39 (1), 171–196. doi:10.1016/j.annals.2011.05.010
- Morgan, M. (2006). Making space for experiences. Journal of Retail & Leisure Property, 5 (4), 305–313. doi:10.1057/palgrave.rlp.5100034
- Mak, A. H. N., Lumbers, M., Eves, A., Chang, R. C. Y. (2012). Factors influencing tourist food consumption. International Journal of Hospitality Management, 31 (3), 928–936. doi:10.1016/j.ijhm.2011.10.012
- International Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism. Available at: http://europeanregionofgastronomy.org/
- Getz, D. (2007). Event studies: theory, research and policy for planned events. Routledge, 476.
- Pine, B. J., Gilmore, J. H. (1998). Welcome to the experience economy. Harvard business review, 76 (4), 97–105.
- Robinson, R. N. S., Clifford, C. (2012). Authenticity and festival foodservice experiences. Annals of Tourism Research, 39 (2), 571–600. doi:10.1016/j.annals.2011.06.007
- Dyshkantiuk, O. V. (2016). Economy of impressions – current stage of Development of social production. Ekonomika kharchovoi promyslovosti, 8 (4), 3–9.
- Ryan, C. (2000). Tourist experiences, phenomenographic analysis, post‐postivism and neural network software. International Journal of Tourism Research, 2 (2), 119–131. doi:10.1002/(sici)1522-1970(200003/04)2:2<119::aid-jtr193>3.0.co;2-g
- Xu, J. B. (2010). Perceptions of tourism products. Tourism Management, 31 (5), 607–610. doi:10.1016/j.tourman.2009.06.011
- Mason, M. C., Paggiaro, A. (2012). Investigating the role of festivalscape in culinary tourism: The case of food and wine events. Tourism Management, 33 (6), 1329–1336. doi:10.1016/j.tourman.2011.12.016
- Tellstrom, R., Gustafsson, I.-B., Mossberg, L. (2006). Consuming heritage: The use of local food culture in branding. Place Branding, 2 (2), 130–143. doi:10.1057/palgrave.pb.5990051
- Kivela, J., Crotts, J. C. (2005). Gastronomy Tourism. Journal of Culinary Science & Technology, 4 (2–3), 39–55. doi:10.1300/j385v04n02_03
- Chang, R. C. Y., Kivela, J., Mak, A. H. N. (2011). Attributes that influence the evaluation of travel dining experience: When East meets West. Tourism Management, 32 (2), 307–316. doi:10.1016/j.tourman.2010.02.009
- Whelan, S., Wohlfeil, M. (2006). Communicating brands through engagement with «lived» experiences. Journal of Brand Management, 13 (4–5), 313–329. doi:10.1057/palgrave.bm.2540274
- Salamatina, S. (2014). Stan ta perspektyvy rozvytku hastronomichnoho turyzmu na pivdni odeshchyny. Scientific Works ONAFT, 46 (2), 325–329.
- Altinay, L., Paraskevas, A. (2008). Planning research in hospitality and tourism. Routledge, 262.
- Morgan, M. (2007). Festival spaces and the visitor experience. Social and cultural change: Making space(s) for leisure and tourism, 113–130.
- Lashley, C., Morrison, A., Randall, S. (2005). More than a service encounter? Insights into the emotions of hospitality through special meal occasions. Journal of Hospitality and Tourism Management, 12 (1), 80–92.
- Gustafsson, I.-B., Ostrom, A., Johansson, J., Mossberg, L. (2006). The Five Aspects Meal Model: a tool for developing meal services in restaurants. Journal of Foodservice, 17 (2), 84–93. doi:10.1111/j.1745-4506.2006.00023.x
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Dmytro Kharenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.